Rândunele si pisic

Una vesela si una trista.O spun pe cea vesela prima,randunelele nu au plecat asa cum am crezut acum ceva timp.O fi toamna noastra lunga,stiu ele ceva despre asta sau o sa ramana peste iarna aici?M-am bucurat sa le revad,acum o saptamana au venit iar si nu le-am prins .In poza.

RANDUNELELE N-AU PLECAT

DAR AU ZBURAT CAND M-AU VAZUT

Vestea rea este ca am pe aici un pisic meloman.Tocmai ma uitam la Gabi sa vad ce mai e cu pisoiul ei si ascultam Tears de pe youtube.Am inteles ca inevitabilul s-a intamplat.Mi-am ridicat ochii pe fereastra si intalnesc doi ochi aurii ,nu in cires ci in corcodus.Statea acolo si se uita de unde vine muzica,nu stiu daca ma vedea printre jaluzelele deschise,dar am iesit afara si l-am fotografiat.Isi fac veacul pe la mine, sunt trei si-s dragalasi.Azi le-am pus iar laptic in doua locuri,sper sa aiba efect.De ce e vestea rea?Fiindca pisoiul Gabitei a plecat pe urmele lu’Lady a mea  😦

PISICUL MELOMAN

MELOMAN

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Rândunele si pisic

  1. Manole zice:

    Am citit la vremea respectiva despre Lady a ta, n-am putut sa-ti zic nimic! Brusc m-a trecut un fior de tristete si m-a navalit disperarea pentru Dora mea!
    Imi pare rau! 😦

    Pisicul e tare dragut! 🙂

  2. SuKăRiT zice:

    Oah! N-au plecat rândunelele?! Asta da, veste bună. 😀

    (Dacă ajunge şi la urechile meteorologilor, ne-am făcut! Vom avea o toamnă luuungă şi suficient de caldă… Cum adică, nu-i după cum zic ei?
    :P)

    Elizo sper că ştii, laptele, este pentru pisici ca un drog pentru om. Adică, le dă aceleaşi simptoame şi senzaţii. Nu dragă, n-am experimentat, aşa am citit io pe undeva. 🙂

  3. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,iti multumesc ca imi esti alaturi in aceste clipe triste.Sunt tare trista si nu inteleg de ce.
    Ma bucur sa vad ca vin la tine pisicute si ca le tratezi ca pe niste oaspeti.
    Randunele nu prea ma vazut de multa vreme si nu stiu de ce inca mai sunt,dar trebuie sa fie legat de schimbarea climei.Eu am vazut acum vreo luna salcam inflorit,mai exact lastari de salcam crescuti din copacul batran.
    O zi minunata si iti multumesc pentru poze!

  4. matilda zice:

    Într-adevăr, n-au plecat toate păsărelele, cîntă în copacul din faţa ferestrei mele, nu ştiu cum le cheamă, dar mă bucură teribil. Frumoşi pisicuţi, bine faci că-i hrăneşti, încă o faptă bună pe răbojul unei zile, să fii sănătoasă !

  5. Elisa zice:

    Manole,
    asta este,desi le iubesc foarte mult nu ma prapadesc cu firea la asa intamplari,Doamne fereste de mai rau!
    Am presarat o sticla deparfumpe acolope unde se duc ei sa-si depina….sa vad dacxa le-o maiplacea mirosul,ca zau daca nu ma termina…Cand deschid usa la curtea mea ma trazneste un miros de sub iasomie si piersici 😦 M-am gandit sa cumpar iarba artificiala la mp si sa pin pe acolo,pe unde nu creste din cauza umbrei nimic si o fi si frumos si scap si de nevoile astea…sa termin curatenia si ma ocup si de aspectul acesta 🙂

    SuKaRiT,
    sa stii ca sta laptele in curii,nu se mai ating de el,nuj de ce,dar cred ca le da grasimi de mancare ca-s ,ma rog,cum nu ar trebui…
    Daaa…am vazut ieri randunelele,dragutete de ele (am sters si dupa ele usa ca,nah…facui curatenie in toata casa 😛

    Gabi,
    poate sa fie toamna lunga si frumoasa,ar fi ideal,dar apoi sa vina iarna-iarna ca am mai avut ierni cu 15 grade si mai mult 😦

    Draga mea,sper sa depasesti,cum am mai spus Doamne fereste de mai rau! Te pup 🙂

    Matilda,
    i-as hrani mai cu drag daca nu ar veni la mine doar sa-si roada unghiile pe liliac si sa se elibereze de ce-i rau…asa cadac-ai vedea ce urat fac cand vad rezultatul! Ma rog,doar mirosul pe care nu pot sa-l adun dupa ei,doar ala ma termina,ca in rest mana,matura si faras am 🙂

  6. Ninu zice:

    Si Sheba, pisica mea are 3 pui, sint tare dragalasi si in cautare de familie 🙂 :), ea e Norvegiana de padure, iar pisicii tare, tare seamana cu ea, cred ca de la motanul vecinilor care este var cu pisica mea 🙂 ..a mea are blăniţa atit de deasa si mare incit iarna se culca pe geam si habar nu avea de ger..o chemam in casa si facea mofturi 🙂

  7. Ninu zice:

    ..uita-i esentialul..nu mai pune parfum pe unde vrei sa scapi de pisici..pine piper macinat, eu am pus sub geam piper macinat, o punga intreaga si nu au mai calcat pe acolo din primavara 🙂

  8. Elisa zice:

    Ii sti si arborele,ha? Pai de ce nu-i pui o poza pe blog,acolo la loc de cinste,pe coloana din dreapta hm? 😛

  9. Elisa zice:

    Sa-ti spun ceva,chiar am prins un miti pe acolo si nu-iplacea deloc,sa-l fi vazut cum sarea peste locul cu parfum de parca erau bombe ha,ha,ha si s-a dus pe partea cealalta ,pe sub cires,a tot mirosit,eu l-am tot pozat si am vrut sa vad daca se elibereaza pe acolo,printre nu ma uita-urile de anul viitor 😛 dar nu,a trecu prin gard dincolo,la ei acasa.
    Ei,parfumuri am cu zecile,de toate felurile,de cand se dadea de 8 martiew o felicitare si un parfum,ha,ha,ha si cum eu nu foloseam s-au adunat…miros trasnet,a viorele,etc…am golit deja o sticla.Piperul il cumpar bre,parfumul ii gratis si poate ca mai ia din putoarea aia ca-n bancul cu Rashela,il stii?

  10. Ninu zice:

    nu stiu măi bancul :)..da arborele pisici mele il stiu ce eu am adus puii la toti vecinii de la soacra mea 🙂

  11. Elisa zice:

    Itic i-a spus Rashelei ca pute si n-o mai vrea.Ea s-a dus repede la oglinda(credeai ca la baie? hahaha) si si-a dat un kil de parfum prost pe ea apoi ii zice lui Itic
    -Eiiii…ce zici?
    – Zic ca mirosi ca un rahat la radacina bradului
    😛

Lasă un răspuns

