Foarte tare,frate,foarte tare!

Ministrul turismului, in functie,

Elena Udrea,

sfideaza Romania.

//

Show la Comisia de ancheta Udrea

UPDATE Elena Udrea a parasit audierile Comisiei de ancheta, dupa ce a cerut inlocuirea membrilor acesteia

de V.M. HotNews.ro
Joi, 20 august 2009, 11:04 Actualitate | Politic

Ministrul Turismului, Elena Udrea, a depus joi, la Parchetul General, plangeri penale impotriva a cinci membri ai Comisiei parlametare de ancheta, care apar in inregistrarea difuzata de presa. Desi anuntase anterior ca nu va da curs invitatiei la audieri, cat timp Comisia isi va pastra actuala componenta, Udrea a ajuns joi, in jurul orei 11:00, la audierile forului parlamentar.

  • „Am depus o plangere in calitate de cetatean, inainte de a fi ministru, impotriva celor cinci membrii ai Comisiei, Ludovic Orban Adriana Saftoiu, Aura Vasile, Dumitru Chirita si Taga Claudiu, care au participat la complotul dezvaluit de mass-media zilele trecute”
  • „I-am acuzat de abuz in serviciu contra intereselor publice, marturie mincinoasa, asoociere in vederea comiterii de infractiuni”
  • „Sunt gata sa ma prezint in fata unei comisii, chiar PNL-PSD, atat timp cat din aceasta comisie nu fac parte cei care s-au compromis, cei care dovedit au aratat ca actioneaza abuziv si ilegal impotriva mea”
  • „Aceasta comisie nu mai are competenta sa audieze un ministru”

UPDATE Elena Udrea a parasit lucrarile Comisiei de ancheta, dupa ce a luat cuvantul pentru cateva minute. „Daca cei cinci membri vor fi inlocuiti de partidele lor sau vor demisiona din comisie, ma voi prezenta la audieri”, a declarat Udrea, la iesirea de la Comisie.

  • „M-am prezentat la aceasta Comisie din respect pentru institutiile statului”
  • „Membrii Comisiei care apar in inregistrare ar trebui sa demisioneze, chiar si din Parlament”

HotNews.ro

UpDate

Ministrul  finantelor in functie,Pogea  ????(nu-i stiu  prenumele ) ,in direct  la televizor, imi arata mie, cetatean obisnuit al acestei tari, ca BIROCRATIA NE-A OMORAT, CA NATIUNE.

UpDate

ELENA UDREA CONFUNDA TARA MEA CU

PROPRIU-I BUDOAR

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Foarte tare,frate,foarte tare!

  1. Ninulescu zice:

    Duduia e tare 🙂 acum sa vedem daca e in stare sa cistige lupta, sau nu.
    Elena Lupescu ( prima Duduie ) a pierdut-o.
    Da Carol nu era mariner 🙂

  2. Elisa zice:

    Ha,ha,ha,ha,ha…!!!
    Ai vazut vreodata un esafod ridicandu-se in timp ce se surpa? 😆

  3. Manole zice:

    Asta confunda respectul cu obligatia!

  4. Elisa zice:

    Manole,
    exact! Mai,sa-ti spun ceva…aveam o cunostinta urata si proasta care era tare ingamfata si noi(era la facultate) nu intelegeam de ce…pana intr-o zi cand ne-am lamurit.Iubitul ei ii spunea FRUMOASA SI DESTEAPTA MEA ha,ha,ha

  5. Lulutza zice:

    A fost ocazia personala a coanei Udrea de a spune Parlamentului „Considerati ca v-am consultat”. Pardon, „Considerati ca m-ati audiat!” 😛

    P.S. Leana asta se comporta ca si cum ar fi deja „comandanta suprema” a noastra, a „tutulor”! Am o veste proasta pentru ea: functia cu pricina este inca ocupata, iar respectivului s-ar putea sa nu-i convina ca madama Nutzy sa-l intreaca la tupeu si mitocanie… rujata! :mrgreen:

  6. Elisa zice:

    Lulutza,
    ha,ha,ha…multumesc pentru clipe vesele din ziua de azi.La asta nu m-am gandit,dar este foarte posibil…n-o sa mai divorteze de maria,…aia cel putin tace si se supune si s-ar putea chiar sa fie si desteapta 🙂
    Vreau sa-i vad si coapsele(lu’udrea 😉 ) ca-s la concurenta acum…vine Madona sa se pozeze base cu ea,ha,ha,ha

  7. madalina zice:

    Ce nevasta finuta si draguta are ar trebuie sa fie nebun sa o lase pentru Asta. Cred ca e doar intoxicare, lansata poate de Ea, stii cum face curva satului cand nu o mai cauta nimeni, lanseaza zvonul ca divorteaza primarul sa se insoare cu ea, sa-i creasca asa cota printre clienti.

    Elisal, mai bine niste iasomie prin curte, nu te mai enerva cu nebuna asta…

  8. madalina zice:

    Elisa am vrut sa scriu, evident! O zi buna, cu drag, Mada

  9. Elisa zice:

    Madalina,draga mea,dar cine se enerveaza? 😀 Poate ea daca ai urmarit atent cum misca din buze,era ca dracu de nervoasa si abia se stapanea afisind, cand tacea ,zambetul acela fals de …IO SUNT STAPANA 😆
    Incep pariurile, daca seful o va apara sau nu,dar deocamdata vad ca ziaristii nu dau de el…s-a dus la fund,ha,ha,ha….
    Toate bune de la mine! 🙂

  10. Dumi zice:

    Eu ma pastrez pentru la toamna

  11. Manole zice:

    Update si la mine, acum ca am ascultat si io stirile:
    Mai incurca ceva: atributiile si responsabilitatile cu sentimentele(n-o plac aia din comisie!)…
    …si dupa buchetul ala de flori- total neinspirat, domnul putea sa intalneasca cu ea in particular la o amandina!) cred ca comisia asta ori o cere la final pe Udrea in casatorie, ori mi se pare mie ca astral s-a facut conjunctie Venus cu Marte!!!!!
    Au inebunit cu totii! Pe cuvantul meu!

  12. Manole zice:

    greseli:
    n-o, odata
    ca astral s-a facut conjunctie, de doua ori!
    Nah, repede, repede, iote ce mi-a iesit!

  13. Elisa zice:

    vrei sa corectez ori o lasam sa ne distram..ha,ha,ha
    unde a maipostat Constantin,ca este doar asta cu rosii uscate? 😉

  14. Manole zice:

    Neeeee, da’ de ce??? Unde sa fie parte din farmecul meu, ha? 😀
    La rosii uscate 🙂

  15. Elisa zice:

    Am corectat,ca glumii 😉
    Oau…asta cu rosii uscate e mai de demult 🙂

  16. serban zice:

    eu sunt tare curios ce e cu o stire luata de pe hotnews pe un blog despre… gradinarit?

  17. Elisa zice:

    Dar de ce?Este interzis?Arata-mi un document care spune ca eu incalc legea.Multumesc frumos .

  18. zincabeiu zice:

    Eu sunt teribil de incantata cand vad ca toata literatura lumii , cu toate tipurile ei, adica fictiunea, merge brat la brat cu istoria, mai mult sau mai putin contrafacuta. Aceasta Zoe, Duduie, Chera Duduca, o sinteza perfecta a tuturor acestora, a coborat din literatura si este contemporana noastra.Eu trag nedejdea ca prozatorii n-au murit, ca stau frumusel la birourile lor, noaptea,cu tutun si cafea( ca Rebreanu!)si scriu, scriu, scriu… cine stie cand vor mai gasi ei subiecte absolute, ca cele pe care le respiram zi de zi.

  19. Elisa zice:

    Zinca
    ,da,ar avea subiecte,de personaje nu mai zic 🙂

  20. Elisa zice:

    Lia,
    a trecut valul.Acum e cu trafic de arme,maine cine stie…dar asta cu duduca s-a….demonizat(demonetizat am vrut sa zic 😀 ) 😉 Sa vorbit ,oricum,prea mult de ea,i s-a facut gratis publicitate cam cat isi facu ea cu pe banii publici…:(
    Gata cu udrea..e de domeniul trecutului,pana la o noua…sfidare
    Lia,draga mea,multumesc pentru comentariu 🙂

Lasă un răspuns

