Mi-au fost…subtilizate.

CULESE ACUM


S6301185  TRANDAFIR

Nu mai pot cu astea  ,cu faptul ca tot ceea ce era important pentru mine mi-a fost luat.Pai ,uite:eu iubesc trandafirii din copilarie.Tata meu ,in tineretele lui,cand nu era tata meu era gradinar la Gradina Botanica din Timisoara si acolo,printre altele altoia trandafiri,lucru pe care a continuat sa-l faca si in gradina noastra de cum a fost posibil,adica dupa ce colectivul si-a luat laba de pe ea,de pe gradina noastra(zicand ca-i prea mare si-a bagat in ea serele).Tata era chemat si in comuna ,la lume,sa le altoiasca si desigur ca ceea ce altoia acasa la noi le dadea unora si altora,probabil contra cost,ca nu era betiv.

A venit  revolutia,iliescu si mi-au luat trandafirii folosindu-se de ei,fiindca stia ca trandafirii sunt iubiti de majoritatea populatiei si miza pe  asta,ceea ce s-a si intamplat,au castigat alegerile cu…trandafirii lu’tata meu.

Culoarea portocalie este vie,este ca soarele datatoare de buna dispozitie,iti incalzeste sufletul chiar daca ai necazuri.Portocalele erau trufandale toata viata mea,pana dupa revolutie,deci ceva scump si dorit care se tinea  deoparte,sa ramana copiilor.Adultii nu mancau portocale nu fiindca nu le-ar fi placut…nuuu,ci pentru ca se statea la cozi infernale pentru portocale (  auzi!  a bagat portocale  😦   era un slogan mai degraba trist ca puteai muri inainte sau dupa ce ai iesit din nebunia de la coada).Era ceva rar intalnit in casele oamenilor si mult dorit de catre toata lumea.

A venit basescu cu ai lui,fireste ca desprinsi din tepii trandafirilor si mi-au luat,ne-au luat si culoarea preferata a fructului „oprit” involuntar.

Acum mi-a mai ramas vorba dulce,vorba care te unge pe inima,care dac-o spui iti face bine si tie nu numai celui adresata..vorba cu care eu ma alint,cu care va alint,care-mi place s-o pronunt si care ma aduce mult mai aproape  de  voi  ,de fiecare,prin pronuntare.Caci,asa cum am mai zis,nu o spun decat atunci cand o simt si o spun destul de des,fiindca da,imi sunteti dragi atunci cand va zic…dragilor  😀

Mi-a luat-o si pe asta,tot el cel cu ..draga stolo…si mi-au demonetizat-o( pe un blog,cineva ma ridiculiza zicandu-mi”draga Elisa”  si eu ce era sa fac?m-am facut ca nu vad/inteleg si gata).

Deci,nu mai  pot!Nu mai vreau sa-mi ia nimeni nimic,vreau trandafirii inapoi,vreau portocaliul meu,al rosiilor mele minunate,inapoi,vreau pe „draga” inapoi.As vrea sa ma trezesc intr-o dimineata si toate astea sa fie fost un vis urat,sa ma trezesc intr-o tara normala care dupa 20 de ani este ca si California(fara foc).

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Mi-au fost…subtilizate.

  1. ba_laura zice:

    elisa,
    toate aste ti le pot lua doar daca esti tu dispusa sa le cedezi.
    sa faci pasul inapoi si sa spui plina de dispret „luati-le, eu asa nu le mai vreau!”
    eu nu sunt.
    nu le dau nimic, oof doar impozitele, ca n-am incotro ;), in rest s-au ras pe bot de la mine: cand vad portocaliu ma incapatanez sa-mi aduc aminte de portocale, cand ma intep in trandafiri ma consolez cu mirosul lor, spun „draga” cui imi e drag.

  2. madalina zice:

    Cred ca nu ti le ia nimeni, Elisa draga! Ei nu sunt mai putin trandafiri pentru ca si altii ii apreciaza.

    Asa cum ii stii tu nu ii stie nimeni si cum spui tu „draga” nu spune nimeni. Amaraciunea pe undeva ti-o inteleg, dar nu fi foarte suparata. E loc sub soare si pentru mari, si pentru mici 🙂

    O zi frumoasa iti urez!

  3. Lilick zice:

    Sa nu uitam sa iubim trandafirii… nici cand Bogardo nu mai e:

  4. matilda zice:

    Nimeni nu poate lua bogăţia sufletului tău, numai tu porţi grija, dragostea şi respectul adevărat pentru ceea ce iubeşti. Ceilalţi sunt nişte maimuţoi care vin şi pleacă, fără a lăsa nimic în urma lor. O sîmbătă liniştită şi o duminică minunată, DRAGĂ Elisa !

  5. Elisa zice:

    Ba_Laura,
    pai nu pot renunta la ele si ma …omoara asocierea de idei,atata tot 😛

    Madalina,
    multumesc stiu ca sinceritatea mea trece dincolo de taste,stiu asta,am verificat(cateodata si monitorul este fierbinte numai sa pun palma pe ecran,ha,ha) insa ma deranjaza,asta-i tot…cum am spus Laurei nu-miplace asocierea 🙂

    Lilick,
    nu am stiut,imipare sincer rau pentru el,stiam ca-i bolnav de o boala grea si uite ca a murit de altceva…Dumnezeu sa-l odihneasca!Si,nu vom uita,ii vom iubi fiindca putem neglija cantitatile neglijabile… 🙂 😦

    Matilda,
    maimutoi,astai cuvantul care li se potriveste,dar pana pleaca ei….as putea si eu …pleca si-i pacat sa nu stiu si o altfel de Romanie 😦 Multumesc pentru vorbele tale de suflet,multumesc voua ca ma incurajati,dar oare cosmarul asta nu va continua,devreme ce totdeauna asa cum au iesit la sondaje asa a si fost??? :(((((((

  6. Dumi zice:

    Vad eu ca esti suparata.
    Uite aici pe cineva si mai suparat

  7. Dumi zice:

    De fapt am vrut sa spun Watch and Learn

  8. Elisa zice:

    In cine sa dau,bre? Spune-mi,ca io dau,ha,ha,ha,ha,ha!

  9. gina zice:

    Sigur nu te-ar deranja ca ti le-au luat daca ai trai ca in California cea pe care ai cunoscut-o tu in 2003 🙂

  10. Elisa zice:

    Gina,
    m-ar deranja la fel daca as fi ce sunt si as trai acolo,doar ca nu m-ar urmari ca o nemultumire zi de zi ,poate…:)

Lasă un răspuns

