Salată de roşii cu capere

ingrediente

Salata cu capere este o salata plina de arome mediteraneene, savuroasa si satioasa. Aceasta salata cu capere are un aspect apetisant, chiar exotic si este foarte sanatoasa. Putem servi salata cu capere langa peste, preparate din oua sau legume.

Ingrediente
4 rosii
2 linguri capere in saramura
1 legatura ceapa verde
10 maslin
e
1 lingurita boia iute
2 linguri otet din mere
1 telina mica
1 catel usturoi
4 linguri ulei de masline
1 lingurita oregano
sare si piper dupa gust

Mod de preparare
Se pune la fiert apa in care se scufunda rapid rosiile, care apoi se pun in apa rece si se decojesc;

Se taie rosiile cubulete si se pun intr-un castron mare;

Se curata telina si se taie in felii subtiri sau in bastonase, se adauga in castron;

Se taie ceapa in rondele si se pune in castron;

Se amesteca separat otetul, boiaua, oregano, usturoiul, sarea si piperul dupa gust;

Se preseaza cu o lingura de lemn caperele, se adauga impreuna cu maslinele in castron peste rosii, telina si ceapa;

Se toarna sosul peste legume si se amesteca bine.

de la ele.ro

ingredientesosulrosii+cepa verde

Telina am taiat-o cu cutitul de curatat zarzavat,foarte fin,iar caperele le-am turtit cum zice reteta,desi sunt moi(ele sunt bobocii de la floare),iar masline am avut din cele murate,verzi cu gogosar in loc de samburi.

caperele turtite

gata

Am avut emotii ca nu ne va placea,insa m-am temut degeaba.Este foarte buna,am mancat cate 2 portii fiecare(au iesit 4 boluri de salata) si am mai schimbat salatele mele de care ma si plictisisem.

(m-am taiat la varful mijlociului cu cutitul de zarzavat de atata dovlecel (s)fasiat…si caut alte retete de salate dar cu rosii,preponderent).

Boia nu aveam iute,dar maine o sa pun in loc de iute,ardei maruntit,sa vedem….

Dragilor,astept ,de la voi,  retete   de salate cu rosii,diferite de ale mele(ca mai sunt rosii coapte si am promis sa nu mai fac bulion  ).

Acest articol a fost publicat în legume, Mancaruri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Salată de roşii cu capere

  1. Andi zice:

    De vreo 4 ani ma chinui sa imi dau seama daca imi plac sau nu caperele 🙂

  2. Elisa zice:

    Andi,
    nu lemai gusta..eu nu am facut greseala asta ca a facut-o sotul meu si ajunge…Deci,in salata,gusturile se amesteca si totul acesta este asa cum se spune..savuros si satios.Acum ar trebui sa mancam de pranz,dar nu mi-e foame…este ,da..o mancare satioasa si sanatoasa. Ai mancat asa?

  3. Manole zice:

    Salata de andive…pentru cei carora nu le place gustul amar al andivelor

    -3 andive maricele
    -1 piept de pui fiert(sau 1-2 buc piept de pui afumat la tipla)
    -1 lingura maioneza
    -1 lamaie

    Se taie marunt atat andivele cat si pieptul de pui, se pune sare, lingura de maioneza, lamaia stoarsa, si un pumn de apa. Se amesteca.
    Surpriza, mai ales cand se prepara cu piept de pui fiert,e ca andivele devin dulci iar pieptul de pui devine cu gust usor afumat 🙂

  4. Elisa zice:

    Manole,nu stiu ce-i tipla si cum se face pieptul la tipla 😦

  5. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,parca as manca si eu capere sa vad ce gust au.
    Am auzit de capere dintro carte de bucate pe care o am de multa vreme,cartea Sandei Marin.
    vad ca muncesti tot timpul si ne bucuri si pe noi cu harnicia ta.
    O saptamana minunata!

  6. Elisa zice:

    Gabi,
    pai,pentru mine-i simplu,ori pun pe blog,ori nu,eu tot trebuie sa fac ceea ce fac.Vorba unui spamuit:””cine dracu’a mai vazut sa pui pe blog activitatile gospodaresti gen „pocirea fasolei urcatoare” ???”” si asta dupa ce ne-a injurat de parca am fi mai multi,ha,ha,ha,ha,ha!
    Gabi,incearca 🙂 Si eu mai am curiozitati,gen ansoa si multe altele.Andive am cumparat cand s-au gasit aici la Plus,au stat in camara vreo 2 saptamani(proaspete,fireste) si apoi am facut salata din ele,din cate doua o data.Crumpene din alea…cum draq le zice?? ghimbir,din ala nu am gasit si multe altele…dar sper sa mai am timp sa le descopar pe toate cate sunt,sau macar aproapae toate.
    Si tie draga mea,si tie la fel iti doresc!

  7. g1b2i3 zice:

    Elisa,poate voi incerca intro zi.Ghimbir am vazut cand am fost la supermarket,parca semana cu ridichile sau sfecla alba. 🙂
    Cat priveste spamuitorul,pasamite o fi vreun om ofticat ca esti in topul WordPress.
    Spor la lucru!

  8. ioana zice:

    am gasit pe net foarte multe retete care contineau si capere dar nici nu stiu cum arata trebuie sa incerc sa caut la hipermarchet nu de altceva dar ma faceti curioasa.

  9. Elisa zice:

    Asa o fi.M-am gandit ca doi insi au pariat ca cuvantul „pocit” nu va fi pe net si din pacate l-au gasit la mine.Unul s-a enervat si a injurat,ca pierduse,iar celalalt s-a distrat comentand voios ca castigase.Asta-i scenariul meu,ca aparusera ambele comentarii deodata.Acum,le-as fi dat drumul sa va radeti si voi,dar le mai las..poate se aduna mai multe din astea faine si le fac un post special ha,ha,ha!
    Merci 🙂

  10. Elisa zice:

    Ioana,
    ampus poza cu borcanelul si apoi tasate pe fund de lemn…nu le-ai vazut? Iaa….

  11. Manole zice:

    Ţiplă!!! Hahahahahaha, d-ala de cumparat, adica vidat ŞD

  12. Elisa zice:

    aha…punga cu fermoar…magandeam io ca de la Zippler vine,ca mi-am adus di america o multime de alea….
    Merci dereteta.Astept o zi de cumparaturi sa-mi cumpar tipla cu piept afumat si fac…:))))

  13. Andi zice:

    In timpul saptamanii mananc nesanatos. In weekend gatim si suntem eco 🙂
    Sper sa apuc 100 de ani cu ritmul asta …

  14. ioana zice:

    aM VAZUT eLISA SI BORCANUL SI PE FUNDUL DE LEMN DAR INTRE TIMP m-am rugat de google sa-mi arate cum arata caperele si mi-a aratat.

  15. Elisa zice:

    Andi,
    copiii mei fac mancare acasa si si-o iau la munca,o incalzesc si nu mananca de la…de pe acolo.Ce zici?Daca al meu copil, care n-a pus mana pe nimic sa faca acasa la mine,face acum de mancare sa-si ia la servici,sa nu manance prostii…ei,asta inseamna ca totul este posibil 😀

  16. Elisa zice:

    Ioana,
    si noi ne-am uitat pe imagini cand am cumparat borcanelul,sau cand ne-a zis copilu’nostru si am admirat minunatia de flori.Eu credeam ca-s samburi,asa credeam… 🙂

  17. ghiocel07 zice:

    Chiar ieri am vazut la un supermarket si nu stiam cum se folosesc. Buna idee. O sa cumpar cand mai trec pe acolo.

  18. Elisa zice:

    Sa iei,dar sa nu le gusti din saramura,doar sa le pui in salata,atat.Altfel o sa zici c-ai dat banii degeaba…:D
    Draga mea,multumesc frumos pentru atentia ta.Credeam ca m-ai uitat si uite….! 🙂

Lasă un răspuns

