Culori in Sărbători

HORTENSIACRUDIMPATIENSMUSCATAPIERSICASURORIZORELEIN GHIVECILOBELIIMICILOBELIA MAREDULCEROSII CRUDECULOAREPETUNIA ROSIE

SĂRBĂTORI  CU BINE!

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Culori in Sărbători

  1. Manole zice:

    Multumesc Eli, si tie asemeni ! 🙂
    Asa am simtit si eu… verde, casa, liniste 🙂

  2. Elisa zice:

    Manole,
    am vazut.Ce ne potrivim…! 😛
    Doua zile de odihna ,pentru mine ,sunt ca un concediu de 10 zile 😉
    Iti doresc bucurii azi si totdeuna 🙂

  3. Manole zice:

    Sarut-mana cu multe sanatate! 🙂

  4. Elisa zice:

    Am scris trei comentarii ,la tine si desi nu ai moderare nu a aparut niciunul 😦

    Cu tot dragul! 🙂

  5. Manole zice:

    La mine au ajuns 2 identice si erau la spam, am sters unul si am aprobat unul la care am si raspuns 🙂
    De al trei-lea nu stiu nimic 😦

  6. Elisa zice:

    Normal ca-s identice,sau aproape identice,ca am crezut ca nu l-a luat si am repetat…asta zic.
    OK! Merci frumos…
    hai ca al meu vrea ciorba…ma ter-mi-na! 😛

  7. starsgates zice:

    Ce faci cu planturile alea de roşii, elisa?

  8. Andi zice:

    Imi plac hortensiile, pacat ca nu au si un miros placut…
    Duminici frumoase in continuare.

  9. Elisa zice:

    Starsgates,
    fac experiment cu humusil pe ele si la toamna le duc in ghivece mari in balconul inchis si sper sa am rosii deCraciun,,,asta fac ,ha,ha,ha!

  10. Elisa zice:

    Andi,
    ei si tu acuma! Vrei si miros?Uite cat sunt de minunate chiar si acum ,desi nu s-au deschis si colorat complet 🙂 Din pacate anul acesta nu au vrut sa faca flori multe,ca anul trecut.
    Duminici frumoase si bucurii pe masura vremii asteia calde si luminoase si tie,draga mea! 🙂

  11. Laura zice:

    Ce frumoase sunt Hortenziile 🙂

  12. ioana zice:

    Rosii de Craciun zici Elisa? Eu una te cred in stare sa ne servesti cu rosii de craciun.

  13. Andi zice:

    Nu o sa am cine stie ce duminica, va trebui sa insotesc prin oras un strain, cum am facut si azi. Si nu am reusit sa ii arat nimic interesant…totul parea fad.
    NB

  14. Elisa zice:

    Andi,
    un strain este intotdeauna interesant.Ori nu? 🙂
    Noapte buna!De tine depinde cinzeci la suta sa nu fie plicticoasa ziua de maine.Succes! 🙂

  15. Elisa zice:

    Laura,
    asa este.Si tin asa de mult florile!

  16. Elisa zice:

    Ioana,
    asa sper,dar ca orice experiment poate da erorr 😛

  17. Ninu zice:

    Elisa, mai ai ciorba ? …mi-e o pofta de ciorba de nu mai stiu cum ma cheama, poate avea si ciolan, apoi la felul 2 niste piure de cartofi cu şnitele de piept de pui si o salata de legume fel de fel, iar ca desert niste placinte cu brinza si marar, totul stropit din belsug cu grasa de Cotnar, ori tamîioasă Româneasca… bauta pe sezlonguri la umbra vitei de vie.

  18. zincabeiu zice:

    Ce bucurie, ce culori !

  19. zincabeiu zice:

    Elisa, m-am trezit si eu acum: da, se pune si ou in coca pt.galuste cu prune.Sunt cam aiurita,ha,ha,ha.

  20. Elisa zice:

    Ninu,
    vine baiatu,vineee! 😉 😛

    In paranteza fie spus,io comand ce fac si cand fac ceva,deci…n-am facut ciorba si nu a murit nimeni fara ciorba.Am preparat o multime de salate,din aia de dovlecel,de varza,de rosii si asortata,asa ca …unde pacatele sa mai intre si ciorba? 😛

  21. Elisa zice:

    Zinca,
    azi a plouat.Trebuia.Dupa ploi sper sa nu se raceasca vremea,considerabil 🙂

    asam gandeam si eu.

  22. floris zice:

    Buna dimineata,Elisa.

  23. Elisa zice:

    ‘Neata, Floris! 🙂

Lasă un răspuns

