Top 3 bloguri in CANCAN

http://www.cancan.ro/2009-09-03/54505

Nici nu stiu cum sa reactionez,nu sunt prea modesta,nu-i vorba despre asta  dar,desi am vazut ieri la MADALINA IONESCU acest top 3 bloguri , felicitari Madalina!nici nu am avut timp sa ma gandesc daca blogul meu ar putea fi interesant pentru a fi nominalizat( pretentios  termen ).In articolul cu pricina imi exprim temerea ca o anumita molima ne cuprinde societatea romaneasca in toate domeniile ei.Si n-ar fi  prima…molima.

Multumesc doamnei   SIMONA IONESCU de la CANCAN, multumesc  frumos  🙂

Acest articol a fost publicat în blogerim, Romania și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la Top 3 bloguri in CANCAN

  1. matilda zice:

    Mă bucur pentru tine, iar blogul tău, sincer, merită !

  2. madalina zice:

    Felicitari, Elisa! Suntem vecine acum nu doar de blog, ci si de top!

  3. ivona zice:

    Bravo, ma bucur pentru tine, Elisa draga mea!

  4. Elisa zice:

    Matilda,
    ce-ar fi fost blogul meu fara voi? Eu va multumesc voua si va astept cu mare drag sa va aud(caci va aud) sa va vad (caci ,poate pare bizar,dar pentru fiecare eu am o imagine) si sa va zambesc(caci va zambesc cand va scriu).Si va astept cu emotii(caci nu presimt ce-mi veti scrie) si … 🙂

  5. Elisa zice:

    Madalina draga,cine-ar fi crezut?!
    Vreau sa-ti spun acum ca, desi nu am comentat la articolul tau din top,mi-a placut foarte mult,insa aproape ca nu mi-am permis sa comentez(sper ca intelegi ce vreau sa spun…era subiectul atat de elevat si mie atat de drag incat nu mi-am gasit cuvintele sa comentez)
    Felicitari !

  6. Elisa zice:

    Ivona,
    iti multumesc tare mult si ma bucur ca ma vizitezi,ca postezi la comentarii,chiar ma bucur 🙂

  7. Victoria zice:

    Buna seara Elisa.Felicitari.Ma bucura tare mult ce citesc aici.Chiar meriti.
    Scuza-ma ca vin mai rar zilele astea,dar suntem prinsi cu turnatul fundatiei la gardul care desparte terenul nostru de celalalt si muncesc alaturi de sotul meu.Si mai am si treaba cu gradina,copilul si celelalte.
    Te pup si te imbratisez cu drag.

  8. Elisa zice:

    Victoria,
    heeeelp! nu pot posta la tine,nu imi apare nickul acolo unde trebuie,la postati un comentariu….Ce sa fac?
    Draga mea ,iti multumesc si-ti tin pumnii sa iasa bine gardul 🙂 Catre strada nu faceti gard,ca stii ce-a vazut nenea ala, cu rosiile tale??? 😦
    Te mai astept 🙂

  9. floris zice:

    Buna dimineata,Elisa.
    Felicitari .MA bucur pentru tine.Straduinta si bunatatea e mama succesului.

  10. Catrinel zice:

    Felicitari!Nici nu stii cat de mult ma bucur pentru tine.

  11. Elisa zice:

    Buna dimineata,Floris.Multumesc frumos.Articolul cu pricina s-a pliat pe actualitatea politica din tara,asa se explica…Doamna Simona Ionescu mi-a facuty o surpriza la care nu m-as fi gandit nici in o suta de ani 🙂
    Ce mai faci tu,draga mea?Mi-era dor sa te mai aud…acum ai timp mai mult,ne citim cu drag 🙂

  12. Elisa zice:

    Catrinel,
    multumesc si eu ma bucur,poate nici nu realizaz ce inseamna,dar am un sentiment de bine 🙂
    Ai vazut comentariul meu la tine?Intelegi cum stau lucrurile cu pisicile din vecini?
    Sotul meu mi-a spus sa-mi pun o clema de rufe pe nari,ha,ha,ha…

  13. SuKăRiT zice:

    Nu citesc „Cancan” (da’ cred că bănuiai… 😛 ) de-aia insist să cunosc criteriile, da? Adică ce vrea să zică ‘mneaei, c-ai scris un „articol de scandal” de pus în top? Protestez (las’ că-i în trend… ba, dacă-mi mai creşte tensiunea, îi arunc şi-o mănuşă, da? 😉 ) ca să-ţi reperez onoarea de-o astfel de calomnie.
    Oh, zici că-i de bine? No, hai că-i trec cu vederea… :))
    Şi te felicit, bineînţeles. 😀

  14. Elisa zice:

    SuKaRiT, 😛
    de cand este doamna Simona Ionescu la CANCAN s-au schimbat lucrurile,poti sa te si informezi sa te si distrezi si sa-ti petreci cateva minute in mod placut,citind (nu,nu-i de scandal… 😦 )
    OK! ma gandeam io ca o sa ma feliciti,pana la urma ha,ha,ha! Ureaza-mi spor la curatenia camarii :(((((,asta treaba grea 🙂

  15. Elisa zice:

    Victoria,tot nu pot posta la tine…acum nu functioneaza clickul pe postati un comentariu,desi mi-a aparut nickul de cont… 😦 Ti-am scris, in van ,vreo 7 comentarii… ei nu chiar 7…dar 4 sigur 😛

  16. Catrinel zice:

    Am citit raspunsul tau si ti-am si raspuns.Crede-ma ca daca acesta ar fi motivul eu i-as fi cumparat spray-ul de care zici.Am mai auzit de o solutie care se da prin curte si alunga pisicile si cainii…acum nu stiu ce fel functioneaza ca ma gandesc ca daca are o arie de acoperire mare poate afecta si cainii tai din curte.
    Inca o data felicitari si spor la curatenia camarii:)

  17. ioana zice:

    Felicitari si din partea mea Elisa,si hai ca esti „TARE”.

  18. madalina zice:

    O zi buna si un sfarsit de saptamana dupa sufletul nostru! Sa traim!

    Cu drag, Mada

  19. Manole zice:

    Elisaaaa! Felicitari! Ma bucur din suflet, bravo tie! 🙂

  20. Elisa zice:

    Catrinel.
    n-ai de unde sti pana nu vorbesti cu el,ori nu mai poti sa-l vezi in ochi…dara-mi-te sa vorbesti?
    Multumesc Catrinel si tie, pentru bebeul tau nazdravan,la fel 🙂

  21. Elisa zice:

    Ioana,
    multumesc 🙂 Sunt „TARE”…obosita si crede-ma nu mai pot cu mancarurile,sa nu mai aud de mancare,fructe,legume,conserve,nimic.Cred ca am ajuns la limita.Doar inghetata as putea vedea acum in fata ochilor 😉 tiramisu de inghetata,este foarte buna..aaa si galuste cu prune as putea vedea dar sa le faca altcineva 😆
    Tu ce faci?

  22. Elisa zice:

    Madalina,
    mai am un pic,cam o saptamana sa ne asezam pe iarna cu casa curatita si toate aranjate si atunci …sa vezi ce huzureala pe mine..Ce-ai vazut la udrea e nimica toata…eu incalec…bicicleta si dau ture prin oras intr-o tinuta de „scandal” trag sapca pe ochi sa nu ma recunoasca nimeni ha,ha,ha!Si da,sa traim si sa „ne radem” ca altfel….viata e pustiu 😛

  23. Elisa zice:

    Manole,
    multumesc draga mea.Iata ce de motive sa ne binedispunem! 🙂 Unul din ele este sa nu luam viata prea in serios ca la capatul ei…murim ha,ha,ha!

  24. ioana zice:

    nu mai fac nimic azi am zi de odihna sper.

  25. 🙂
    Felicitari-deci e o idee buna de campanie.
    🙂
    Wee end placut.

  26. Elisa zice:

    Belle de Jour,
    despre cod vestimentar s-a vorbit azi la o televiziune,sau ieri? Ma rog,este o chestie de actualitate,de grava actualitate as zice 🙂
    Multumesc Belle,la fel 🙂

  27. zincabeiu zice:

    Nici eu nu citesc CANCAN, recunosc.Ma bucur mult pentru tine si pentru bucuria ta.Blogul tau merita sa intre in orice top.
    Galusti cu prune am facut, si chiar ti-am trimis si tie o portie virtuala.Dar sa nu exageram, anu’ asta nu mai fac!

  28. Elisa zice:

    Zinca,
    haidi bre…chiar asa? 😛
    Draga,mor de pofta de galuste cu prune si poate maine inainte de a muri…de pofta m-oi duce la piat sa iau prune si sa-mi fac pofta 🙂 Al meu zice ca DA 😛

  29. Gabrielle zice:

    waw, esti cool! esti topblogerita, hey, dar nu-i de saga, chiar meriti 😉
    vorbiti de vestimentatia parlamentarelor si galuste cu prune, hi hi hi super temele in discutie , la galuste cu prune eram AS in romania, am furat reteta de la bunica mea, ea este unguroaica si are retetele ei, pericol chiar mortal … acum ea este diabetica, tata nu mai este deloc, iar mie–mai bine imi lasa casa, decat diabetul :-)) te pup si te rog, nu muri 🙂 de nici-o pofta, mai bine de ras…cel putin eu asa imi doresc sa mor :-)))))

  30. Elisa zice:

    Gabrielle,
    pai da,blogul meu ar trebui sa se numeasca OFF TOPIC BLOG,caci asta ma caracterizeaza in primul rand,vorbim off topic tot timpul pentru ca noi comunicam liber nu suntem la sedinta de partid cu tematica impusa,ha,ha,ha…asa ca de ce nu?Tot ce ne preocupa la un moment dat despre asta vorbim si uite ca ma ia si pe mine valul desi sunt off politichie,nu ma pot abtine atunci cand…dar stii tu prea bine cate posturi am in categoria Romania si daca nu, poti cauta acolo,vei vedea ca nu -mi pierd vremea …
    Galuste cu prune zici sa nu mancam ca facem diabet?Ha! Doar o data cel mult de 2 ori pe an?
    Prunele sunt in castron,am fost la piat,am luat vinete din alea mari,care inauntru sunt albe-albe si bune-bune,le-am copt,acum sunt la scurs si le congelez pt la iarna.Prunele vor sta pana luni la o galusca 😉
    Pe mine moartea nu ma preocupa nici ca termen filozofic,nici atat 🙂 Pa,pa!

Lasă un răspuns

