Destin

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Destin

  1. Gabrielle zice:

    ce surpriza … iar titlul poarta si numele copilului meu. de ce Beethoven astazi? sinfonia a 5-a am ascultat-o mereu, tata era fan Beethoven si avea un fix pe lucrarea aceasta de exceptie, gasea motiv k si alcoholicii sa o asculte, ori daca era prea trist, ori prea vesel :-)) te sarut, multumim ! G

  2. Elisa zice:

    Gabrielle,
    draga mea,ce bine-mi pare sa te aud 🙂 Aseara am ascultat 5,6 si 7…urmeaza 9,ce mai…trebuie sa fim optimisti si sa ne bucuram de ceea ce Domnul ne da si omu’distruge,din pacate 😦
    De ce azi? Este pentru tine o zi importanta? Pentru mine fiindca am vazut un film , de curand si de atunci ta-ta-ta-taaaaa..imi suna in cap.Fiindca am nevoie de muzica asta,am mare nevoie 🙂
    Da,Destin este numele puiutului tau.Sa-i dea Domnul un destin fericit!Si eu te pup si va doresc binele 🙂 Pa!

  3. Gabrielle zice:

    pentru mine fiecare zi este importanta si in tot ceea ce fac, incerc sa gasesc un sens, altfel am senzatia ca imi irosesc vremea si ma simt trista. si eu am nevoie de muzica, in ultimul timp ascult muzica de relaxare si ma prostesc dansand un fel de balet din ce in ce mai gratios (in functie de kg) :-)) pentru eneas, ce incearca sa imite si ma face sa rad, cum ridica el manutele ca o balerina, incet si cu multa seriozitate :-)) cool ! am trimis email :-))

  4. Elisa zice:

    Gabrielle,
    inseamna ca stai mai bine cu timpul si asta ma bucura.Am vazut pozele,dragalasi tare copilasii,sa va traiasca!

    Lulutza,
    anul trecut am vrut sa usuc din fiecare soi ,i-am insirat pe o sfoara insa nu s-au uscat frumos,poate fiindca i-am tinut in bucatarie unde-s aburi.Va trebui sa fac o sfoara cu ardei si sa-i sui direct in pod,la grinda,poate asa o sa se usuce frumos.
    Eu ii murez si pe acestia,sunt grozavi debuni murati cu zeama de la gogogari 🙂

    Manole,
    la ce lighean te referi,la cuva albastra sau la cratita cu borcane?
    Nu le fac sa arate frumos,zau ca asa sunt ele… 🙂

    Ioana,
    doar busuioc si sare,atat am pus.Cred ca in reteta Liei era si zahar,insa nu am maipus,n-are voie, al meu, zahar 😦

  5. Gabrielle zice:

    multumim. vad ca ai treaba de nu te vezi 🙂 in poze, unde sunt cu destin, in spatele nostru se afla micutul cires, tocmai ce il plantase eneas cu andy. eh, am facut si noi ce am putut, ma bucur de roadele tale si astept cate un pachet din ro cu vinete :-))am primit saptamana trecuta 3 kg, mama ce salata am facut din ele…mmm, un deliciu .-)) pupic

  6. Elisa zice:

    Gabrielle,
    prin posta vinete?Incredibil ca s-au pastrat cateva zile,inchise.Ale mele sunt asa de schiloade,cate una mai arata normala,in rest…niste ciudate,ca forme si dimensiuni.Ori ai avut musafiri din Romania 😉

  7. Elisa zice:

    CELLA,
    banuiesc ca nu Karajan ti-a produs ilaritate …. 😉 😛

  8. Gabrielle zice:

    buna, elisa. da, am avut musafiri din ro. denise a invitat o fosta colega de clasa la noi si fata a stat la noi 1 luna. cand a venit tatal sau dupa ea, m-a intrebat ce sa imi aduca din ro, te-ai prins ca raspunsul meu a fost : argila si vinete :-))no, pai in poza vinetele tale nu par „niste ciudate” deloc. vad ca te apuci de ghiveciuri si zacusti :-)) spor la treaba, frumoasa gospodina! g

  9. Elisa zice:

    Gabrille,
    sa ai o zi faina 🙂
    In poza am pus palma mea ca masura,deci cum..?cat degetele mele…?or fi ele de pianist,ha,ha,ha..dar nici asa vinete scurte nu as cumpara din piata 😛
    Tocmai am pus la bain marie ghiveciul lu’Neli si este asa de buuuuun…imi pare asa de bine ca mi-a dat reteta ca-s fericita de-a-dreptul…:)
    De-a-stangul…sunt in pioneze ha,ha,ha!

  10. Gabrielle zice:

    ce se intampla cu stangul?

  11. Elisa zice:

    Eh,stangul imi aminteste ca exista…nimic grav,doar ca fortez eu nota cateodata,uit sa ma iau dupa buletin 🙂

  12. Gabrielle zice:

    nici nu trebuie sa te iei dupa buletin ! si daca tot uiti de buletin, incearca un curs de yoga :-)) sau pilates . stangul tau va fi incantat ca exista :-)) si are o stapana atat de inspirata :-))
    la noi au iesit sfeclele rosii din pamant pe jumatate. am luat cateva si sunt f faine in salata, noi le servim crude. si patrunjelul a crescut maricel, a trebuit sa il frezam o data… ei, pentru inceput si la cata grija am reusit sa am de gradina, nu este rau…se putea insa mult mai bine…poate anul viitor!
    te sarut, astept mail , cand ai chef de povestit sau imi poti da si paste din alte mesaje, orice vine de la tine citesc cu drag. pb mea este ca nu ajung sa si raspund.
    sanatate ! g

  13. Elisa zice:

    Gabrielle,
    bine-ai venit pe plaiuri romanesti,la cules de roade bogate 😉 !
    Sfecla asa face ea,iese aproape toata afara din pamant ca are un fir de radacina foarte lung din mijlocul ei si pe acolo se hraneste.Si eu rad cruda sfecla in salate,asa este sanatos,nu o mai fierb.De altfel,tot ce-i gustos crud nu mai prepar la foc,decat in cazul mancarii gatite de la pranz.
    Ei,asa e la inceput,o sa fie si mai bine la anul,dar ma tem ca temperaturile pe la voi, chiar si vara ,nu depasesc 20 grade Celsius,ori rosiile si ardeii au nevoie de mai multe grade,pretentioasele 😛
    Nu ti-am raspuns la mail?Bine ca-mi amintisi ca nu mai stiam,ma dau in treburi si…dar nu,nu iau bilobiloba desi ar trebui 😀
    Draga Gabrielle,vreau o reteta de salata de rosii,de la tine…neaparat,asa cum o faci tu.OK?
    Te pup si toate bune! Pa!

  14. Elisa zice:

    Draga…sa fac astea asa…de capul meu,sau sa ma inscriu undeva organizat?

  15. Gabrielle zice:

    aha, raspun din continuare aici, unde este usor de tinut minte titlul 😉
    vara aceasta a fost una dintre cele mai frumoase veri de cand sunt eu aici 🙂 au fost destul de multe zile cu peste 30 de grade Celsius. eu nu am reusit sa ma bronzez totusi deloc. nici macar la strand, cand trebuia sa stau ori la umbra cu destin, ori la piscina ptr bebei cu eneas…
    sunt foarte fericita ca am sfecla rosie , gasim rar de cumparat cruda, peste tot este deja pregatita ptr salata prin fierbere, ce stiu eu, cu mirodenii, lui andy nu ii place deloc cea cumparata.
    o salata de rosii? eu pun rosii in cam toate salatele. dar iti pot da o reteta, preferata lui andy&eneas.

    rosii
    mozarella
    masline
    sare de mare
    mirodenii(dupa plac)
    dressing italian
    seminte de floarea soarelui rumenite 1 minut la foc tare

    poti taia rosiile si mozarella cum poftesti, ideea ar fi ca bucatile sa nu fie chiar f mici
    toate ingredientele se amesteca, insa usurel , fara sa zdrobesti rosiile si mozarella. este o salata usoara si gustoasa, f imp sunt condimentele, intre care nu tb sa lipseasca piperul, boia de ardei si patrunjelul.
    POFTA BUNA!

    chiar ar fi bine daca ai lua ginko, cum ii spun eu. eu iau acum alge verzi si calciu, sa fac fata la apetitul lui destin nestapanit :-)) astazi i-am dat ptr prima data cereale, macinate finut amestec cu lapte din cereale. noi colaboram cu o firma ce prod lapte din cereale, orez si soya la cele mai inalte standarde si asa este! sunt o norocoasa si copilasii mei au o mare sansa de a creste corect. se vede clar la eneas, aproape ca nu ii mai pot taia unghiutzele de la picioruse :-)) si el, este puternic si pe cat de puternic , atat de indaratnic :-)) uneori, nici eu nici mama nu il putem tine in frau :-)) doar andy are sistemul lui, ce ii reuseste tt timpul, cand eneas este nervos si obosit, il duce o tura cu masina si asa il adoarme fara stres :-))
    ah, am intrat in gradina ta… chiar de vis! acum este in plin rod! Doamne, cata munca, cata satisfactie, cata dragoste…natura este absolut geniala!
    te sarut cu drag si de abia astept sa mai citesc si sa privesc pozele din blogul tau. un weekend super fain !

  16. Elisa zice:

    Gabrielle,
    reteta am retinut-o,o iau la retete si cand o prepar o postez ca reteta de la Gabrielle,ok?Multam fain 🙂
    Draga mea,eu am avut anul trecut in gradina sfecla rosie,am adunat o galeata,erau mai mici ele,insa nu le-am folosit pe toate,am cam uitat de ele,dar si eu le radeam asa crude,au un gust dulce foarte bun si nu stiu de ce inainte o fierbeam si cu hrean si otet faceam muratura…asa stiam,mai mult nu stiam,dar iata ca am incercat si eu s-o prepar cruda si ne-a placut.Stiu si ca are proprietati extraordinare,ca merita sa mancam macar de 2 ori /saptamana…Dar,draga mea,toate sunt asa,toate fructele si toate legumele crude si nu mai incap,crede-ma ca la mine in plan si-n stomac nu mai incap,mi-e rau numai cand ma gandesc la mancare.Am ajuns in faza sa-mi doresc altceva,acest altceva azi a fost strudel cu dovleac si l-am facut,l-am si gustat,cald…offf…pe cand fructele stau si uita la mine suparate ca nu le mai bag in seama.
    Gabrielle,ma bucur ca ai o viata frumoasa,esti multumita de copii si de familia ta,iar cu bronzatul,lasa-l naibi de bronz ca vine moda cu piealea alba si moda vine de voie de nevoie,ca prea nu ne mai iubesc razele de soare,prea multe victime fac ele,deci…la umbra nucului batran… ha,ha,ha!
    Draga,ti-as fi scris mail dar nu mai am mailul tau,nu mai stiu adresa,poate l-am mutat,poate este unde nu apare pe pagina,nu stiu,o sa verific maine ca-i Duminica si nu fac decat o friptura de muschiuleti si salata/salate..ha,ha!
    Weekend zici…pai la mine e tot timpul weekend,eu astept doar sarbatorile,doar atunci ma odihnesc.Sa termin si curatenia si apoi vine frigul 😛
    Te sarut si te mai astept cu mare drag si cand lipsesti prea mult imi fac griji,c-asa-i o mama de copii,tu stii 🙂

Lasă un răspuns

