Au sfeclit-o

Asta era expresia mamei mele cand cineva era  prins cu mata-n sac,cand era ceva ne-curat  si o spunea zambind cu mult umor.Mi-am adus acum aminte  de aceasta expresie legat fireste de pedelisti,ha,ha,ha!

Pai,daca nu ar avea nimic de ascuns,daca cheltuirea avutului public ar fi fost facuta legal si cu interes pentru tara, pentru   ce i-am ales,pardon..pentru ceea ce au fost alesi, atunci ar fi stat linistiti sa se faca ancheta sa se dovedeasca corectitudinea lor.Ba mai mult ar fi venit cu toate documentele la vedere si ar fi dovedit ca nu este nimic de ascuns.

Dar,dimpotriva,ei au iesit ca o haita si au latrat toata ziua la televizor,dupa ce au instalat aparatura de inregistrare in sala unde comisia isi desfasura activitatea.E clar ca pedelistii au inregistrat,este clar ca lumina zilei si iata planul lor…HOTII striga  hotii.Metoda este veche,metoda inregistrarii ilegale este cunoscuta si folosita iar acum nu mai ramane decat sa tragem concluzia ca nimeni altii nu au avut interes sa aiba o inregistrare a comisiei decat pedeleii.Au construit un conflict de caz pentru a scapa de controalele ce urmau.

Dar,daca nu incepeau aceste anchete cum am fi aflat noi pe ce nebunii au cheltuit astia banii tarii si cum de noi inca nu avem sosele,autostrada si infrastructura.Am  fi  aflat cum la unele primarii sunt angajati sute de functionari,iar la altele zeci,desi cam la   aceeasi  populatie ?Am fi aflat cum consilierii locali si judeteni au mancat banii nostri plecand in Europa si pe alte continente sa invete cum sa ne conduca,s-au intors,au facut hartoage si au cheltuit o gramada de bani fara niciun folos?Toate proiectele exista insa la fiecare schimbare de legislatura se ia totul de la inceput,deci hartoagele(proiectele facute cu bani multi pentru deplasari)  devin gunoaie…gunoaie de euro.

Am fi aflat ca un deputat de Targoviste are 8 directii de cultura …oooooppppptttt directii de un fel,CU 8 DIRECTORI,8 SECRETARE SI 8 MASINI…numai la Targoviste???!! Ha?? Am ramas paf   cand am auzit din gura lui(era foarte gras,nu stiu cum il cheama) si cand sa se explice au bagat publicitate.Hmmm….

Au sfeclit-o,asta-i sigur si se vede cat sunt de speriati ca in sfarsit se va descoperi adevarul,nu despre revolutie ci despre post-revolutie.

Transparenta,asta se face intr-o democratie,se lucreaza, cu banul public, transparent.Ei bine,ei nu vor asa,ei vor sa lucreze opac si nu transparent,sa ne prosteasca la nesfarsit.

Bey,pedelistilor,politicienilor de carton ce sunteti,ati sfeclit-o!!!!

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Au sfeclit-o

  1. Adinuca zice:

    Ai dreptate! Au sfeclit-o… problema care se pune in continuare este ei si? Pe cine intereseaza? Parte din cei care-i votau nu se vor mai duce la vot. Si parte din cei care-i votau pe ceilalti nu se vor mai duce… x% din putin face in alegeri exact atat de mult cat x% din mult. Din pacate observam zilele trecute ca si pe vremea altilor se fura dar nu asa de pe fata si cu atata dispret fata de noi. Parca mai aveau grija sa traga perdeaua la geam. Nu stiu cum este mai bine dupa perdea sau fara perdea. Cum ma simt eu mai bine? Cred ca ma simt mai bine furata dar macar nescuipata intre ochi…

  2. Elisa zice:

    Nu,Adinuca,nu la alegeri ma refer eu ci la inchisoare.Astia sunt penali si trebuie sa faca puscarie si sa se inceteze,prin exemplu ,sa se mai fure din banulpublic si sa nu recunoasca ca-s incompetenti.Caci,ei nu-s prosti in partea lor,in partea lor sunt destepti,doar in partea noastra sunt incompetenti.Nu stiu sa faca tara asta sa…functioneze ca o tara normala,nu stiu sa conduca??Sa recunoasca ca nu stiu si sa dam tara pe mana celor care stiu,ca or fi in lumea asta altii care stiu sa conduca o tara.
    Pai,udrea cand latra la televizor chiar ca scuipa intre ochi 🙂

  3. codeus41 zice:

    Mi-e ciuda Elisa, ca nu am scris eu ce tocmai am citit la tine.ase bine ai scris ca nu ma satur, de 2 ori am citit postarea. asa era vorba pe timpuri o mai folosea si mama

  4. Lilick zice:

    Elisa, tu scrii rar de politica, dar si cand scrii… 😆 lovesti bine de tot! Si titlul e tare, tare si potrivit si cu tematica blogului tau! Super! 🙂

  5. Manole zice:

    Chiar crezi??
    Io, NU!
    Chiar asa, a auzit cineva ca se rastrang cei din minstere? A auzit cineva de vreo reducere la Parlament?
    Mai, Eli…e praf in ochi…doar cei care ori n-au cotizat destul…ori au contrat pe cine nu trebuie!

  6. Elisa zice:

    Manole,
    problema este ca nu trebuie lasata garda jos si ma refer la presa.Sigur ca li se arunca mereu alte”momeli” ca sa schimbe subiectul,dar pe subiectul acesta sper din toata inima sa se pedaleze pana la sfarsit,pana la efect,pana isi ies din minti.Daca nu va fi asa presa ma va dezamagi iar cum au facut-o de nenumarate ori.Presa este cea mai importanta putere in stat,ea poate face si desface orice si au dovedit asta de atatea ori.
    Manole,ai dreptate .Nu se vor face restructurari decat dupa criterii aberante,asta-i sigur,insa eu as vrea ca deputatul cu tot cu clanul lui sa pice deodata.Macar unul si nu acela la care m-am referit eu ci unul prins cu ocaua mare la muls tara si dovedit.
    Daca as lucra in presa munca mea s-ar rezuma la ochirea unui ins din astia si as face proiect (ha,ha,ha) din istoricul si prezentul lui-cu bani europeni- si pana nu l-as vedea legat nu m-as lasa.Mda,cineva trebuie sa scrie istoria acestor arestari si eliberari dupa 20 de zile de arest.Justitia poate ca este prima putere in stat,ca iaca-ta…eu ca om din presa ma lovesc acum de ea care are putere mai mare.Offff,viata mea! 😆

  7. Elisa zice:

    Lilick,
    fara sa vreau,neintentionat,doar asa ca un divertisment,sau ca o dorinta ascunsa de schimare a mentalitatii romanilor”las’ca e bine si asa” 😦
    Multumesc de incurajare,draga Lilick 🙂

  8. Elisa zice:

    Codeus,
    bine-ai revenit!
    Cand fac conserve tembelizorul din bucatarie turuie si asa am aflat o serie de chestii din astea necurate 😆

  9. Dumi zice:

    Dar ce au facut Doamna? Au luat tot sacul? Numai Jumate. Ca jumatea ailalta inca nu a venit. Cum sa traiasca oamenii decent daca nu sunt lasati. Cu ce sa mai cumpere hainute, gentute, barcute si altele necesare traiului de zi cu zi. Ca nu mai pot oamenii sa faca un ban cinstit, cu o parcare, cu o asfaltare,cu o bordura. Ai vazut cum s-a strambat madama cand a fost tratarisita cu tuica. Ei se sacrifica pe drumurile Patriei, ba chiar ale Planetei si matale gata, la gherla cu ei. Eu zic ca mai bine sa dea banii inapoi la banca mai intai. Ca e tara ipotecata, si banca nu o da inapoi pana nu primeste banii inprumutati. Si cu inregistrarea, ce e rau in asta? sa se afle ce mai discuta comisia asa din transparenta. Ce daca arunci oala de noapte in curtea vecinului e rau? Nu, ca vede lumea ce curat e la tine si ce urat miroase la vecin. Doamna Elisa, va rog sa va mai ganditi, ca vorbiti cu pacat.

  10. Manole zice:

    nu-mi mai fac iluzii…nu cred.
    Si mai e problema…problema asmutirii, manipularii maselor…chiar crezi ca suma aia de bugetari in plus era problema? NUP. E vorba de cheltuirea banului pentru diverse…sunt proiecte(mai ales de fezabilitate)-absolut inutile, facute degeaba- care depasesc odata si jumatate suma aferenta salariilor bugetarilor…si asta pe un an intreg…
    Elisa, se impinge spe linsaj..a unei categorii de oameni, o executie publica…boii sunt scapati si asta rau!
    Nimeni nu vorbeste ce fac cu ei…unde se duc, cum traiesc oamenii astia, nimeni nu spune cat vor consuma de stat pe bani de somaj…ajutor social…Vor fi impinsi spre disperare. Deocamdata numarul furturilor a crescut…in curand cel al talhariilor…si atunci ne va fi rau la toti!
    Ai sa vezi in decembrie, cand n-or sa mai aiba pe cine da vina…ca va fi foarte rau…si ca tot acolo vom ajunge!

  11. Elisa zice:

    Manole,
    eu tocmai la asta m-am referit,nu la disponibilizari si restructurari in principal ci la cheltuirea banului public..aiurea..la asta.
    Acolo,unde?

  12. Elisa zice:

    Nenea Dumi….,asa deci…s-a strambat la tuica neaosa…ca-i invatata cu delicatesuri”””” ha,ha,ha…dar cand ii raman vorbele sub limba si se impiedica in ele…tot de la …delicateturi””” 😉

  13. Andi zice:

    Cred ca au si fasolit-o 🙂

  14. Ninulescu zice:

    Mai avem o sansa la vot, daca o vom rata nu cred ca dupa inca 4 ani portocalii va mai fi ceva de ţărişoara asta, acum e care pe care.
    Daca vor ramine la guvernare tot ei, Lenuta va ajunge Prim Ministru… si dupa asta ori ce cuvinte sint de prisos 😦

  15. Lucia Verona zice:

    Elisa, excelent articol! Ai perfectă dreptate. Au sfeclit-o şi acum toată lumea vede asta! Sper că se va vedea şi la vot.

  16. Gabrielle zice:

    :-)) imi place umorul tau, mi-a lipsit. cu drag, G

  17. ioana zice:

    AU SFECLIT-O de-a binelea,TARA ARDE SI ” BABA ” SE PIAPTANA.

  18. Elisa zice:

    Andi,
    nasol 🙂

    Ninu,
    ce faci?povestesti filme de groaza? 😀

    Lucia Verona,
    numai de n-ar avea dreptate Manole 😦

    Gabrielle,
    bine ca mai dai si tu un semn 🙂 Astept detalii pe mail 🙂

    Ioana,
    cine-i BABA? 🙂

  19. ioana zice:

    cie sa fie Elisa , blonda de la PD-L.

  20. ioana zice:

    Castraveti am pus,fasole am pus ,acum punem si de-o politica.

  21. Elisa zice:

    Ioana,eu maine fac iarasi bulion si azi ar trebui sa pun rosiile mici la borcane,ca si compotul,in duntz,dar cred ca nu mai pot azi,desi nu-i greu,imi trebuie un pic de impuls ha,ha,ha…

  22. ioana zice:

    si eu ma inham maine la copt la 10 kg de vinete dar traiesc cu speranta ca maine no sa fie asa cald ca azi,mergeam afara din oras ,undeva la apa sa le coacem dar scumpul meu sot nu are vezi tu no DISPOZITIA NECESARA.

  23. ioana zice:

    AZI AM PRIMIT DE LA CUSCRA MEA VREO 6 KG DE ROSII CA DE!sta la curte si are destule si acum ca ai scris de bulion mi-a trecut o idee traznita prin cap .ce ar fi sa-mi fac eu din ele un bulion mai gros sa-l am pregatit pa cand oi face zacusca?

  24. Elisa zice:

    Intotdeauna pun bulion in sticle de 1 litru,3 sticle pantru zacusca…Au,ce bine-mi pare ca mi-ai amintit,ca nu-s pregatite alea de 1 litru…ma duc sa le caut acuma.
    Fain,asa sa faci…E misto la iarba verde sa le coci,poate si la umbra 🙂

  25. zincabeiu zice:

    Ii doare-n PIX ! Hoti, tupeisti,aroganti, fara scrupule.Dar mie nu mi se pare nimic nou, toate astea au mai fost, istoria se repeta dupa cum bine stim, metresa blonda, sefu, plin de vicii care v-a cadea tocmai acestora (slabiciunea la femei, de aici o sa i se traga).Eu astept ziua cand acest domino se va prabusi, cand vor da socoteala, in procese adevarate, nu simulacrele la care asistam,cand „serviciile” vor face publice „ascultarile” pe care le fac azi celor care ne conduc.Atunci vom vedea ce inseamna ” au sfeclit-o”. Acum se cred inca stapani.Curand,vor da socoteala.

  26. Elisa zice:

    Zinca,
    asa sa fie,cat de curand,sa traiesc si sa vad si eu asta…ca cineva care a gresit condusul tarii va da socoteala 🙂
    Ce mai faci draga Zinca?Ce citesti acum?

  27. zincabeiu zice:

    Draga mea, tot citesc.Acum m-am aruncat pe Celine. Am citit „Moarte pe credit” si am recitat capodopera lui, ” Calatorie la capatul noptii”. O carte splendida, un condei de maestru si un spirit liber care nu este nici astazi iertat pentru ca a spus adevarul despre Franta din spatele convenientelor de inceput de secol 20.Un rebel din obarsia lui Villon.

  28. Elisa zice:

    Iata ce-am gasit…ca sa-mi fac o idee
    „Lumea e nostima; moartea e nostima; de aceea, cartile mele sunt nostime si, in fond, eu sunt un om vesel”. Imaginile, de o autenticitate extraordinara, par a tasni din adancurile unei constiinte confruntate in permanenta cu spaimele intregii umanitati care are atata nevoie de speranta

    Un articol de Mariana Dobrica

Lasă un răspuns

