7 AUGUST

Ploua la 15,8 grade Celsius

15,8 grade celsius

astea mici  cam tremura

cam frig

astea, insa, infloresc a patra oara

zephirantes







lor,insa,le place


lorle place

desi de sus pare dezolant,sa nu scoti nasul afara

de sus

Dar,cu toate astea,astazi este o zi speciala,7 august,ziua de nastere a sotului meu si a tatalui lui Cosmin.

Copiii nostri ne rasfata,emotiile ivite cand curierul imi da sa semnez de primire nu se pot descrie.

Gesturi.Ce mult conteaza gesturile,vorbele spuse cu caldura si drag prin gesturi!

LA MULTI ANI, DRAGULE!

SA FII SANATOS!

monalisa il astepta

EU ITI  DAU …LIBER  PANA

TERMINI DE

CITIT

CARTILE ASTEA

😀

Acest articol a fost publicat în Daruri din suflet, Sarbatorim și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la 7 AUGUST

  1. madalina zice:

    Sa-ti traiasca, La multi ani!

  2. Lucia Verona zice:

    Să-ţi trăiască, ELisa, la mulţi ani!

  3. Constantin zice:

    La mulţi ani !Sănătate şi viaţă lungă împreună !

  4. matilda zice:

    Să fiţi sănătoşi, să vă bucuraţi împreună de tot ce iubiţi !

  5. Elisa zice:

    Madalina,iti multumesc frumos 🙂 Si tu sa fii sanatoasa si fericita!

    Lucia Verona, asa sa fie,sa dea Domnul! Iti doresc la fel numai bine! Multumesc.

    Constantin, multumesc frumos.Si tie numai bine!

    Matilda, multumesc tare mult .Tie , la fel, tot ce-ti doresti!

  6. zincabeiu zice:

    Elisa, sa-ti traiasca d-nul Costica !
    Ce cadou frumos i-ai facut! Cu o carte mergi la sigur !

  7. Elisa zice:

    Zinca,
    darul meu este sa-l las liber sa citeasca,ha,ha,ha…copiii l-au cadorisit,da…dragii de ei 🙂

  8. Sotului tau drag:LA MULTI ANI cu sanatate,pace in suflet si tot ce va doriti!!!

  9. Manole zice:

    La multi ani, dragilor! La multi ani dl Costica!
    Sa fiti sanatosi!

  10. ninulescu zice:

    La multi ani si din partea mea, multa sanatate si fericire !
    Frumoase carti, si educative, da sticla de sampanie unde era ? 🙂

  11. Laura zice:

    La multi ani sot de Elisa 🙂

  12. Elisa zice:

    Mariana,
    asa safie si-ti multumesc pentru urari.Iti doresc la fel si tie!

    Manole,scumpo 🙂 Costica iti multumeste si-ti doreste asemenea.Sanatate si tie!

    Ninu, da ce-i revelion? 😀 Multam fain ,bine c-ai aparut ca-mi faceam griji 🙂

  13. Elisa zice:

    Laura,Doamne-ajuta! Multumesc frumos.Tot ce iti doresti! 🙂

  14. Victoria zice:

    Ce rau imi pare ca iar am ajuns tarziu.Dar mai bine mai tarziu decat deloc,nu-i asa?
    Sa iti traiasca si sa fie sanatos ca sa iti fie alaturi mereu.

  15. lumi_lumi zice:

    La multi ani!!!!! sanatate,viata lunga impreuna,sa va bucurati de tot ce-i mai frumos in viata si de cei dragi!!! LA MULTI ANI, DOM COSTICA!!!!

  16. Manole zice:

    Ti-a mai ramas ceva tort???
    Hai, am inteles ieri, emotionata nu ne-ai dat nimica, da’ azi, gata…pai, se poate? 😛

  17. CELLA zice:

    multă sănătate şi LA MULŢI ANI!soţului tău Eliza

  18. SuKăRiT zice:

    Să-ţi trăiască şi să te iubească LA MULŢI ANI!

    P.S. Ştii că se zice (Olteanca zice, şi când zice ea, apoi zis rămâne, da? 😛 ) că, nu contează cât de mult îl iubeşti pe el, contează cât de mult te iubeşte el pe tine.
    Io zic că, dacă-i paritate îi cel mai bine, da’ nu zic tare, îţi zic numa’ ţie. 😉

    Aşadar, să vă iubiţi! Mulţi mulţi mulţi ani! 😀

  19. Elisa zice:

    Victoria,
    multumesc frumos 🙂 Sigur ca este bine si mai tarziu…stiu cat esti de ocupata si te admir pentru cate faci(mai ales ca ai in grija si copilasul mic)Eu,daca ar trebui sa am grija de un copil..nu as mai face nimic altceva 🙂

    Lumi_Lumi,
    asa sa fie cum zici tu:) Doamne da! Iti multumesc si iti doresc la fel toate bune! 🙂

    Manole,
    de inghetata,da 😉 Dar cum sarbatoritul nu serveste”””” dulce…
    Nu Manole draga,nu mai facem chef si festivitati si agitatie si pregatiri si sa ma omor cu treburi de zilele noastre…s-a terminat vremea aceea.Un cocktail este suficient ca sa nu treaca asa nebagata in seama ziua aceea.Bucuria cea mare este prezenta copiilor nostri in casa prin …reprezentanti(flori,carti…) mai mult nu ne mai dorim.
    Imi amintesc cat eram de obosita dupa un astfel de chef,nu de la chef ci de la pregatiri si apoi de la strans si curatat…nooo,nu-mi mai trebuie si suntem mai fericiti asa,singuri,ne ajungem noi insine.Nu prea cred c-ai inteles ce-am zis,am spus ca-s cam obosita…am incalcit-o rau de tot??? 😀

    CELLA,
    si tie draga mea,si tie la fel! Multumesc tare mult,te pup si te imbratisez(stiu cat esti de trista…:( )

    Cavalere,
    asa sa fie cum zici,poate ca ma iubeste,cine stie??Niciodata nu putem fi siguri decat pe sentimentele personale si atat 😉 😛
    Bine zice Doamna Olteanca,bine zice cum zice,asa ar trebui,sa ne iubiti voi mai mult si sa ne pretuiti,ca motive…har Domnului,sunt destule.Deci,eu zic ca daca iubirea nu mai este macar pretuirea sa ramana pana la sfarsitul vietii 🙂
    Multumesc mult pentru urari 🙂

  20. SuKăRiT zice:

    Dragă, mă iartă că iar dau buzna, da’ am primit poruncă să-i trimet lui Costică (de zua lui, no!) asta, ce-i mai jos…

    Zice că-i înţelege tu… 😛
    Da’ şi sărbătoritu’. 😉

  21. Elisa zice:

    Cum ii mai tanar decat mine sa stii ca e posibil sa le ramana bagea lor…dar nu la el ravnesc ele ,ca doara stii de ce s-ar marita una cu un vaduv care are casa la curte? 😉 😛 Ma straduiesc , din rasputeri ,sa nu-l las lor…nici pe el…ha,ha,ha
    Multumim dara, Doamna Olteanca,multamim frumos si va dorim sa aveti parte unul de altul pana la o suta de ani si chiar mai mult decat atat! 🙂

  22. La Multi ani si multa sanatate
    sotul meu e nascut pe 2 august 😛

Lasă un răspuns

