Inainte de ploaie

laguna

Acolo,unde se văd luminiţele,este LAGUNA ALBASTRĂ   un  loc ,un ştrand,o grădină de vară,o scenă unde cântă formaţii  (de curând l-am auzit pe Bănică  cu Veta şi chiuveta).Bineînţeles că se  aude de  la noi, de parc-ar cânta în grădină  🙂 …dar nu se vede.

Plouă.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Inainte de ploaie

  1. starsgates zice:

    În concluzie mereu ai concerte în…grădină.:)

  2. Lilick zice:

    Ce poza interesanta! 🙂

  3. Sibilla zice:

    Mă cam atrage ” ceva ” , o grădină magică… hmmm…
    La Mulţi Ani, tuturor Sărbătoriţilor Zilei !
    http://sfinx777.wordpress.com/2009/08/15/preasfanta-preacurata-preabinecuvantata-maica-domnului-ziua-de-sfanta-marie/

  4. Manole zice:

    Frumoasa luna plina 🙂

  5. Dumi zice:

    Da, frumoasa Luna. Linisteste si predispune.Stau, ma uit, si ma gandesc. Dece are omul 2 maini, 2 picioare, 2capete(adica 2 jumatati identice) si numai o inima,un ficat,un stomac …Si tocmai de unicatele astea are grije cel mai putin sau deloc. Ba chiar din contra.Si mai uita ca si ceilalti sunt tot asa. Au si ei tot o inima tot o …
    Gata, mi-am revenit. Cred ca ar trebui o analiza serioasa pe tema asta

  6. Elisa zice:

    Starsgates,
    parca am raspuns si nu-l gasesc 😦 Ziceam ca acum, ca-i criza, nu au fost concerte in afara de asta al lui Banica.Cateodata era toata vara sunetul la maxim,de la boxele lor de la inregistrarile lor,insa vara asta…nu.
    Lilick,
    erau nori grei si am vrut sa insemn momentul,ca n-am prea avut ploi anul asta… 🙂 Asa e,e putin stranie…natura

    Manole,
    daca vedeam si eu luna sa stii ca o urmaream mai atent,insa nu stiu cum de n-am vazut…doar aparatul a vazut 🙂

    Sibilla,
    da,asta-i cuvantul poate nu straniu ci magic 🙂 Multumesc sestro!

    Dumi,
    nu toata lumea este la fel,eu ,deex,am o inima marita(la propriu 😉 ),un rinichi mare de tot,cat doi,iar de stomac…cateodata parca n-am niciunul,ha,ha,ha…
    Cum am imbratisa cu o singura mana/brat? Doamne fereste, pe toata lumea!

  7. Manole zice:

    Nu stiu cum d-aia mi-a sarit fix in ochi 🙂

  8. Elisa zice:

    Manole,
    am scris un episod lung,lung..de insomnie…ha,ha,in continuare,am dar actualizeaza si s-a pierdut.Te rog sa te uiti daca poti sa mi-l recuperezi de undeva..din meandrele concretului,ha,ha…vrei iti dau noua parola pe mess…

  9. Elisa zice:

    Ai tu darul asta sa vezi mai intai detaliile… 🙂

Lasă un răspuns

