Decolteuri adânci,demnitari femei

Fac un apel pe această cale…

nu,nu aşa vroiam să sune,este un slogan ăsta cu fac un apel 😦

Mă adresez tuturor femeilor…

nu,nici aşa.Ăsta cu mă adresez tuturor…sună ca dracu 😦

Doamnelor care sunteţi …

offf,dacă ar exista şi doamnelor care nu sunteţi…

Ce vreau să spun?Simplu: doamnele care au funcţii publice,alese sau numite,care au fost puse în acele funcţii să conducă,să organizeze,să analizeze,să ia măsuri,apoi să sintetizeze şi să hotărască şi în felul acesta sectorul pe care îl are fiecare de condus să facă un pas înspre bine,ei bine…doamnele acestea nu trebuie să  ne mai arate decolteurile dumnealor,generoasele lor decolteuri noi nu mai vrem să le vedem.Pe mine mă oripilează .

În seara asta am văzut iar decolteuri,unul îl afişa doamna Pivniceru.Să mă ierte dumneaei,îi tremura slănina din decolteu doar când rostea vorbe,nu se poate aşa ceva,chiar toate doamnele din România vor să ne arate că au sâni?  Nu ştiu de ce dar am o vagă impresie că nici bărbaţii nu mai vor să vadă la aceste doamne ,care au demnităţi publice,decolteuri.Nimeni nu mai vrea să vadă.Nu de asta sunt dumnealor  în acele funcţii să ne desfete simţurile(dacă suntem bărbaţi) sau să ne trezească invidia (dacă suntem femei) .

FEMEILE CU FUNCTII SI PROFESII  PUBLICE  TREBUIE SA AIBA DECENTA IN VESTIMENTATIE

foto.garbo.ro

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

34 de răspunsuri la Decolteuri adânci,demnitari femei

  1. maria zice:

    de acord cu tine Elisa

  2. Elisa zice:

    Maria,
    multumesc 🙂

  3. 🙂
    Buna ziua/seara
    E o idee buna de campanie.
    O zi foarte buna
    Belle de Jpur

  4. Lucia Verona zice:

    În ţările normale există un cod vestimentar, din păcate la noi nu s-a auzit de el.

  5. ioana zice:

    S-a auzit si la noi dar e interpretat pe dos.

  6. Marilena zice:

    Elisa, cu riscul de a te contrazice, Dna Pivniceru, numai decolteul nu ni-l arata in activitatea dumneaei. As fi inteles sa ne arati cu destul vreo Elena, vreo Roberta, vreo Daciana, ceva… mai tinerel si mai fara studii inalte, mai preocupat de aspectul fizic, biata Dna Prof Univ. Mona Pivniceru si-a tocit prea multi ani decolteul pe bancile universitatilor si ale doctoratelor, invatand oameni sa fie cei mai de seama juristi si magistrati din tara. In plus, pe dansa o caracterizeaza din punct de vedere vestimentar roba de judecator, aia nu lasa nimic din decolteu sa se vada, desi sunt sigura ca muuulti ar si sta cu ochii pe sanii ei atunci cand primesc amar de ani de parnaie nu?
    Nu contest ca femeia se sufoca in decolteu de prostia celor cu care discuta sau a capetelor seci si portocalii de ciuda, care ne conduc. La asta stiu ca este de acord cu tine, te-am urmarit cu mare drag de cand am realizat asta. Dar nu, nu Dna Pivniceru, ne-am dori multi dintre noi mintea si puterea de munca a acestei doamne…

  7. Elisa zice:

    Marilena,
    nu mi-ai inteles mesajul.Nu ma deranjeaza femeile care poarta decolteu adanc,nici tinerele care arata superb si nici batranele doamne pe care eu as prefera sa nu le vad(ca sa nu vomit).Nu are a face mesajul meu cu competenta profesionala fiindca eu plec de la premiza ca esti intr-o functie inalta datorita acesteea,a competentei.
    Tot ce ma deranjeaza pe mine : sa nu vina sa-mi arate cat este de competenta,cate stie si cate poate si in acelasi timp sa „ma fure” privelistea,fie ea superba,fie mai putin.Intelegi ,draga mea?
    Cat priveste doamna in cauza,ghinionul dumneaei ca am vazut-o eu,in direct la o emisiune.Intelege-ma, Marilena ca daca vreau sa vad sani dezgoliti(dar nu vreau ca-s normala ) m-as uita pe net,cred ca se gaseste marfa,nu?
    Si esenta este faptul ca s-a prostit lumea(ca sa nu zic ca a innebunit lupu’) de la o vreme,de cand cu duduca…asta a devenit model si pentru doamnele serioase? Hmmm….

  8. Elisa zice:

    Belle de Jour,
    ce anume?titlul,sau ce? 🙂
    Bine-ai venit!

  9. Elisa zice:

    Lucia,
    la noi nimic nu-i normal si asta se pare ca devine….NORMALITATE 🙂

  10. Ideea.
    Esenta: Decenta, bunu-simt, neostentatia. Asa cum ai spus tu: Calificarea, competenta.
    Si textul care o insoteste. Textul cu mov: Initial am crezut ca e un banner de pus pe blog.
    Multumesc de primire.
    🙂
    O zi buna

  11. Elisa zice:

    Belle,de Jour,
    ce ma enerveaza insa mult mai mult decat asta cu…sutienele,ha,ha,ha..este faptul ca toti ,in frunte cu boc vin si ne spun ca INCEARCA.Numai fii atenta cand vorbeste boc ce sloganuri foloseste si cum spune ca incearca sa….,deparca tara asta ar fi populata cu cobay 😦
    Si tie,la fel 🙂

  12. SuKăRiT zice:

    Elizo, da’ cu mine ce-ai, ha? Unde-mi mai clătesc io ochii, când îi musai de dat pe mute teveu’ de la ce prostii îi ies pe gură demnitarei? Ai milă şi revino la enunţ!
    Să fie puse-n demnitate numa’ alea care ne arată ce au în sutien, da? Măcar atâta haznă să am atunci când o dau în mirare (nervi şi draci!) de la ce şi câte nefăcute, fac madamele din vârful politichiei. 😛

  13. ivona zice:

    Draga mea, oamenii din tara asta au tot felul de boli ciudate in ultimii ani. Poate le aveau si inainte, dar le tineau ascunse, nu stiu.Nu stiu ce-i cu oamenii din tara asta. Sunt tot mai natang-stupefiata in fata bolilor lor bizare. Mai ales cei cu „carte multa” ma doboara. Sau poate nu ajunge doar cartea asta multa. Te pup.

  14. matilda zice:

    Făcînd abstracţie de dna Pivniceru, celelalte doamne enumerate mai sus îşi arată sînii pentru a-şi ascunde prostia, cu alte cuvinte „ne iau faţa” cu ce au… La fel şi unele din marile „interprete” de muzică uşoară, îşi etalează silicoanele în lipsa vocii. Eu nu mi-amintesc s-o fi văzut pe Angela Similea, de exemplu, etalîndu-şi altceva decît vocea aceea superbă.Dar asta este altă discuţie…

  15. Ninu zice:

    Eu cred ca in politica tinuta topless ar trebui sa fie obligatorie mai ales pentru ministrul turismului…
    Parerea mea 🙂

  16. Elisa zice:

    Cavalere,
    nu crezi ca-i pretul prea mare?:D

    Ivona,
    draga mea,ceea ce se etaleaza pe tabla de sah a politicii romanesti, mi se pare mie sau ,n-are nicio legatura cu scoala,cu scolile,cu educatia in general?Sau tu te referi la :eminentele cenusii”,adica…gri-murdar? 😉

    Matilda,
    asa e,este alt registru,registrul valorilor 🙂

    Ninu,
    asa deci?N-ar fi mai bine fara politica,decat fara haine? 😛

  17. SuKăRiT zice:

    Păi, măcar atât, dacă tot nu(i) pot face altceva… (o demitere, nu te gândi la alte alea, da? :P)

  18. zincabeiu zice:

    La ASE, la Management, studentii invata cum sa se imbrace in afaceri, in posturi publice si in alte situatii adiacente.Acest Cod vestimentar e chiar subiect de examen.
    Asta pentru cine a invatat.Dar functioneaza si bunul simt…
    Proastele nu l-au citit pe Camil Petrescu Ele nu se regasesc in Doamna T.,ci in Emilia, cel mult.Caci Camil (scuze) ne-a invatat ca este plina de farmec si senzualitate femeia inchisa la nasturi pana sus, si nu cea dezgolita.
    Despre doamna pivniceru, tot respectul.

  19. Elisa zice:

    Buna dimineata!
    Zinca,as vrea sa cred ca „trendu” asta adus de aceasta creatura in viata publica sa fie un val ca sa spun ca ce e val ca…
    insa ma tem ca nu-i asa 😦
    De fapt totul a plecat de la media,de la stiriste(eu nu pot fi atenta la continut cand este prezentat de un ambalaj de comedie,cu accentul pe primul „e”).Ma uit si la stiri de pe alte meridiane si nu-i asa.Mi-amintesc ce zicea nepotul meu venit din America dupa revolutie cum ca pe strada ziua in amiaza mare femeile arata pe strazi ca la ei prostituatele.Ma rog,i-am dat dreptate,desi eu doar din filme stiu cum arata la ei prostituatele,insa iata ca ne-am obisnuit cu acest peisaj stradal vara…Acum ,vrem nu vrem,ne vom obisnui cu el,cu acest peisaj si in viata publica…

  20. Marilena zice:

    Elisa, am inteles de la inceput mesajul. Tot ce am avut de obiecat era strict legat de Dna Pivniceru, o femeie pentru care am un respect adanc, atat pentru inteligenta ei cat si pentru activitatea pe care o presteaza de 30 de ani. Ti-am spus, Udrea, plus compania de sunet, madamele care dantuiesc in fruntea alaiului lui Boc, alcatuiesc foarte exact tabloul pe care l-ai zugravit in postul de mai sus.
    Ce as vrea eu sa adaug este faptul ca daca as vedea si ceva sclipire de inteligenta printre atatia sani pe jumatate dezgoliti cat ne arata duduitele la tv, as face cu placere abstractie de ei, ramanand muta de admiratie pentru inteligenta lor. Si vorbesc foarte serios, nu ar conta daca sunt tinere sau batrane, frumoase sau urate ca noaptea! Mie nu-mi vine deloc sa vomit cand vad un decolteu batran, pentru ca stiu ca toate imbatranim, dar imi vine sa vars cand vad prea multa prostie intr-un singur cap, si asta cu atat mai mult cu cat e mai tanar si mai plin de pretentii si ifose.

  21. zincabeiu zice:

    Asa este, eu n-am vazut la francezi, la americani,la germani astfel de prezentatoare. Sunt si unele foarte decente, de ex.Simona Gherghe de la antena. Am vazut intr-o noapte, nu stiu pe ce program,doua ” pupeze’, care prezentau Meteo numai in bikini… Daca atat le duce capul, vorba d-nei Pippidi.

  22. Elisa zice:

    Marilena,
    ai dreptate in tot ce spui.Imbatranim toate insa nu scoatem la vedere ceea ce stim ca nu mai este de admirat,asta ziceam,indiferent de ce are in cap cineva,asta este un punct de vedere al meu si mi-a ramas asa de la mama mea…ea zicea”toata lumea are c** dar cine-l arata,al aceleia este mai mare” 😆
    Mie-mi pare rau ca se nimeri o doamna asa de serioasa si cu personalitate importanta in ochiul meu de critic telespectator,chiar imi pare rau,putea fi oricine,putea fi si sora mea,la mine principiile functioneaza cu impartialitate.Despre asta am vrut sa spun,ca despre acele zeci sau unitati de dudui care neavand ce sa arate altceva isi arata nurii(desii termenul este filo-poetic),despre asta nu era cazul sa mai scriu,ca stie si scrie toata lumea.Tocmai asta am vrut eu sa spun prin postul acesta ca a innebunit lupu’si mi-e teama sa nu ma scantesc si eu s-o iau asa pe strada cu decolteul pana la buric,ha,ha,ha! Hai ca am mai glumit ca sunt obosita,am facut curatenie toata ziulica,am acum o camera curata si placut mirositoare si ma alint,nah..intelege-ma si tu 🙂

  23. Elisa zice:

    Zinca,
    sigur ca da,chiar ai dat exemplul cel mai nimerit.Eu o simpatizez tare mult pe Simona Gherghe si nu numaipe ea,imiplace si Andreea Berecleanu si multe altele.
    Da,mai…ai vazut ca la meteo se schimonosesc cel mai tare…asa o fi regia,cine stie!

  24. Marilena zice:

    Elisa, nici eu nu apreciez deloc lipsa de pudoare si trupurile indecente, asa ca mamica ta (Dumnezeu s-o odihneasca intre drepti!) te-a invatat foarte bine ce te-a invatat. Din pacate, la noi, asa cum zicea cineva mai sus, multe persoane, femei si barbati, dar mai ales femei, se imbraca precum prostituatele. Si e pacat de ei/ele, pentru ca multi dintre ei nu sunt imorali in modul lor de viata. Dar pana la imoralitate mai e un pas, deja destrabalarea se naste usor din atitudinile generate de vederea trupurilor despuiate.
    Mai pe scurt, asa se strica oamenii! Totul incepe cu moda, caci „asa se poarta”, si de regula din tinerete. In ceea ce te priveste, daca pana acum n-ai umblat cu decolteul pana la buric, n-as crede ca o sa te apuci de-acum incolo…asta e boala grea si lunga. Parerea mea!

  25. Elisa zice:

    😛

    eu am zis ca ,la faza asta din urma, am glumit… 🙂

  26. Elisa,
    am uitat sa-ti spun ca azi, in ziarul Cancan (si pe editia pe hartie!) am dat link catre acest articol de pe blogul tau, intr-o rubrica denumita TOP 3 BLOGURI. Scuze, dar ma fura treaba.

  27. Elisa zice:

    Simona Ionescu,
    multumesc tare mult si daca pana acum nu s-a parut ca-s emotiva,iaca a venit si ziua sa spun asta.
    As scrie si pe blogul meu despre aceasta neasteptata surpriza insa nu l-am gasit(topul) si nu pot pune link 😦
    Drept e ca pe cel scris pe hartie nu l-am vazut 🙂
    L.E. Simona,am reusit din pagina de statistica sa descopar linkul de la care ai postat tu si …asta e…iti multumesc de multe ori,mi-ai facut o mare bucurie,pe timp ce trece tot mai mare…
    Sper sa fie de bine 🙂

  28. Lilick zice:

    Felicitari Elisa! 🙂

  29. Elisa zice:

    Lilick,
    multumesc draga mea,multumesc frumos 🙂 Cred ca inca nu realizez ce important o fi sa apari in ziar si nu orice ziar 🙂 Este pentru prima data,ba nu,gresesc,am mai aparut in studentie in laborator cu grupa mea…Am aceeasi senzatie de atunci.Oricum,sper ca e de bine 🙂

  30. Mana zice:

    Mai e ceva, Elisa: să nu-și mai fluture pletele! Să se tundă sau să-și strângă părul. Și să nu-și mai facă unghiile roșii. Și să renunțe la bijuteriile multe sau masive. Și să renunțe la culorile tari, să nu mai apară cu brațele dezgolite, să nu poarte tocuri exagerat de înalte. Cam astea sunt liniile din codul amintit în comentariul Luciei…

  31. Trexel zice:

    nu domne, nu nu nu!
    pai dupa ce ca stai la cozi de numa
    ai stresu pana’n gat cand ajungi la un ghiseu
    primu lucru iti vine in cap sa strangi de gat omu de la ghiseu
    si asa mai departe

    cat de bine te relaxezi vazand un decolteu frumos de partea cealalta!!!!! se evita tot scandalu, elimini stresu instant, devii mai bun, mai intelegator..
    si pe deasupra zambesti!!!! si vorbesti frumos!!!
    deci io as pune obligatoriu decolteu generos dincolo de ghiseu. prin lege! 🙂

  32. Elisa zice:

    Mana,
    asa este,asa ar fi normal.Tocmai mi-am exprimat temerea ca o anumita perceptie despre cum este sa ai o prezenta placuta in public se va generaliza.Se va extinde si in sectoarele pe care le conduc cei care ne reprezinta(vrand nevrand).

  33. Elisa zice:

    Trexel,
    eu apreciez un decolteu frumos,dar asa cum se spune „omul potrtivit la locul potrivit”,asa si cu decolteul.
    In curand nu vor mai exista ghisee,totul se va opera online si atunci interfata nu va mai fi jenanta,pentru nimeni.
    Bine-ai venit in gradina mea,sper ca ai gustat si din capsunele de septembrie,dulci,dulci 🙂

Lasă un răspuns

