Impatiens

florile frumoaseimpatiensNu suporta soarele direct pe ele si dimineata le tin in trepte,pe la 10 le mut jos la umbra,iar cand vine soarele acolo ,iar pe trepte si pe masa.Sunt enorm de mari.As prefera sa aiba mai multe flori si sa fie mai mici ca deja le manevrez cu greu dintr-un loc in altul.Oriunde le-as pune va cadea la un moment dat soarele pe ele si le pleosteste.Nu-miplace asa,desi ele isi revin,nu pot sa le vad ofilite,fie si temporar.

Cred ca ingrasamantul nu-i bun,din asta universal.Pana am avut fertilizator nemtesc  parca si muscatele au avut mai multe flori,dar nu mai gasesc din acela…  😦

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Impatiens

  1. starsgates zice:

    Sunt foarte frumoase.:)

  2. Elisa zice:

    Starsgates,
    sunt mari si nu au flori multe cum am vazut eu la florarie… 😦

  3. Ninulescu zice:

    Am avut impatiens cam in fiecare an in ultimi 4-5 ani insa iarna fac un fel de musculite albe si apoi mor… stiu ca e vina mea ca nu le-am stropit cu nimic, dar cum da frigul si le duc in casa cum incep sa le cada florile apoi frunzele si unele plante se putrezesc de la radacina 😦 anul asta nu am mai pus decit muscate curgatoare, sa vad la iarna cum ierneaza, ca asta ma sperie pe mine la flori. tranzitia lor spre primavara.

  4. Elisa zice:

    Ninu,
    pai astea nu stiu daca-s perene…sunt?
    Muscatele da,dar sa le tii la temperatura camerei si iarna,nu in pivnita,la curgatoare e altfel decat la cele simple.
    O sa le duc si eu in casa pe impatiens,pe holul luminat mai tare,la etaj,dar cred ca nu le va placea ca si afara..si nu-s perene..o sa caut sa citesc de pe net…chestia asta 🙂

  5. starsgates zice:

    Sunt perene, dar nu au nevoie de multă apă, iarna.:)
    Nu stiu cum procedează cei din florării, dar mie imi plac si asa.:)

  6. Elisa zice:

    🙂 🙂 dar totusi daca aveam alt fertilizator ….cand o sa mai gasesc din acela nemtesc cumpar 7 bidoane a 😆

  7. starsgates zice:

    Încearcă pământul din scorbura salciilor.
    Amestecat cu pământ normal şi nisip e mai bun decât cel cumpărat.

  8. Elisa zice:

    Nu ma referla pamant ci la ingrasamant,asa se numea ingrasamantul nemtesc vita flora…fertilizator.
    Tu crezi ca eu am unde sa gasesc scorburi de salcii??? 😉

  9. starsgates zice:

    Ştiu că vorbeai de îngrăşământ, doar că acel ,,pământ,, e minunat, nu ai nevoie de îngrăşăminte.
    Cât despre scorburi, sigur găseşti şi în Făgăraş.:))))

  10. Ninulescu zice:

    Aia din florari au scoli speciale 🙂 mie nu mi-a trait peste iarna nici soacra, prin Iulie m-am casatorit si pe cind sa de-a inghetul s-a dus 😦

  11. Elisa zice:

    Starsgates,
    ok,o sa caut ca-i plin parcul cel batran cu salcii,dar scorburi…nu am cautat in viata mea in vreo scorbura,daca-mi raman degetele acolo? 😉

    Ninu.
    😛 😛
    esti de coma…cinciminute am ras aseara de….Doamne iarta-ma,ca nu-i frumos sa razi de raul altuia,dar tu ai aratat doar binele 😛

Lasă un răspuns

