Bună dimineaţa !

buna dimineata

culori

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Bună dimineaţa !

  1. CELLA zice:

    BUNĂ DIMINEAŢA! 😆
    şi noi avem leandru frumos, înflorit şi minunat mirosind
    la cealaltă nu ştiu cum îi spune dar avem ceva asemănător, cu o floare lungă… sunt minunate toate, este o adevărată explozie de culori peste tot
    aştept toamna ca pe o izbăvire… în culori

  2. madalina zice:

    Buna dimineata!

  3. Manole zice:

    Buna dimineata, Eli! 🙂

  4. Elisa zice:

    Buna dimineata ,CELLA! Este mununat de frumos si stau ca prostu sa ma uit la toate si treaba ma astepta in tacere,in camara,in gradina,trebuie culese,sunt roade multe. Eu nu astept ceea ce va veni sigur 😀 Sa vina cat mai tarziu frigul,sa aiba culorile vremea pentru a ruginii,pentru a -si etala nuantele de verde,de rosu,de galben…Sa ai o zi mununata de vara,inca!
    In poza 2 sunt …creste de cocos,care au ramas nerepicate in ghivece si s-au facut frumoase si acolo 🙂

  5. Elisa zice:

    Madalina,buna dimineata!O zi splendida! Multumesc 🙂

  6. Elisa zice:

    Manole,buna dimineata si bine te-ai intors!
    Sper ca nu te duci la aprovizionare cu slepu’ 😆 Cum este pe strada voastra,e ok in pivnita! 😦

  7. CRI zice:

    buna ziulica draga Elisa!
    am intrat sa te salut, sa-ti spun ca sintem bine, ca ma mai dau pe net cu fetele dar acum sintem in alta locatie si ca dupa 12 august incep sa plec de acasa in vacanta, mai intii plecam la tzara vreo 5 zile sa petrecem de sf. maria acolo, apoi venim acasa si facem bagajelul si plecam pe 18 la felix.
    am mai intrat din cind in cind pe aici dar doar am citit si mi-am cam prins urechile printre multitudinea de categorii pe care le ai in lista ca azi am zis…fie ce-o fi…iti las un mesaj unde vad ultima postare si poate o vei gasi tu apoi s-o citesti.
    te imbratisez cu drag si sa sti ca nu te-am uitat , ma gindesc mereu la tine si ma bucura faptul ca esti aici si ai fost alaturi de mine in momente mai putzin ,,digerabile,, sufletului meu.
    o zi buna iti doresc si multa bafta cu gradina si incarcarea camarei iti doresc!
    un pupic si pt stapinul inelului si multa sanatate amindurora!

  8. Manole zice:

    Totul a fost bine, si pe strada si in beci. E totusi adevarat, ca imi bolboreseau chiuvetele si nu prea m+am incumetat sa le mai folosesc si io! 😀 😀

  9. O mi-ai amintit iar de frumoasele mele vacante din copilarie de la bunica!avea multe flori si preferatul meu era leandrul(avea multe)si duminica era obiceiul sa duci in mina o floare de leandru!O ce bine era atunci ca nu eram in schimbarii!!te astept si ti-am lasat scris la mine ceva!!!

  10. Manole zice:

    AAaaaa, si m-as fi dus la cumparaturi si cu slepu’ numa’ ca e pe aici o goliciune…mai ales la buzunare!
    Dupa, nah, trebuia si o cura de slabire, nu?? 😀 😀 😀

    La voi, cum fu cu apele?

  11. Elisa zice:

    Manole,
    la noi abia acum ploua calumea,de cateva zile si nu-s probleme ca oltul are dig mare.Am avut de la Olt si de la Berivoi inundatii in …stai sa ma gandesc…parca eram necasatorita,deci in 71,sau 72..si atunci a venit Oltul pana in centrul orasului si s-a unit cu Berivoiul care este un rau de munte,ce trecea prin centrul orasului(ca Oltul trece pe la nord de oras)asa…si dupa acele inundatii,cand s-a rupt si podul de peste Olt,pod care ducea la Galati(o localiatate anexata ) au facut digul si au mutat cursul Berivoiului pe afara din oras,asa ca de atunci n-au mai fost inundatii.Iar ploi din acelea ca la voi ca sa plutesti pe mijlocul strazilor n-au fost,sau a facut fata canalizarea.
    Acum ploua,eu trebuie sa fac ordine prin casa ca-i vraiste totul si este intuneric ca tre’s-aprind becurile 🙂

  12. MIRA zice:

    Dar bine ca ploua linistit si mai lenevim si noi c-o lectura,c-un rebus,c-ai vreme de…numarat banii 😉

  13. Elisa zice:

    Buna dimineata,Mariana!

  14. Elisa zice:

    CRI,
    ma bucur ca-ti amintesti de mine si mai mult ca mi-ai scris.Iti doresc vacanta frumoasa si multa,multa sanatate!Te imbratisez si gandurile mele bune sa te urmareasca si fericeasca! Pa,pa!

  15. Andi zice:

    Buna dimineata cu flori inmiresmate si ganduri senine…

  16. MIRA zice:

    Abia acum am aflat…Am vazut-o duminica seara pe un post tv.(ciudat,atat de hulit),intr-o prima si ultima aparitie…atarna-ntr-un suflet trist,ca-ntotdeauna…

  17. Elisa zice:

    Dar ,ce s-a-ntamplat cu ea?Nu stiu …
    –––––––––––––-
    Offf,Doamneee! Dumnezeu s-o odihneasca! Pare tare rau… 😦

  18. Constantin zice:

    N-as fi vrut sa postez,dar nu ma pot abtine.Acum aflu si nu-mi gasesc cuvintele.E muzica adolescentei mele.Se spune ca Dumnezeu ii ia pe cei buni la el mai repede.Dar prea ni-i ia pe toti…Ca o coincidenta Tatiana Stepa a debutat în 1982 pe stadionul din Făgăraş, în „Cenaclul Flacăra”, cu melodia „Şi-am să-mi fac o doină”.Mare tristete…Dumnezeu sa o ierte si sa o odihneasca in pace !

Lasă un răspuns

