Mare-i gradina Ta,Doamne!

Mi-a placut atat de mult articolul scris astazi de Lilick incat l-am preluat.Faceti doar un pas din gradina mea in Gradina Domnului.

Elena Udrea: un fluture pe blitz


[….] […] […]Fluturele de noapte se invarte innebunit pe langa lampa, orbit de lumina. Pana la urma cade la pamant, cu aripile arse.

Intotdeauna m-am gandit la Elena Udrea ca la un fluture. Un fluture de noapte, e adevarat. Atat datorita atractiei fata de lumina reflectoarelor, cat si apetentei sale pentru lucruri mai tainice – biletele, servicii secrete, chestiuni de alcov. Cred ca, in definitiv, femeia aceasta si-a gresit cariera. A visat sa ajunga fotomodel, sa straluceasca pe podiumul prezentarilor de moda, si a sfarsit prin a ajunge in… politica. Si aici exista, e drept, multe reflectoare, iar Udrea este atrasa ca un magnet de flashurile fotoreporterilor.[…]

Acest articol a fost publicat în gradini, Romania și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Mare-i gradina Ta,Doamne!

  1. Victoria zice:

    Da,dar eu am o activitate mult mai importanta decat sa o urmaresc pe Duduia Udrea,care oricum bate campii de cele mai multe ori.
    La noapte voi casca ochii la luna. 🙂

    „Oriunde te vei afla pe 27 august 2009 la miezul nopţii şi 30 de min., nu uita să ridici ochii spre cer. Vor fi două luni pe cer. Planeta Marte va fi cea mai strălucitoare pe cerul înstelat şi va fi la fel de “grasă” ca luna plină. Marte se va afla la 34,65 milioane de mile faţă de Terra.

    Evenimentul se va mai produce în anul 2287.”
    Asa ca voi incerca sa filmez.
    Eu si cucuvelele.

  2. Elisa zice:

    Victoria,iti multumesc ca mi-ai amintit.Si eu ma voi uita,sper sa fie senin ca acum.
    Draga mea,dar meritam sa ne mai si distram,nu-i asa?Deci, te rog eu sa citesti si daca vrei,poti face abstractie de elenaudrea,gandeste-te doar la fluturi 😆 de noapte 😀

  3. Mariana zice:

    O! adevarat voua!dar mi se pare ca prea da cu muci in fasole duduia Udrea de multe ori prin cele spuse,prin comportament;iti vine sa zimbesti ca sa nu zic altfel!multe ar fi de enumerat,dar ma opresc doar la citeva:
    1.cind Basescu a fost spitalizat ea a mers cu 2 tavi de prajitura(ev.ca nu ea le-a facut) una la Basescu si una la jurnalisiti,mi s-a parut comica si avea si niste pantaloni f.strimti pescaresti!

    2.aceea gafa memorabila din emisiunea lu’ Turcescu!

    3.si acum cu ORGANU e penibila rau,nu sint fana lui Orban,dar e de ris!

  4. Lia zice:

    Informatia cu luna din seara aceasta se pare ca este nu este adevarata.
    http://danutm.wordpress.com/2009/06/24/marte-spectaculos/

  5. i.o.flavius zice:

    servus…
    inspirat portret, aşa-i… 🙂
    toate cele bune!

  6. Victoria zice:

    M-am gandit la fluturi,gata.Deja m-a luat ameteala ca au cam inceput sa zboare. 🙂
    Buna dimineata draga Elisa.Am inceput sa plantez la capsuni,ca aseara am facut o salata de legume la borcan si a trebuit sa ud si gradina.Acum m-a chemat tati sa stau 5 min cu David si am profitat sa intru la tine.
    Te pup si iti doresc o zi minunata.
    P.S. nu am mai stat sa ma uit la luna caci pe la 23.30 deja disparuse de pe cer.Cel putin la mine,ca am iesit afara si m-am uitat de jur imprejur si nimic.

  7. Elisa zice:

    Mariana,
    asa este…:)

    Lia,
    multam’fain…sa stii ca m-am bazat pe info a ta si nu m-am zgait la cer 🙂

    i.o.flavius,
    da,Lilick este inspirata mereu,asta-i „defectul” ei 😆

    Victoria,
    buna ,draga mea! Ploua si la noi,daca ploua si la tine este perfect.
    Spor in toate! 🙂

Lasă un răspuns

