Cât va mai tăcea?

Nu de alta doar ca astept cu nerabdare sa aud cum spune ca el nu se ocupa de treburi minore,gen anchetarea ministrului Udrea,ca sunt probleme majore in aceasta perioada de criza(cum ar fi aia cu armamentul care trece pe la Cotroceni).
A propos,ati observat ca a fost preluat termenul de „majora” de catre supusi?Ha…
Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Cât va mai tăcea?

  1. Ninu zice:

    Demisiiiiaaaa !!!

  2. Elisa zice:

    Ninu,
    Demisia! Nici nu mai sunt revoltata,privesc ca si cand ar fi o comedie si-mi amintesc de replica „Fanica…scapa-ma Fanica! 🙂

    Lilick,
    ai vazut ca te-a spamuit? 😦 e dela semnul asterix *,cred 🙂

    Da,ma astept la orice bine cunoscut din comportarea lui dar la asta ,nu.Ce sa-i faci…optimismul meu este in …criza 😛

  3. SuKăRiT zice:

    Reao, care eşti! Doară ştim că don Prezident îi curat precum lacrima înainte de a atinge textura obrazului, da? Adică nu vezi tu Elizo, cum l-or lucrat Serviciile? Ţţţ! 😛

  4. zincabeiu zice:

    Citez din Dan Puric:” Caragiale a avut geniul descrierii degradarii romanesti, a corciturii romanesti, a lui Mitica, a reactiunii.Dar, pe vremea aceea, nici macar el nu se astepta sa iasa starpiturile care au iesit acuma.Tipatescu si toti ceilalti sunt,totusi,niste oameni rezonabili, ca sa zic asa,fata de oamenii politici de azi.”
    N-o sa-si dea nimeni nici o demisie, apogeul n-a fost inca atins, in urmatoarele luni vom vedea ce n-am vazut niciodata.

  5. Elisa zice:

    Zinca,
    desi nu sper,asa cred si eu.Este o situatie in care sunt implicati oameni fara de caracter,fara de printipuri si fara de morala 🙂 asa ca lucrurile vor merge mai departe cu tupeul caracteristic, cu je m’en fous-ul specific oamenilor fara de caracter si degringolada televizistica va continua.Din pacate 😦
    Totusi,ma intreb de ce nu-mi pare si asta simpatica precum este Zoe jucata de Carmen Stanescu sau de Mariana Mihut?De ce oare?

  6. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    unde-ai foooost??Te cauta Dadaca sa-i dai cheile de la beciuri,ca cica vrea niste borcane cu rosii conservate… 🙂
    Mai…cam de canepa textura la care te referi,zau asa 😛

  7. zincabeiu zice:

    Pentru ca acele mari actrite jucau un rol, pe cand Zoe a noastra, e autentica, e „de firma”,ha,ha,ha.

  8. Elisa zice:

    😛 😛 cabine zici.Inteleg ca literatura o inghitim mult mai usor,ba chiar ne amuza tare de tot doar atunci cand personajele nu ne sunt contemporane,nu-i asa? 🙂

  9. Dumi zice:

    Ba eu cred ca e Creanga. Si povestea cu Spanu. Da Spanu joaca Sah si merge la sacrificiu. A sacrificat caii acum sacrifica nebunul si va sacrifica si Regina ca el sa ramana acolo. Si stie el cu cine se joaca.

  10. Lucia Verona zice:

    Diferenţa este că Zoe Trahanache e o doamnă.

    Elisa, mulţumesc pentru preluarea bannerului!

  11. Elisa zice:

    Lucia,
    cu cea mai mare placere 🙂 Sa fie cu folos !

  12. Elisa zice:

    Dumi,
    chiar la sah nu ma pricep,dar asa o fi…daca zici tu?! 😉

  13. SuKăRiT zice:

    Nu ştiam io ce m-o apucat să-mi iau lumea-n cap şi să fug în munţi! Mă căuta Dădaca să mă uşureze de chei? Ce ‘nsamnă al şasălea simţ! Mulţam Domnului, le-am păstrat intacte… 😛

  14. Dumi zice:

    Ratacire de moment. Cand am citit Caragiale m-a dus gandul la auto exil. Ce a scris el de acolo dela Berlin despre clasa politica si ce a fost in inima lui de exilat si a multora ca el. Ca ce a fost mai bun a plecat de voie sau de nevoie. Am simtit acelas lucru, ca si eu am mancat painea asta 15ani. Si gata a luat-o mintea razna. Voi lua o vacanta ca nu vreau sa mai necajesc pe nimeni. Buna ideea cu plecatul la munte

  15. Elisa zice:

    Dumi,
    petrecere si odihna buna la munte!Si tot ce iti doresti,aer,soare,miros de brad,ecou,apus cu interfranje si daca ma mai enervezi zicand ca ma necajesti,atunci iti doresc urcus usor si sa nu te ratacesti,ca uite cate se intampla in munti.
    In ce munti? 🙂

  16. Dumi zice:

    PA, pa

  17. Victoria zice:

    Eu,una,sunt satula de ei.De toti.Asa ca nici nu ma mai obosesc sa comentez.Si nici macar sa ma mai uit la stiri.Ziare oricum nu avem aici.Asa ca sunt fericita.

  18. stefan zice:

    poi asta si vor sa nui mai bagam in seama asa pot face ce doresc fara sai deranjeze nimeni

  19. Elisa zice:

    Srefan,
    acum vor sa-i bagam in seama dar sa ne prosteasca,sa ne fie mila de el ca deh…ce-a patit el far’sa fie vinovat,taman dela familia lui ? ..ploconu.Insa pe cine crede el ca mai prosteste cu lacrima si glasul mieros de milog?Pe cine?

    Victoria,
    eu cand fac conserve stau mult in bucatarie si televizorul merge pe stiri,ca la filme nupot sa ma uit,ca si asa imi cam tai ungiutele la tocat,asaca…ma intoxic cu stirile si apoi trebuie sa restabilesc echilibrul si dau pe blog sa ma racoresc 😆 Altfel,nici eu nu ma enervez cu politica,ca nici nu ma pricep decat asa ca cetatean ce sunt trebuie sa ma implic cumva.

  20. stefan zice:

    eu nu sunt in romania dar am o antena satelit si vad programele romanesti,dar cea ce vad la capitolul politica este de domeniul fantasticului chear nu au limite nici acu in ultimul ceas,sa i omori nui uman dar o emigrare in masa cred ca ar fi o solutie poate daca raman singuri o sa faca ceva util caci altfel nu mai au ce fura,problema este ca mari investitori au cam inceput sa paraseasca tara si asta este foarte grav o sa fie foarte greu numi pot imagina cum va fi in doar trei ani.

  21. Elisa zice:

    Stefan,
    binecuvanteaza ziua in care ai decis sa pleci din acest cosmar romanesc(cosmar…referitor la oamenii care muncesc,sau nu ).Poate o sa vina si vremuri normale,poate…cine stie? :)Un lucru este sigur si anume ceea ce este acum la putere este reprezentativ pentru o mare parte di Roamnia.
    O femeie cu care m-am intalnit intamplator zicea ca pe cine ii spun eu sa aleaga,daca nu pe basescu,care este „asa ca noi” zicea ea.Eu i-am raspuns clar si raspicat sa aleaga pe cei care sunt tottal diferiti de ea,pe cei pe care nu se dedau in public la mojicii si glume proaste ca sa cucereasca mocirla din populatie.
    Stefan,trebuie sa stii ca mocirla,glodul in Romania este tot mai gros si se ingroasa pe masura ce insi ca astia conduc tara.
    Multumesc pentru comentariu,chiar ma gandeam ce mai faci,cu gradina ta cu tot 🙂
    Duminica placuta!

  22. MIRA zice:

    Draga Elisa,crezi tu ca intelectualul roman a fost vreodata interesat de …”unde beau oile apa?” Sa fim seriosi,si El si Ceilalti isi pipaie propriul buzunar,invidiindu-l pe a celuilalt care pare mai „umflat”…In rest totu-i barfa…chiar daca iese fum ;P

  23. Elisa zice:

    MIRA,
    sper ca nu te-ai referit la baselu’zicand „intelectual” ha?Poate aia de-i cantan struna si-l distreaza,ca si clownul pe rege,poate ca aia sunt intelectulii romani,din pacate asa-i…doar teoria-i de ei,sfaturi practice nu pot da decat alta categorie,poate chiar taranii,fara scoala,insa stiu si fac mai mult.

Lasă un răspuns

