Blog de ORO

Nu prea stiu despre ce este vorba,am mai vazut poza asta pe bloguri,dar daca imi explica si mie cineva ce inseamna i-as fi recunoscatoare.Deci,sincer,nu glumesc,nu am avut timp sa aprofundez sau sunt eu mai tolomaca ca nu inteleg din prima.

STARSGATES e …divina,ea m-a …premiat si eu trebuie sa raspund la intrebarea : Care sunt cele 5 lucruri pe care le fac cu placere?

* sa ma trezesc cu soarele-n fereastra

*sa zbor cu avionul

*sa ma plimb pe trotuare si  prin  parcuri curate

* sa fac dus dimineata si apoi sa vorbesc cu florile

* sa culeg




…si cand sa ma uit daca pot da mai departe prietenilor care-mi viziteaza blogul vad ca MADALINA IONESCU mi-a luat-o inainte si a publicat ,deci am primit  si de  la ea acest premiu,dar fara leapsa  :).Multumesc frumos,Madalina!

Acum eu voi scrie regulile vazute la Madalina :

Regulile premiului spun:
1. Să-l afişezi pe pagina ta
2. Să afişezi link-ul celui ce te-a premiat
3. Să dai premiul mai departe la 10 persoane
4. Să anunţi premianţii, printr-un comentariu! (Vor observa aici, cu siguranţă)
5. Să te bucuri de el!

UpDate: Gabi,iti multumesc ca m-ai premiat.Sunt incantata!  🙂

Iata unii dintre  prietenii mei care ma viziteaza zilnic si carora le multumesc din tot sufletul ca o fac:

*ADINUCA

*MATILDA

*LUCIA VERONA

*MADALINA IONESCU

*VICTORIA

*LILICK

*MANOLE

*NINU

*CELLA

*FLORIS

Acest articol a fost publicat în bloggerind, Observatii curente din viata și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Blog de ORO

  1. madalina zice:

    Felicitari, Elisa! Si sa fim sanatosi sa mai scriem si sa ne bucuram!

  2. Lucia Verona zice:

    Elisa, felicitări pentru premiu şi îţi mulţumesc, la rîndul meu, că m-ai trecut printre premianţi… chiar dacă am mai primit o dată premiul :))

  3. Lilick zice:

    Iti multumesc enorm, draga Elisa. 🙂

  4. starsgates zice:

    meriţi din plin premiul, elisa.:)

  5. Elisa zice:

    Felicitari tie draga Madalina,le meriti cu prisosinta 🙂 Esti altfel ,esti acel altfel mult necesar si te imbratisez.Multumesc tare mult 🙂

    Lucia Verona,

    daca nu ai fi…daca nu te-as fi gasit…cat de saraca ar fi fost plimbarea mea virtuala.Te felicit pentru premiu,esti unica si mi-e drag sa te citesc 🙂

    Lilick,

    ai merita in fiecare zi cate-un premiu,pentru fiecare articol,pentru sufletul cu care ne pui la curent(cateodata si …electric 🙂 ) pentru informatia despre realitatea de azi pe care mi-o iau de la tine.Felicitari ! Eu iti multumesc si multumesc Domnului ca te-am gasit 🙂

    Starsgates,
    nu ti-am multumit destul pentru ca te-ai gandit la mine,te-ai gandit ca si eu merit sa fiu premiata…nici nu m-am dumirit si nu mi-am dat seama cat deimportant este.Ti-am mai spus,prin articole,pe mine nu m-apremiat nimeni,eu am adus lauri institutiei si ei se premiau si se laudau intre ei,ca si cand ale lor erau rezultatele la nationala…Iti inchipui cum m-am simtit?Noroc ca aveam prieteni si am primit ce trebuia de la ei…zambete,incurajari,confirmatia ca sunt buna,da…asta mi-am dorit dintotdeauna,ca cei in masura sa confirme ca am lucrat bine,ca am reusit.
    Eiii,draga mea,dar uite ce amintiri ai declansat tu in memoria mea! 🙂 Te pup si-ti multumesc tare mult si te felicit pentru oaza de minunatie care este blogul tau 🙂

  6. Ninulescu zice:

    Of..Doamne, multumesc si eu Elisa, de ieri sint alt om..astazi am fost la magazin si eram tot un zimbet, vinzatoarea ma intreaba..
    – Esti tare fericit, ce ai ?..si eu ii zic..
    – Păi ştiti tocmai am fost premiat cu distinctia Blogul de aur !…
    Ea ma priveste si zice… – Primaria te-a premiat ?.. Da eu ii zic ca nu Primaria ca atunci as fi plîns, m-a premiat Elisa si asta e mult mai important… nu a mai zis nimic…da pun pariu ca pina acum stie jumate de sat 🙂

  7. Elisa zice:

    ha,ha,ha,ha,ha…..ha,ha

  8. Elisa zice:

    Bine,am ras de m-am prapadit,vezi..de asta imi place sa citesc blogul tau,gasesc eu un dulce-amar in scrierea ta,care pe mine,spre deosebire de alta lume,ma face sa rad,ca nah…asa-s eu..vad partea aia comica a situatiei,asa am depasit o sama de rele din viata mea.
    Te felicit pentru blogul tau!Meriti premiul din plin si in curand o sa fii vizitat de lume care stie sa guste si astfel de scrieri…doar ca inca nu au aflat de el/tine 🙂
    Sa nu te gandesti vreodata sa inchizi…este multa viata ,sensibilitate,curaj si umor in blogul tau.Succes! 🙂

  9. Ninulescu zice:

    Multumesc mult Elisa ! sarut mana.

  10. Manole zice:

    Aoleu, aoleu, aoleu!!!! 😀 😀 😀
    Sarut-mana! 😀

  11. Pingback: de (3) 4 x… « Mesterulmanole's Weblog

  12. Elisa zice:

    Manole,nu pentru a scrie la tine pe blog am spus,de altfel nu am spus de la’nceput tocmai ca sa nu crezi ca de aceea… as vrea sa corctezi,dar nuu,nu am vrut sa corectezi,am vrut doar sa stii,fiindca e clar ca nu ai vazut la timp(si te inteleg).Tocmai ieri m-am uitat mai atent la titlu si am inteles de ce i-ai zis asa si pentru …conformitate 😉 😉 ha,ha…ti-am spus.Ma ierti? Te roooog! 😛

  13. Manole zice:

    Am rectificat pentu ca si tu alaturi de ceilalti imi esti draga!
    Tu sa ma ierti pe mine, ca nu am vazut! 🙂
    Te imbratisez cu drag, si iertarea pe care o ceri nu-si are rostul, din cel putin doo motive…stiu ca nu pentru asta mi-ai spus si al doilea, pentru ca mi-ai spus ca sa stiu! 🙂

Lasă un răspuns

