Alte conserve

DE MUNCANumai un ghiveci as putea face din toate astea,mai putin castravetii care sunt pe fundul corfei

VINETELE MELE

Vinetele din partea dreapta sun Black Beauty,iar cele din stanga sunt Pana Corbului.

In viata mea nu am vazut ,la mine-n gradina,astfel de …starvuri,mici,de parca pana e de la pui de corb,iar astea cica beauty…cat degetele mele de lungi,de fapt sunt mai late decat lungi…iar in poza de pe plicul de seminte sunt enorme,cica de jumatate de kil bucata

BLACK BEAUTY

PANACORBULUI

Le-am ingrijit,le-am ingrasat,udat ,sapat,stropit si au frunze bune,deci numai samanta este de vina ,aici.Acum eu va intreb pe voi…de unde si de care samanta sa mai cumpar pentru la anul?

ALBA

Asta alba este de soi mica,ar trebui sa fie mai mica decat celelalte,insa din fericire este mai mare .

LA FUND-CASTRAVETITrebuie sa fac ceva din astea insa sincer,dupa bulionul de ieri azi mi-e cam lene…ar trebui sa nu fac nimic,insa…gradina nu te lasa,nu te joci decat cum vrea ea 😀

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta, legume și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Alte conserve

  1. Manole zice:

    Dupa o zi de munca la bulion…numa ‘ despre lene nu poate fi vorba! Eli, mai ai maini?

  2. Elisa zice:

    Manole,
    noroc cu Floris cami-a zis ca parca azi e srabatoare si amlasat pe maine…mi-am pregatit borcanele si o sa fac maine,ca am fasole culeasa de azi dar si de 3 zile.. 🙂
    Problema e ca as pune si ceapa in reteta data de Ioana si ar fi un felu’doi..gata,dar ..daca n-a zis…si nici de ulei n-a zis 😦

  3. octavia zice:

    n-ai de unde sa iei niste seminte „sanatoase”?
    nu stiu daca plicurile din comert sunt ok.. adica vad rezultatul in pozele tale..

  4. Elisa zice:

    Octavia,ce-ar fi sa-mi spui tu alta varianta decat cele doua pe care le folosesc eu…
    1.sa adun seminte de la produsele mele(ceea ce la vinete nu e cazul)
    2.sa cumpar seminte in plic ( o sa mauit pe plicuri si o sa evit firmele de la care-amluat anul acesta)
    3.????? aici zi-mi tu :)Astept cu interes mare.
    Pe de alta parte de dovleceii luati ca seminte tot din comert…sunt multumita si de flori la fel…

  5. octavia zice:

    nu era o intrebare retorica.. eu cred ca cel mai bine este sa se incerce folosirea semintelor proprii.

    rosiile crescute in gradina din seminte proprii sunt mai gustoase si naturale decat importurile care nu stii cum au fost produse si cat de modificate sunt.

    eventual la piata, daca vezi vinete faine sa ceri seminte de la proprietara (poate daca iti da :D)..

  6. Elisa zice:

    Octavia,
    pai asta fac si eu de-o viata,din seminte proprii,insa acum cu vinetele astea rateuri…
    Da,ar fi o idee,insa cultivatorii din piata zic ca ei cumpara semintele cu kilogramul,asa ca nu are cine sa-mi dea seminte.
    Toata problema este sa gasesc eu o firma sigura.De fapt este prima oara ca patesc asa ceva cu un sortiment…si sper sa fie si ultime oara.Merci de comentariu 🙂

Lasă un răspuns

