Dor de grădină

Nu stiu voua insa mie chiar mi-a fost dor de gradina mea.A plouat mult,maimulte zile in sir am dat cate-o fuga in gradina sa rup cate-o frunza,sa iau cate-un dovlecel si nu amstat sa ma uitnici cu doi ochi,nici cu trei  🙂

gradina mea

In locul fasolei pitice am semanat salata verde.Sotul meu a sapat cu harletul dupa ce a strans tufele uscate de fasole.Eu am  strans pastaile uscate ,de  samanta.Acum sa stropesc cu apa si sa  rasara.

gradina mea mare

Iata castravetii cei  batrani

castravetii batrani

castravetii

Incep si cei  tineri sa fructifice

a doua seriede castraveti

Varza…

V.B.

si verzele cresc

si ardeii,cu busuioc inflorit printre ei…

ardeii

busuioc lila prin ardei

iuti

americani galbenigalbeni si rosii

americanii

bulgaresti corcitisi  ardei verde cu fructulin sus,asta ma bucura tare mult,ca nu am mai avut…

fructul in sus

si in loc de ceapa si morcovi am semanat patrunjel defrunze si salata verde…

salata si patrunjel de frunze in locul cepei si morcovului

doua tufe de rosii ornamentale rasarite de capul lor,in morcovi..

tufa

rosiiornamentale

salata sibusuiocin loc de mazare busuioc si salataIn locdemazare,salata si busuioc si castravetii seria a doua.

Apoi dovleceii,doamne cede dovlecei am…

alb

dovleceldesamanta,din celmareasta-llas de samanta,pentru pulpa grasa

verzuiverde si mare

verzui mare

si patrunjel,jumate de strat

patrunjeleste cam ciopartit,am cules mult cand am facut cura cu salata de rosii,dar acum mancam salata de dovlecei,aceea cu fasii late si subtiri,grozav ne place…

Si acum rosiile mele.Nu-s muribunde ca romania,nuuu,nici vorba ca au varfurile verzi,in varfuri sta speranta,ca si in societate,in tineret  🙂

cele maiprolificeastea galbene sunt grozave,bune,multe si sanatoase plantele,ca fructele sunt sanatoase la toate soiurile.

micisi asta dupa cate azi vazut ca sunt in camara….de-astea mici…

fructe susau  fructe sus,verzi,deci e de bine

fructe-n varf

mari

cele micisi capsunii,fireste..din doua in doua zile cate-o cutie mare

capsune

capsune coptsi piersicile  prind culoare

piersicileprind culoareiar perele incovoaie crengile

perelesi yonatanele sunt mari…

yonatanele

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta, legume, plante, pomi și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Dor de grădină

  1. Ninulescu zice:

    super frumos, este si munca dar si roade, eu am doar 5 fire de ardei iute pe geam in jardiniera, si astazi am vazut ca unul are o floare…tare mult m-am bucurat, de acum ma pot numi si eu gradinar. 🙂

  2. madalina zice:

    Ce oaza de normalitate si lumina e in paginile Elisei

  3. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,nu cred ca exista o gradina mai iubita ca gradina ta de vis!
    Mi-a facut placere sa ma plimb prin gradina si sa miros frunzele de rosii,in special.
    P.S.Tot am vrut sa te intreb ce trebuie sa fac ca sa-mi apara doar rezumatul articolului pe prima pagina ca la tine. 🙂
    Te rog sa-mi spui cand ai timp.Multumesc.
    O saptamana mai buna!

  4. Elisa zice:

    Gabi,
    pe prima bara cu butoane,al patrulea buton de la dreapta spre stanga este cel pe care dai click,dar dupa ce lasi un click si acolo,in text,unde vrei sa se intrerupa textul.Intelegi? Mai intai pui clickul intre cuvintele ce le desparti(intre textul postarii rezumat si restul textului) si apoi pe butonul al patrulea de la dreapta,acela de dinaintea celor doua-link-antilink.
    Sper ca nu te-am incurcat cu detalii prea multe.E usor,draga Gabi…click si click… 🙂

  5. Elisa zice:

    Madalina,
    ma simt ca pe o insula 🙂 Multumesc ca-ti place .

  6. Elisa zice:

    Ninu,
    acum o sa-ti bata-n geam limaxii,ha,ha,ha Glumesc 🙂

  7. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,am vazut ca mi-ai raspuns.multumesc,abia astept sa incerc. 🙂

  8. Liviana zice:

    Buna Elisa, azi am intrat pt prima oara pe site-ul tau, gasit in cautarile mele dupa info cu inmultirea muscatelor curgatoare. Te felicit pt gradina minunata si pt acest site cu info utile gradinarilor cu experienta sau nu. As vrea sa te intreb de unde cumperi seminte: de flori, de legume etc. Eu locuiesc langa Bucuresti.
    As aprecia un raspuns pe email daca ai posibilitatea.
    Merci frumos.

  9. Elisa zice:

    Liviana,sa stii ca ti-am raspuns pe mail dar mi separe c-a dat erorr si nu maipot repeta,crede-ma ca nupot sa fac bisuri…daca iti spuneam aici era maibine,vedea toata lumea si invata si din asta ceva.Asa….
    😦

  10. Elisa zice:

    Gabi,astept sa vad la tine ,pe viu,ca ai reusit 🙂

  11. octavia zice:

    cand vad cat drag ai de gradina si ce roade minunate…ma entuziasmez!
    poate la primavara incerc si eu experimentul… avem vreo 50mp cred.
    poate iese o rosie-doua 😛

  12. Elisa zice:

    Octavia,
    cateva straturi bune de legume si zarzavat incap.Dar unde,in ce zona,ca depinde si asta 🙂
    Iti doresc sa ai incredere daca te apuci,in tine… 🙂

  13. sanda zice:

    Buna dimineata, Elisa. 😀

    Ti-am vazut rosiile, cam asa arata si ale mele; ne-a dat D-zeu cateva ploite si asta ne-a salvat!
    De data asta, norocul puturosului, nu al prostului! 😉
    Am fost ocupata si inca mai sunt, ti-am spus cum e in perioada asta, ma ocup de vacantisti; deschiderea a facut-o fiica mea, urmata de nepot si alte nemoshaguri…deci, placerea-i de partea mea. 😳
    Te sarut draga mea si…rod bogat! 🙄

  14. Elisa zice:

    Sanda,
    petrecere frumoasa cu vacantistii tai dragi! Sigur ca esti fericita sigur ca si eu mi-as dori copii si nepoti pe capul meu,vara…sigur ca… 🙂
    Azi fac reteta lui Constantin si apoi mai…inca un bulion si…ma rog,intre timp s-au copt (fortat) pere,ca vad ca nu-s sanatoase si piersicile dau semne…ce sa mai plec? Sora mea si-a luat-o pe soacra-sa de la Bucuresti si stau amandoua in concediu la Rusca si ma cheama de zor si pe mine…Ce trio am face!!! Ha,ha,ha…Te sarut si toate bune,draga Sanda!

Lasă un răspuns

