Am decis!nu-i insecticid

Sa beau zilnic doar o jumatate de cafea

JUMATATE DE CAFA PE ZI

sa-mi fac, din 4,5 morcovi,in fiecare dimineata ,suc

MORCOVIISUC DE MORCOVI

sa ma duc mai des in gradina si fara treaba ca sa admir frumusetea momentului

FLORI

PIERSICI

PIERSICUL

ZORELE

TATAISETATAISE ROZ

sa nu mai las rosiile ornamentale neculese ci sa la le folosesc pe salate,ca ornament

ROSII ORNAMENTALE

sa nu mai culeg toate rosiile deodata toate cele coapte ci sa le culeg precum le mancam,cate 2 kilograme pe zi.asta fiindca sunt mai gustoase luate atunci de la vreji decat daca stau in camara si se rascoc. si sa nu mai fac inca un bulion ca mai am si de anul trecut vreo zece sticle.

ROSIILEROSIILE AZI

sa nu ma plang ca rosiile -plante nu prea mai au frunze,ci sa ma bucur ca in varfuri au gogonele verzi si frunze inca verzi, care le vor creste

gogonele

sa tundem piersicii batrani care au crengi lungi,sa le scurtam crengile la primavara  ca sa nu mai pateasca  asa ca acum sub povara fructelor

CRENGI IMPOVARATE

sa ma gandesc, de pe acum, cum vreau sa fie gradina mea la anul viitor,cum  aplic rotatia culturilor,dar si sa fie fasolea la soare.

AM DECIS! 😀

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta, zicerea Elisei și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Am decis!nu-i insecticid

  1. madalina zice:

    Bune propuneri, bune decizii! Poate te mai gandesti totusi la cea despre cafea 🙂 ca o cafeaaaa e adorabila in 2, in 3. Cani !

  2. Elisa zice:

    Madalina,
    am glumit prezentandu-va jumatatea mea de cana ,primita de la copilu’meu, cand a fost in San Francisco si am decis s-o scot din vitrina si s-o folosesc,ca pe un lucru drag.Eu nu mai numar cafelele ca sa nu intru la idei 😛

  3. zincabeiu zice:

    Intelepte decizii ! Bun e sucul de morcovi,da’ mai buna-i cafeaua pe la 5-6 dimineata, inainte de a privi, tu- gradina, eu- bulevardulha,ha,ha.

  4. Ninu zice:

    Mi-ai facut pofta, acum rontai si eu un morcov 🙂
    ..Aoleuuu… nu stiu de ce simt ca imi cresc urechile…

  5. starsgates zice:

    A propos, cica sunt foarte sanatoase frunzele de morcovi.:)
    Nu glumesc!

  6. Elisa zice:

    http://www.formula-as.ro/2009/878/medicina-naturii-44/totul-despre-morcov-11375
    Stargates,uite aici spune despre ce zici tu.Interesant,as fi preferat sa stiu inainte de a scoate stratul de morcovi mari din cauza sobolanilor de camp 😉 Fireste ca am aruncat frunzele si atunci chiar erau multe,hmm

  7. Elisa zice:

    Ninu,
    unora le creste nasul si este mai comic,nu-i asa? 🙂

  8. Elisa zice:

    Zinca,
    pai nu se substituie ci se completeaza ..lichidele astea 🙂
    S-o crezi tu ca eu ma mai scol la 5 sau 6 sa privesc gradina !Ca doar nu-i spectacol… 😆

  9. maryanne zice:

    exact la fel am patit si eu cu nectarinul.A fost f incarcat si s-au rupt crengi.

  10. Elisa zice:

    Maryanne,
    am mai strigat o data dupa tine cand te-am prins aproape dar plecasei…Spune-mi cum sa fac cu zatul ca al meu stransese tone de zat si nu stiu cum sa-l folosesc ca sa fie eficient?Cand se imprastie,ca acum e ud de la ploaie si altadata e ud,in ardei,de la udatul meu,si daca e ud nu se mucegaieste?Noi am pus asa in ghivece cu plante,ca ingrasamant si a mucegait…deci nu stiu…spune-mi tu cum ai facut de nu mai ai limaxi? Multumesc,draga mea.
    Lasa ca la primavara vor creste ramuri noi si astea rupte se vor ingrosa si vor tine fructele.Eu nu ma mai necajesc 🙂

    LE. ma gandesc sa-l introduc in pamant,sub pamant ca sa nu mucegaiasca,dar acum,in aceasta perioada cand plantele sunt dese abia am loc sa le culeg…???

Lasă un răspuns

