Preşedintele ţării mele

Un profesor de istorie-filosofie, in politica
crin-antonescu

Acum mai bine de un an candida la functia de primar al orasului meu un tanar liberal care urcand din treapta-n treapta ajunsese consilier local.L-am vazut la sedintele de consiliu,avea un glas bland,nerastit,nu impunea cum s-ar crede,cu un ton mai sus decat ceilalti (ci prin ceea ce spunea),ba chiar dimpotriva.Blandetea din glasul lui insa ii facea pe oameni,localnici,sa nu aiba incredere ca un astfel de tip de om va putea invinge,noi fiind obisnuiti sa impunem cu glasul rastit.

Chiar si eu in vorba cu lumea ma indoiam ca o sa reuseasca sa faca ceva pentru acest orasel,ca-l vor manca cu fulgi cu tot,PNL nefiind, nici acolo sus, la putere .M-am indoit dar  l-am ales,ca eu,de cand nu mai sunt taranistii,  nu aveam pentru ce altceva anticomunist sa optez,asa ca de multa vreme am votat tot cu liberalii.

A trecut un an de cand primarul meu liberal,tanar si cu glasul bland face lucruri care se vad cu ochiul liber in orasul in care este primar.Toata lumea vede ca ,pe cand primarul PSD-is de dinainte si-a tras confort personal si doar a vorbit la televizor ca vor face….acesta a si facut si nu in 8 ani ci in unu.Sunt bucuroasa,orasul meu incepe sa semene cu unul civilizat.

Am scris acestea ca sa dau un raspuns celor care ma intreaba  de ce sa-l alegem pe Crin Antonescu?

L.E. un comentariu care m-a luminat:

…fiidca actul medical este desconsiderat de catre potentatii zilelor noastre.Sa fi fost medic,profesor sau avocat in perioada interbelica era un titlu de onoare.Au venit comunistii si au dat toate valorile peste cap,acum li se canta-n struna mafiotilor si cocalarilor(cu care se aseamana conducatorul) si se arunca zoale in obrazul celor cu care tara asta ar trebui sa se mandreasca.De aici au plecat toate,totul are un inceput,raul trebuia taiat din radacina,atunci in 90 prin punctul 8 de la Timisoara.Nu-i nici acum tarziu,Crin Antonescu ne-ar putea salva tara asta bantuita de hoarde …..le mocirlei morale,dar trebuie sa vrea si americanii,ca pana la urma depinde de ei.
Am sa scriu un post cu acest subiect,da,m-am hotarat sa fac tot ce pot ca sa fie presedintele tarii Crin Antonescu :)

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

53 de răspunsuri la Preşedintele ţării mele

  1. mona zice:

    Pentru ca merita!

  2. Elisa zice:

    Da,Monica,pentru ca merita si pentru ca meritam si noi in viata asta sa traim si intr-o tara fara sa ne fie rusine cu conducatorii ei 🙂

  3. ivona zice:

    Ma bucur pentru voi ca stiti cine vreti sa fie presedintele Romaniei.Eu stiu doar cum vreau sa fie…peste acest „cum vreau” n-am gasit niciun nume de suprapus(din „oferta electorala”..)

  4. Elisa zice:

    Ivona,
    nu pot si nu-mi propun sa te conving,dar azi mi-a fost atat de evident ca nimeni altul nu poate sa fie si n-am sa aleg dintre cei care nu candideaza,n-are rost sa ma amagesc cu alte nume.El vrea,stie si poate sa ne reprezinte.Atat.

  5. Gina zice:

    Elisa, ma bucur ca, in materie de politica, ai reusit sa poti spune” vreau ,pentru ca…”.
    Iti doresc o toamna lunga si insorita!

  6. Elisa zice:

    Gina,
    da,poate ca pare bizar,daca m-ai fi intrebat ieri despre acest demers as fi zambit.Nu pot sa explic,mi s-a aprins ceva in suflet.Nu am nimic comun cu politica decat suferintele inaintasilor mei banateni deportati, batjocoriti si redusi la tacere zeci de ani.Mama mea vorbea in soapta despre politica(zicea in anii aia” a murit stalin” in soapta si cu un zambet de speranta ca raul va fi mai mic de atunci incolo).Ma simt obligata fata de mama mea sa nu tac si eu fiindca acum suntem liberi,nu-i asa? 🙂

  7. zincabeiu zice:

    Crede-ma, Elisa, chiar zilele trecute declaram ca-mi este dor de guvernul Tariceanu . Trebuie ca romanii sa inteleaga ca exista si alte modele de presedinte Nu exista decat o sansa: ca sa se trezeasca tinerii.Eu am mare incredere in tineri.Ei pot schimba totul.Am salutat initiativa Alexandrei Svet.Sa vedem ce iese.Dar, mi-e teama ca tot americanii vor avea ultimul cuvant, nu-i nici un secret. Si Basescu a iesit presedinte tot ” cu voie” de la ei. Sa speram ca s-au sarurat si ei de circ si mitocanie..

  8. Mariana zice:

    Voiam si eu sa scriu despre alegerile pe care le-am facut,dar poate problemele care nu se mai termina la mine(santierul)m-au facut sa fiu scurta mereu si sa nu scriu cam ce gindesc de multe ori sau cind am nitica inspiratie!dar nu e timpul pierdut,si nu am sa scriu acuma despre asta,ci voi fi scurta ;
    Il vreau de presedintele tarii pe CRIN ANTONESCU! deci sint PRO – Antonescu!!!!!!!!!!!!!!!!
    Esti aliata mea nu????

  9. ioana zice:

    si eu tot pe Crin am sa-l votez dupa ce mau dezamagit pe rand ILIESCU,CONSTANTINESCU,BASESCU , mai dar cum se repeta ESCU,ESCU,ESCU si iar ESCU,oare e semn rau?????

  10. Elisa zice:

    Ioana,
    pe mine nu m-a dezamagit decat Constantinescu.In ceilalti nu mi-am pus nicio speranta.
    Totusi,Ionescu si Popescu inca nu au fost…ha,ha,ha!

  11. Elisa zice:

    Mariana.
    give me five 😀

  12. Elisa zice:

    Zinca,
    asa este,in tineri trebuie sa ne punem sperantele caci cine-a vazut vreodata o revolutie initiata de …batrani pensionari ? 🙂

  13. SuKăRiT zice:

    NU! Pentru că e fals! Pentru că e leneş. Pentru că nu-i decât un sac (arătos, e drept!) gol. Pentru că am fost martorul uneia dintre cele mai isterice ieşiri ale sale (ca un copil care se tânteşte cu fundul de pământ, atunci când nu primeşte ce vrea!) care mi-a întărit părerea. Nu-i nevoie decât de un astfel de moment ca să întrezăreşti Fiara. Nu te amăgi, Elizo!
    Nici unul dintre candidaţi (nici dintre cei 2 despre care se discută dar nu şi-au depus-o încă!) nu este presidenţiabil. Vom alege (iar!) care-i mai „bun” dintre cei răi! 😛

  14. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    daca ai vedea ce iesiri am eu cateodata nu ai mai scrie pe blogul meu,veci 😆
    JOOOOOOOOSSSSS COMUNISMULLLLLLLL!!!!!!!!

    iti place iesirea mea? 😉

  15. Dumi zice:

    Asa, asa Elisa, ma bucur ca est sincera si mai ales ce gingas spui Bre la nevoie. Da problema e un pic altfel pentruca se pare ca dupa ce sunt alesi parca-i fura peisajul puterii. Problema este cum sa gasim metode democratice sa-i „ajutam” sa nu o ia razna si asta e valabila pentru
    toti guvernantii. Exista solutii numai ca nu le stim noi sau nu le-am creat noi. Poate ne ajuta cu ideii si romanii de peste hotare. Eu am niste ideii observate dealungul timpului. dar mai vorbim

  16. Elisa zice:

    Stiu ce zici,sa oprim timpul in loc vreo suta de ani si apoi sa alegem din cei creati in mod democratic si corect in aceasta suta de ani,ha?
    Te deranjaza bre?Gresesti,eu nu-lfolosesc la nevoie,altceva vroiam sa exprim cu acest apelativ,dar sper ca macar ceilalti cititori sa-mi fi inteles intentia.Uite,tie n-o sa-ti mai spun asa,never-ever…sau invers? 😛

  17. Ninu zice:

    Eu de 3 mandate votez tot candidatul Liberal la Primaria comunei, si nu iese deloc, ultima data i-au mai trebuit 7 voturi..sa lesin nu alta, nu am putut dormii vre-o 2 zile, cred ca am si plins de ciuda in noaptea alegerilor, de aia mi-a frica sa votez cu Crin, da alta solutie mai buna nu vad nici eu 🙂

  18. SuKăRiT zice:

    Tu poţi avea ce ieşiri îţi trec prin cap, Elizo, şi mie mi se întâmplă (deh, nime’ nu-i perfect! 😉 )
    Nu m-aş supăra pe tine, nu năzuieşti să stai în capul Statului, nu te consideri „miezu’ din dodoaşcă” (de la Mircea vorbire!)
    Şi, „jos comunismul”, nu-i mai rău decât oricare alt „jos…” strigat de contestatarii lumii. Măcar acest drept îl mai avem (deocamdată!).
    Periculoase (şi de netrecut cu vederea!!!) sunt ieşirile politicianului care „s-a ajuns” şi care îşi închipuie că lui i se cuvin toate. S-a comportat cu o Doamnă, ca şi cum i-ar fi fost slugă, în direct. Aşa ceva este revelator pentru ceea ce-i ascuns dincolo de aparenţele de „băiat frumos şi şcolit”. Băsescu, Oprescu, Antonescu… Tot unul! Oameni fără cuvânt şi fără caracter. Geoană?! Un bun diplomat! De n-ar fi atât de penibil de fricos, ar fi fost o alternativă. Becali, Vadim… o ciumă pentru ţară. Ce ne mai rămâne? Ah, mai e Meir…. Cea mai bună glumă! 🙂

  19. ivona zice:

    „Solutii ca sa n-o ia razna” exista si se stiu, dar ele trebuie reglementate – cine o va face? Intreaga „clasa politica” de la noi e o mafie, credeti ca isi vor reglementa singuri „ac de cojoc”?Nu, fireste.
    Elisa, as prefera un om simplu, cu frica de Dumnezeu si bun simt(daca le-ar avea pe astea, ar avea si dragoste de tara asta), dar cine sa-l sustina(politic)- ca de descoperit n-ar fi greu..Intelectualii romani ?!Ce tristete(„iremediabila”!!)!Lipsa de caracter si de moralitate e problema noastra, nu absenta „intelectualilor”.Iar „anticomunismul” este inutil acum, nu e nimeni comunist la noi,noi avem hoti de drept comun, nu comunisti!

  20. Dumi zice:

    Elisa, stii ca miesti draga. Uite recunosc asta cu voce tare. Bine, Crin sa fie. Dar oricine ar fi, Presedinte, Primar, Vice Primar, daca o ia el razna, ce fac? Astept cuminte sa-si termine el mandatul si „proiectul demolarea” ca de „el e alesul” si are mandat?. Da?. Eu m-am cam plictisit de oameni de bine, nu mai accept asa ceva. Si am vazut in alte parti cum vice primari (de exemplu)au plecat peste noapte, cu mandat cu tot si tot alesi. Frica pazeste pepenii, Elisa.

  21. Elisa zice:

    Ivona,
    vorbeam de radacini,acolo sunt radacinile racilelor astea de acum,in comunism,acolo s-a invatat lumea sa minta si sa fure sa insele si sa nu aiba caracter,sanu-i pese desemenul lui,sa nu-si tina promisiunile,sa….acolo este baza tututor relelor.Si daca-mi spune cineva ca TOTI suntem bla,bla bla,ca toti am fost bla,bla,bla si ca si eu daca as fi in locul lor as face tot asa…ei bine,greseste profund.
    Draga mea,nimeni nu-i perfect,vreau doar sa fie sustinut de ai lui ca la carte si bineinteles consiliat in materie de condus tara(stiu,scrie in constitutie,dar nu-i destul).
    Ivona,nu mai este timp pentru ca lumea sa cunoasca un altul,iar dintre candidati nu mai vreau psd de nicio culoare si geoana,sa ma ierte SuKaRiT,ca vorba lui Dumi,mi-e drag si el,nu ne poate reprezenta fiindca chiar vorbeste si el numai vorbe.D-astia care-s invatati sa vorbeasca de la invatamantul politic de odinioara nu vreau sa vad la Cotroceni.Vreau un tanar fara „calitatile”descrise mai sus siputernic sustinut si din interior si din exterior.
    Da,imi mai fac ,o data in viata ,iluzii ca asa ar merge,ca am iesi din aceasta mocirla politica”””” mai curati,mai uscati ha,ha,ha…si mai civilizati.Doamne-ajuta!

  22. Elisa zice:

    Dumi,
    pai tu crezi ca cine scrie aici,la mine, ma uraste ?Foarte rarasi atunci ajung la spam,deci nu mi-ai spus nimic nou,dar si tu ca si Ivona,spui ceva de parca alegerile ar fi peste cativa ani si avem timp…Parca asa ziceai,ca te gandesti.Gandeste-te mai repede si crede-ma ca solutia nu poate iesi din joben ca iepurele 🙂

  23. Elisa zice:

    Cavalere,
    bine,am inteles,dar n-avem alta solutie.Ce zice Badea sa nu votam in-corpore este o grava eroare(sunt multe chestii cu care sunt de acord cu el,dar tot multe nesanatoase pentru o conceptie a unui tanar care vrea sa traiasca in tara asta).
    Da-mi youtubul de care vorbesti,te rog,daca exista .Multumesc 🙂

  24. Elisa zice:

    Ninu,
    lumea,cateodata alege ce-i mai prost ca sa-si faca mendrele,daca e corupt atunci pot si ei corupe,daca este fara caracter nu-i va trimite la zdup nicipe ei.Am auzit de curand o replica ce m-a uluit:il alegem pe el fiindca e ca noi,manca si bea,se trage de bracinar cu lumea simpla(asta zic eu) si d’aia il aleg,zicea omu respectiv :(((((((

  25. Elisa zice:

    Dumi,
    nici eu n-am crezut ca primarul meu poate,dar l-am ales ca nu aveam alta solutie,ori, cand nu-ti place nimeni dintre candidati nu-i o solutie sa stau deoparte.Eu voi sta deoparte doar cand voi pleca definitiv din aceasta tara,ceea ce nu prea cred si nici nu sper.
    So,toti sunt imprevizibili pana la un punct,toti suntem imprevizibili intr-o masura mai mica sau mai mare insa asta sa fie raul cel mai mare,fiindca daca este sprijinit pe o baza solida(si nu fluida,ha,ha,ha ) nu va face chiar ce vrea el,asa cum face base fara nicio baza 😛

  26. ba_laura zice:

    da, tot asa il voi vota si eu pe crin.
    cu strangere de inima si cu convingerea ca nu am o alta optiune.
    (desi in forul meu interior sunt prin excelenta liberala!)
    sper sa-mi contrazica strangerea de inima si sa-mi rada o palma morala de sa nu ma vad!
    insa, de aici si pana la a mai crede ca cineva (fie el crin sau oricare altul) ar putea „salva tara asta bantuita de hoarde …..le mocirlei morale” e cale mult prea lunga.
    sunt ferm convinsa ca salvarea noastra ca natiune nu va veni de la un om, oricare ar fi el, sau de la vreo elita.
    doar noi ne putem salva pe noi.
    iar revolutia trebuie sa inceapa de la fiecare in parte, asa in pasi marunti, aparent insipizi gen: traversez strada numai pe verde/ nu dau mita/ nu iau mita/ nu arunc mizerii pe strada/imi respect vecinul/imi fac datoria /nu mint/nu accept sa fiu mintit…

  27. SuKăRiT zice:

    Nu ştiu dacă există, eu am văzut în direct, la Doamna Firea. I se adresase ca un grof unei slugi, fiindcă nu i se făcuse pe plac (adică să vorbească singur o oră!) îi întrerupsese o altă ştire, timp de vreo 5 minute… Oricum, tocmai cu omul care ţi-a facilitat cele mai avantajoase apariţii, să te comporţi ca un mojic… De-aia (şi nu numai!) eu pe Crin, never-ever (de-atunci!) nu mi l-aş dori ca reprezentant al ţării.
    E cu atât mai periculos cu cât e mai „şcolit” în a-şi ascunde adevăratele „visuri de mărire”. Oricât de mult te-aş iubi Elizo (ori tocmai de aceea!!!) n-aş vrea să faci greşeala să… 😛

  28. Elisa zice:

    Ba_Laura,
    eu cred ca daca si in tara asta ar functiona legislatia s-ar putea schimba lucrurile brusc,chiar cred asta,legea sa se respecte de la vladica pana la opinca si nu numai cu exemple.Daca ar fi asa cum zici tu eu chiar m-as sinucide,fiindca nu mai vreau sa deschid televizorul si sa vad ce-am vazut ultimii 5 ani,chiar nu mai vreau.Poate ca o sa-l sparg(ca altfel nu putem ,avem in degete informatia,oricat am vrea sa nu-l deschidem,asa ceva nu se poate)(il deschide al meu si tot aud…).Ma rog,s-ar prea putea sa fie si alta solutie,eu cred ca am asteptat destul,am sperat ca „cineva” se va mobiliza si vor face ceva in acest sens,vad insa ca nu.
    Tot ce zici tu draga mea se poate rezolva nu de la fiecare din constinta,ci prin fortare…cu legea aplicata la orcat de mica contraventie, se poate.Daca nu mai credem ca cei care ar trebui sa o aplice o vor face obligati de cineva,de ceva,atunci va fi rau de noi.

  29. gina zice:

    Si eu am avut „sperante” cand am vazut ascensiunea lui Crin Antonescu, din pacate cred ca doar atat i-a fost. Pana acum am tot votat cu liberalii dar trebuie sa spun cu durere ca m-au cam dezamagit, nu cum au guvernat ci cum s-au retras lasand tara pe mana jigodiilor. Din pacate si anul acesta va fi tot un vot negativ asa cum romanii (ma refer la cei care au ceva dotari la mansarda)o fac de ceva timp incoace. Ei bine parerea mea e ca asa nu se mai poate si daca pe lista candidatilor nu e niciunul care sa ma convinga mai bine nu ma duc. Nu cred ca asta ar insemna lipsa de simt civic ci mai degraba o palma pe obrazul celor care ne mint de 20 de ani ca ne va fi si noua bine – nu numai lor… dar ce spun eu „obraz”…
    Cred ca deocamdata in Romania dreptul la vot nu ar trebui sa fie la indemana tuturor, poate ar trebui „dobandit” si atunci alegerile vor arata altfel implicit si alesii care nu vor mai putea sa prosteasca cu usurinta turma votantilor:))

  30. ioana zice:

    nu stiu daca ati vazut la tv dar a murit actorul NICU CONSTANTIN!

  31. Elisa zice:

    Gina,
    de acord cu tine,sa se voteze prin reprezentanti dar n-o sa schimbe ei legea in defavoarea lor.
    Draga mea,nu stiu ce-au pazit atata timp seniorii liberali octo si nanogenari,dar cu siguranta ca nu au stiut sa pregateasca cadre tinere de nadejde,mare pacat…foarte mare pacat,asa …un lider candidat la presedintia din 2009 ar fi trebuit pregatit in toti acesti 2o de ani si nu numai unul,asa ar fi trebuit.Vezi Gina,de aia m-au dezamagit liberalii.

  32. Elisa zice:

    Ioana,nu am vazut,stiu ca ultima aparitie era optimista.Dumnezeu sa-l odihneasca! Asa se duc si cu ce ramanem?Offf,da,ai dreptate,ne vom duce si noi 😦

  33. Elisa zice:

    Dragule,
    atunci nu mai vorbim pe subiectul asta.Surorii mele,odata mai demult,i-am spus vorba cunoscuta:sunt mai multe lucruri care ne unsesc decat cele care ne despart 🙂
    Stii cum se zice in familie?
    El: draga nu sunt de acord cu tine,cum facem?
    Ea: facem asa…unde suntem de acord facem cum zici tu,iar unde nu suntem de acord facem cum zic eu 😀

  34. b88pie zice:

    Ma bucur sa vad ca mai exista oameni care realizeza ca Basescu nu este o solutie buna!

  35. Elisa zice:

    b88pie ,
    70 la suta sunt,nu stiai?
    Bine-ai venit la comentarii,te mai astept si daca ai site poti sa-ti atasezi url la nick,chiar mi-e dor de site-uri noi 🙂

  36. SuKăRiT zice:

    De ce să nu vorbim Elizo? Nu ştii tu că (virgulă, alea, alea…) comunicarea-i totul?! Io-ţi spui cum e cu vorba aia „nu tot ce zboară se mânâncă”, adică… fac ce pot să te feresc de „greşeli în alegeri”, da’ asta nu însamnă că alegerea nu-i la tine, dragă. Îl vrei pe Crin? No, că n-o fi foc! Dacă-ţi place, Crin să fie alegerea ta. (Cu „dragostea” nu te pui. 😛 )

    Io-s încă în aşteptarea unui candidat serios. Răbdare am, nu ştiu cu timpul cum stau… 😉

  37. Elisa zice:

    Chestia asta cu…iti place ceea ce alegi…mi-a amintit de tampenia care-a fost cu regretatul domn Coposu.Prostimea sau cum se zice acum…..limea alege dupa aspect fizic,ha,ha,ha,ha,ha!
    Nu draga,altele-s criteriile mele,uita-te si mai citeste inca o data articolul,n-are a face cu cum arata 😀 (daca nu puneai tu accent pe asta,pe cum arata,la fiecare comentariu nici nu stiam ca este „aratos”).Ma simt putin discriminata(introdusa in oala fomeilelor de la cratita,far’ de minte ,doar cu sentimente 😛 ).Dar esti important pentru mine si parerile tale deasemenea.

    Macar daca asteptarea ta si a altora n-ar sta cu mainile-n san,

  38. gina zice:

    Elisa draga, daca judecam in ansamblu vedem ca liberalii nu ne-au oferit prea multe motive sa ne dezamageasca – vezi PNTCD care practic nu mai exista. PNL a reusit sa supravetuiasca si culmea sa mai faca cate ceva. Este meritul celor batrani care au avut puterea sa se retraga la timp si sa-i sustina cat au putut pe cei tineri desi nu ajunsesera sa fie senili inca. Pacat ca si aici si-a varat dracul coada si a incercat sa-i dezbine insa nu a reusit in totalitate cum s-a intamplat cu taranistii. Nu sunt adepta partidelor multe, 2-3 sunt suficiente dar sa fie distincte pe bune nu numai prin titulatura fiindca in componenta stim noi cine se afla (aceiasi marie cu alta palarie)basca migrarile de la un partid la altul de nu mai stiu nici ei pe unde au fost ce sa mai vb. de doctrina. Va trece multa vreme pana cand va exista si la noi o clasa politica scolita nu doar imbogatita si din pacate pt. unii dintre noi va fi mult prea tarziu…asa ca nu ne raman decat doua variante sa ne „multumim” cu ce avem sau NU!

  39. Elisa zice:

    Gina,
    asa este ai dezvoltat ceea ce gandesc si stiu si eu.Daca nu sunt din interior nu am cum sti cat de greu este sa rezisti hoardelor comuniste care in zbaterea lor de a supravuetui lui 89 au renascut,dar nu din cenusa,ca n-au fost niciodata cenusa -la comunisti ma refer 🙂
    Draga mea,este tot ce mai pot sustine in aceasta tara,pe liberali(din care-i exclud pe neaveniti gen catarama).
    Asa cum zici lumea trebuie sa se hotarasca si sa inteleaga ca daca nu vor merge la vot este la fel cu a-i vota pe astia de acum pe base si ailui si pesede,asta fac toti care desi sunt impotriva nu vor sa voteze nici cu liberalii.Mare greseala vor face,ei nici macar nu-si dau seama ce-am spus eu acum,repet
    A NU TE DUCE LA VOT ESTE CA SI CUM L-AI ALEGE DIN NOU PE BASESCU SI AI LUI.

  40. Dumi zice:

    Gata. Sunt hotarat. Merg pe mana Elisei. Dar mai astept ca nu se stie cum e cu jobenul. Iar daca nu apare ceva tanar si serios, atunci Crin Antonescu. Da sa-si lase mustata.

  41. SuKăRiT zice:

    Văd că Dumi cere ca (virgulă) Crin, să-şi lase mustaţă. Io cer să-şi lase creierii să crească, să-şi tundă la zero vanitatea şi să ascundă-n fras oglinda, abia apoi să vrea să ne şefească. Cum nu mai cresc creierii?! Acolo, un neuron, doi…?! Bine că are cât să-l întreacă-n şmecherii pe şmecheraşu’ de-i acuma. 😛

    P.S. Gata! Nu mai vorbesc despre Crin că (sub nici o formă!!!) nu vreau să te supăr, Eliza dragă. Nici pe tine dar nici pe fanii lui. Oricum e altceva decât ce avem, ai dreptate. (Măcar nu ne plictisim, avem ce „analiza” alţi cinci ani!) Despre „arată bine canditatu” nu io am început… (mie chiar nu-mi plac bărbaţii, da?! :P) am auzit (repetat, de câteva ori) la talk-şocurile astea, adăugându-i-se ca atuu, voturile femeilor care-l găsesc atrăgător.
    Ceea ce-l avantajează din start. Pe lângă „elita intelectualităţii” care-l adoră pe marele Pirat, numărul fomeilor este la jumătate plus, dintre votanţi, aşa că (oricât nu-l vreau!!!) tot femeia are ultimu’ cuvânt… 😉

  42. Dumi zice:

    Subiectul e foarte serios si trebuie tratat ca atare chaiar daca forma de exprimare este „haioasa”. Trebuie sa ne hotaram asa la rece, ce asteptam dela Presedinte pe langa ce scrie in constitutie. Pentruca orice societate pe langa legi are msi reguli nescrise, la noi mai putine ca s-au pierdut in cei 50 de ani. Reguli de moralitate, respect fata de propria persoana si fata de cei din jur, cumpatare in vorbe si fapte, chiar cumpatare in altruism,cum sa spun legea pamantului e.t.c.

  43. SuKăRiT zice:

    Dumi, o femeie!? Nu dintre politicieni!
    Nu am stofă de activist, dar dacă s-ar face un clasament cu „cea mai potrivită femeie pe post de Preşedinte” şi s-ar dovedi că e capabilă să-i „bată” pe toţi candidaţii masculi la un loc, aş sustine-o fără rezerve. Există un singur presidenţiabil pe care l-aş vota, dar el nu (mai) candidează. Deocamdată! (Şi ceasul tiiicăie!)

  44. Elisa zice:

    Dumi,
    te las cu Cavalerul SuKaRiT, ca eu …zau daca ma am cu astea,cu politica 🙂 Am spus mereu ca m-am despartit de almeu ca nu pot asculta stiri si talkshowuri care n-au umor,ha,ha,ha…dar acum,acum arde si-i musai sa actionez,imi ordona glasul pamantului unde se odihneste mama mea 😦

  45. dumi zice:

    SuKăRiT poate ai dreptate. Dar din ce am priceput eu, l-au sabotat chiar ai lui la strans semnaturi. Iar daca staful tau de campanie esta asa cum este asta e semn rau. Geaba omul daca curtenii…. dar sa stii ca mai conteaza si aspectul fisic si prestanta iar la capitolul acesta doamnele sunt mai pricepute.

  46. Elisa zice:

    Dragaaaa… 🙂 🙂 🙂
    This is it!

  47. gina zice:

    Elisa si eu credeam ca si tine ca absenta la vot e ca si cum as confirma castigatorul, dar am constatat ca votul meu nu a „valorat” nimic nici daca l-as fi inmultit cu 100000. Cred totusi ca nu e o mandrie sa fii ales doar daca se duc 10-15% la vot, eu as impune si o limita ca alegerile sa fie validate, ar trebui sa le dea de gandit abseientismul de la vot. La alegerile trecute de pilda nu s-a spus nimic de voturile in alb, or fi avut grija sa le „transforme”? stiu sigur ca au fost…Nu fiindca sunt femeie, dar si eu cred ca o femeie ar fi solutia pentru multe schimbari in Romania in primul rand pt. schimbarea mentalitatii, dar acest lucru e imposibil intr-o lume plina de misogini si frustrati (ca sa nu spun altfel).Pana si turcii par mai evoluati decat noi in ceea ce priveste locul si rolul femeii in societate. La noi cum ridica una capul cum au grija sa-i gaseasca ceva, nu-i vb. ca e usor:) probabil cele mai putin patate stau linistite in banca lor.
    Un mic amendament la ce ai scris: ma tem ca cei care ne conduc nu sund doar simpli comunisti ci ceva mai mult, cei care au condus si innainte si conduc si acum

  48. Elisa zice:

    Gina,asa le zic eu ca sa se stie ce origini au,doar de aia,ca intre timp au devenit capitalisti cu acte-n regula,spoiti de interesele proprii(asa cum erau si comunistii,luau de la oameni si-si tineau lor,nici macar nu faceau ca haiducii) .Si maistii de cele zicasa?Fiindca pentru mine acesta este termenul generic care-i reprezinta.
    Gina,comunistii nu au fost simpli niciodata,fiindca aveau cel putin doua fete erau compusi 😛

  49. SuKăRiT zice:

    Dumi, tu la cine te referi? Au încercat să strângă semnături, pentru cine? Că io vorbeam de cel fraudat (şi faultat!) acum 5 ani! 😉

    Elizo, numeşte Femeia potrivită, şi merg pe mâna ta, o votez! 😛
    P.S.Dragă, vorbeşte Crin… chiar acuşica! (Ştiu sigur, fiindcă o aud pe Olteanca mea şşşâşâind… 🙂 )

  50. Elisa zice:

    Ha,ha,ha,ha,ha,ha,aha….!

    nici nu deschid televizorul,imi ajunge dupa masa,cum vine al meu acasa cum tac …eu imi iau mancarea pe platou si plec din bucatarie.Fac alergie de la televizor,crede-ma…nu ma mai pot uita la nimic,am o perioada de liniste dimineata si nu renunt la ea in ruptul…telecomenzii hahahaha

    …deci o barbata,da? Pai uite,pe mine ma votezi? ha,ha,ha,ha,ha!

    Acum,fara gluma,chiar ca nu s-a anuntat niciuna,trebuie intai sa vrea ea insa eu,din pacate nu impart aceeasi conceptie despre femei la conducere,ca si tine.Dintr-un singur motiv…sunt ciclice,ha,ha,ha…hai ca pana la urma tot pe gluma o dau,asta e…

  51. SuKăRiT zice:

    D’apoi Elizo, îi uşor de selectat. Nu s-o scos legea prin care, candidatu’i obligat să-şi arate (mai întâi!) certificatu’ de sănătate mintală? No, că-i bine! Să strecurăm şi amendamentu’ cu dovada candidatelor c-au pus în cui „năcazu”. :))

  52. Elisa zice:

    si mai grav…atunci is cele mai afurisite,mai ales unele(nu toate,parol ca io nu 😛 )
    Mda,ai vreun nume? ca io as fi zis de Mona,dar tot baselu i-o facut-o,ca prea prindea la public,prea era ceea ce am fi vrut sa avem…si hop…dosarelu aparu imediat 🙂
    Vezi ce ma pricep la politica,prieten drag? Si unde mai pui ca astea-s doar din auzite…ciulesc urechile si-atat ha,ha,ha!

  53. iulia zice:

    Nu stiu de ce nu s-a publicat prima data linkul catre blog, sper ca acum va merge.

Lasă un comentariu