Fructe de toamnă, când rândunelele se duc

CAPSUNE IN SEPTEMBRIE

PERE

PIERSICI

Randunelele au plecat.Cam acum o saptamana au dat un spectacol pe aici,roata-roata,pe la lampa de sub balcon unde intr-o noapte ploioasa au dormit trei,iar celelalte in piersicul de alaturi,desi ploua.Si unde se asezau unele pe usa altele pe lampa si asteptau hrana in tacere.Au venit si si-au luat ramas bun,am simtit ca asta era,ca nu mai fusesera de ceva vreme pe aici.Le-am urat un zbor lin,fara peripetii,sa ajunga sanatoase la destinatia de iarna,in emisfera sudica…incepe primavara.Si sa se intoarca la noi iar si iar, sa ma bucur  de primavara lor in fiecare an.

Fructele de toamna se coc mai repede.Imi amintesc ca incepea scoala si abia dupa aceea  se coceau piersicile si perele.Stiu asta precis fiindca le ducem colegilor la scoala  si se bucurau tare.Iata ca in fiecare an se coc tot mai devreme,caldura este tot mai mare vara si asta poate ca explica.

A plecat si Lady,definitiv.Era pe cand randunelele plecau.Mai avea trei zile pana sa aduca pe lume multi catelusi,era enorma saracuta,dar nu am banuit nicio clipa ca intr-o dimineata nu va mai respira,fara scancet,fara sa ma atentioneze cumva.Chiar i-am facut poze pe 15 si era fericita,sau asa parea.N-am sa stiu niciodata de ce.Acum este sub nuc,pe partea de afara a gradinii.

Artistii romani ,pe scena din Brasov a Cerbului de Aur, ma impresioneaza cantand YOU ARE THE  WORLD.


Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Fructe de toamnă, când rândunelele se duc

  1. SuKăRiT zice:

    Nu mai este Lady… Rândunelele au plecat…
    Elizo, draga mea, ce veşti triste ne dai. 😦

  2. zincabeiu zice:

    Nu fiti tristi, toate bucuriile verii vor fi inlocuite cu bucuriile toamnei.
    Mi-a facut placere prima seara, de deschidere, la Cerbul de Aur.Am ascultat cantece de neuitat su voci adevarate.

  3. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    asta este,tristetea se impleteste cu veselia in mod echilibrat.

  4. Elisa zice:

    Zinca,
    asa este,voci adevarate,valori incontestabile,mandria noastra este salvata de artisti.O…ce ne-am face fara de artisti? 😦

  5. matilda zice:

    Rîndunelele duc pe aripile lor parfumul verii care-a fost, iar în primăvară ne vor aduce miresme exotice şi dor de vacanţă…Să le aştepţi sănătoasă, Elisa !

  6. Marilena zice:

    Elisa, imi pare rau pentru cutul tau! Si pentru puiuti.

  7. Elisa zice:

    Matilda,
    poetic spus,imi place sa gandesc asa ca tine,este tonic.Te pup 🙂

  8. Elisa zice:

    Marilena,
    draga mea,a fost asa de socant,nici nu stiu cum am depasit,ca o iubeam pe ea cel mai mult dintre toti.Nici nu pot,inca,sa ma uit la pozele ei…este sfasietor si imi bag vina ca nu m-am dus cu ea inainte la dr.Am zis ca atunci cand i-o fi sorocul m-oi duce la veterinar s-o scape,ca asa s-a intamplat si acum cativa ani.Dar…n-a fost sa fie 😦

  9. Marilena zice:

    A avut o sarcina dificila probabil. Nu e cazul sa te culpabilizezi, se intampla de multe ori sa nu observi simptomele unei boli! Uneori, daca observi ca naste greu puii, poti opta pentru sterilizare, desi eu nu prea inclin la asta, dar daca nu apar probleme nu ai cum sa-ti dai seama. Asta e. Poate a avut probleme respiratorii sau a cedat inimioara, se mai intampla la animalele de talie mica in ultima perioada de gestatie, mai ales daca sunt mai multi pui.

  10. sanda zice:

    Elisa draga mea, imi pare atat de rau…n-am cuvinte de consolare, nici nu cred ca s-au inventat.
    Te sarut, iubita mea.

  11. Elisa zice:

    Sanda,
    cand ai mai multi caini si ai si multe treburi ….dar orice scuza e de prisos.Cred ca a facut stop cardio-respirator fiindca mai demult tusea am dus-o la dr i-a dat tratament dar cred c-a avut ceva sechele,fiindca tusea i-a revenit, rar insa ,si ziceam eu ca sarcina ii micsoreaza cavitatea abdominala si preseaza pe plamani si poate de aia tuseste,insa nu a mai rezistat 3 zile,3 zile mai avea si o scapam… :(((((((
    O sa fac, mai incolo,mai in iarna ,un post cu ea,am poze cu ei cu cainii si din 15 aug,iar in 20 s-a prapadit 😦

    Multumesc Sanda 🙂

  12. sanda zice:

    Asa a fost sa fie? a iubit-o D-zeu?
    Sunt sigura de asta, dar uite ca ni-i ia la El,
    mult mai devreme decat ne asteptam.
    N-am pierdut pana acum niciunul, urechiontzatul asta este primul meu caine, dar te inteleg perfect; a avut multe probleme de sanatate, de-a lungul celor 8 ani si-un pic iar acum cateva zile, stii ca dr. l-a suspectat de neoplasm…nu ma intreba prin ce-am trecut. 😥
    Te pup scumpa mea, aseara n-am mai fost in stare sa leg doua vorbe.
    Sa ti-i tina D-zeu sanatosi pe ceilalti, i-am vazut cate putin, astept ,,albumul”!

  13. stefania zice:

    capsunile si caisele sau ori ce or fii alea nu se coc toamna:)

  14. Elisa zice:

    Mai,mai...Stefania,Stefania…nici n u citisi si hop cu comentariu’ dupa ce vazusi pozele,ha?(nu-s olteanca,dar cand ma supar vorbesc iute ca ei).
    Hai ca-ti spun:caisele nu-s caise ci piersici nealtoiti iar capsuni avem remontanti care fructifica pana da bruma,ok?Sper ca ti-am facut ziua mai buna 😆

Lasă un răspuns

