Ajutăm fiindcă vrem

S6301479  DEGRADEUL

[…]În urma ei, doi copii orfani. O dramă, pentru că Robert crede că mama lui a murit din cauza naşterii. O dramă, pentru că fetiţa va creşte cu o vină care nu este a ei[…]

Vreau sa spun ,prin titlu,ca doar atat trebuie ,sa vrem.Eu vreau sa ajut.Ma doare ce i s-a-ntamplat Valentinei de parca eu sunt in locul ei.Puteam fi si eu acum multi ani tot din nepriceperea  moaselor,c-au fost doua si lipsa de ciubuc(din principii) pentru dr de garda.Dumnezeu a vrut ca al meu copil sa nu fie crescut de altcineva ca si tatal lui si dupa 3 zile m-am reintors la spital si am  eliminat placenta prin interventie chirurgicala.Copilul era langa mine,nu am renuntat sa-l alaptez si totul s-a terminat atunci cu bine,desi mi-am reprosat toata viata, ca un handicap al meu  ,ca nu puteam da ciubuc si nici sotul  meu nu putea.Puteam insa sa nu mai fiu de multa vreme.Doctorii(pentru cei mai multi am un mare respct) ,ca orice categorie sociala, sunt si ….incalificabil lipsiti de caracter,asa cum a fost al meu,din garda.Dumnezeu sa-l ierte.

ING Bucureşti – Sucursala Floreasca

Cont RON: RO 28 INGB 0000 9999 0048 0460

Titular: Palanici LILI Mihai

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata, utile și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Ajutăm fiindcă vrem

  1. zincabeiu zice:

    Da, am citit.O tragedie.Crede-ma, nu stiu de ce, dar ma simt vinovata de toate durerile lumii.

  2. Elisa zice:

    Zinca,
    si eu ma simt vinovata 😦 pentru indiferenta si egoism,pentru ca nu iau atitudine ,pentru ca injur in barba si nu gasesc solutii,nu vad rezolvari….

  3. dumi zice:

    Off topic , on topic, habar nu am. Dar se pare ca nu sunt singurul duhovnic pe planeta. Vroiam sa spun treaba asta de 8 Martie, dar e bine si acum. Deci am emigrat in 1983 cu nevasta si 3 copii. Dupa adaptarea in Italia unde am avut oferte de a ramane acolo am continuat experienta la New York. Numai despre drumul Bucuresti- Fiumicino(Italy) pot scrie o carte. America este o tara care testeaza cuplurile si asa s-a intamplat ca relatia a cazut exact cand eram in vizita la parinti cu fetita cea mica de numai 3 ani. Acum prietenii mei ce sa faca? Sa apuc pe alte drumuri? Pai nu. Si in fiecare weekend cand ne adunam ba la o cabana, ba la tara pe langa Bucuresti, veneau ei cu cate o persoana de sex femenin pentru mine. Inginere, doctorite,profesoare, ma rog ce mai gaseau ei disponibil. Dar eu nimic, ba baiete esti guy?.Pana intr-o zi cand nu nai era nici o speranta, a aparut o “gagica” slaba da inalta cat mine minus 1cm (si sunt la media superioara), precum calul lui Harap Alb. Spun asta pentruca de atunci ea nu mai poarta tocuri cu toate ca doreste si ea si eu.Si s-a facut lipeala. Acum eu ca aveam “logodnica” si am depus actele, m-am intors la NY ca era cam foamete pe aici. Mare jale, dar treaba-i treaba. Veneam in tara cam de 3 ori pe an. Numai ca la un drum NY-Bucuresti avionul a plecat mai tarziu pe motiv de furtuna pe ocean si avion cu bomba. Asa ca am pierdut legatura Frankfurt-Bucuresti. La Frankfurt veselie mare ca am un var in Germania si hotelul unde am fost cazat a platit tot, da tot. De obiciei cand plecam din Bucuresti era cohorta de neamuri dupa mine. Cand ma intorceam , mai multi, si prietenii. Protocol eu inainte cu un carut plin si in spatele meu 3-4 salariati Tarom cu carutul de rigoare, ca faceam concurenta consulatului roman dela MY la bagaje. Dar la drumul respectiv s-a anuntat la TV Romania ca a fost un avion cu Bomba care a explodat peste ocean. Cum eu nu am aparut toti au spus “ca asta e”. Numai ca jumatatea mea in devenire a venit si a doua zi la aeroport din speranta. Cand am vazut-o singurica, slaba (pentruca slabise enorn) si era ea slaba oricum, si mai ales alba,alba, precum un condamnat la moarte si cum s-a cuibarit ea atunci in bratele mele, am inteles ce inseamna femeia. Trebuie sa mai spun ceva? Iubire, sacrificiu, daruire? NU FEMEIE.

  4. Elisa zice:

    Doamne-ajuta! 🙂

  5. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,nu cunosc povestea asta,dar cred ca e una dintre multele povesti triste din Romania noastra.Ciubucul sau viata…ce poate fi mai dureros!
    Sanatate maxima si tot binele din lume tie si celor pe care-i iubesti!

  6. Elisa zice:

    Multumesc draga mea Gabi,trandafirul este minunat,culoarea mea preferata,deperla…
    Dumnezeu sa te intareasca si sa nu mai suferi asa de tare,ai grija de sanatatea ta.Sa stii ca suferinta si inima rea pot declansa latente neasteptate.Mai aiinca doi,ca si mine ,bucura-te de ceea ce a ramas 🙂

    Da,sa dea Domnul ,la toata lumea! Te pup 🙂

  7. Victoria zice:

    Este groaznic ca mor oameni din cauza altor……”oameni”?Sau sa le spunem altfel?
    Nu este pacientul vinovat ca medicii sunt platiti prost.Dar medicii(unii) se razbuna pe ei…din pacate.
    Stiu ce inseamna caci am trecut prin asta cu mama mea care era in spital si avea dureri groaznice de la cancer.Nu o baga nimeni in seama( la spitalul Fundeni) pana nu le dadeam bani.Si,chiar si atunci veneau cu sila.Imi venea sa le omor pe asistente,sa le scutur bine sau sa le fac ceva sa isi dea seama ca este vorba de suferinta unui om.Insa,asa cum spui si tu Elisa,multi dintre ei(dintre medici) sunt OAMENI.Asa cum am intalnit cand am internat-o intr-un final pe mama la Spitalul Sfantul Ioan.Cand veneau cei 2 medici care se ocupau de ea la patul mamei mele,ziceai ca nu mai au alta treaba pe lumea asta decat sa o tina pe mama de mana si sa vorbeasca cu ea.M-au miscat adanc si nu ii voi uita niciodata desi,din pacate,numele lor nu le-am retinut atunci.
    Este pacat cand moare o mama tanara si lasa in urma ei 2 copilasi care nu vor sti ce inseamna sa fii iubit de mama.Asa cum spunea si zinca,sufar si eu pentru fiecare in parte,de parca ar fi ai mei.

  8. SuKăRiT zice:

    😦

  9. Elisa zice:

    Asa este Victoria,asta si fiidca actul medical este desconsiderat de catre potentatii zilelor noastre.Sa fi fost medic,profesor sau avocat in perioada interbelica era un titlu de onoare.Au venit comunistii si au dat toate valorile peste cap,acum li se canta-n struna mafiotilor si cocalarilor(cu care se aseamana conducatorul) si se arunca zoale in obrazul celor cu care tara asta ar trebui sa se mandreasca.De aici au plecat toate,totul are un inceput,raul trebuia taiat din radacina,atunci in 90 prin punctul 8 de la Timisoara.Nu-i nici acum tarziu,Crin Antonescu ne-ar putea salva tara asta bantuita de hoarde …..le mocirlei morale,dar trebuie sa vrea si americanii,ca pana la urma depinde de ei.
    Am sa scriu un post cu acest subiect,da,m-am hotarat sa fac tot ce pot ca sa fie presedintele tarii Crin Antonescu 🙂

    SuKaRiT,
    trist ,nu? Mare-i puterea Lui!!!!! 🙂

Lasă un răspuns

