La Mulţi Ani , Mădălina Ionescu !

S6302793

Sa fii sanatoasa si voioasa  si un cer senin ,mereu sa ai, deasupra!

CER SENIN PENTRU MADALINA

Din tot sufletul iti daruiesc cele mai frumoase flori de astazi.

florile zilei

LA MULTI ANI!

Acest articol a fost publicat în Sarbatorim și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la La Mulţi Ani , Mădălina Ionescu !

  1. madalina zice:

    Iti multumesc! Elisa, ma rasfeti! Foarte frumoase florile

  2. Elisa zice:

    Madalina,
    ma bucur ca-ti plac 🙂 Leandrii n-au fost niciodata atat de frumosi. LA MULTI ANI SI SA FII FERICITA!

  3. matilda zice:

    Frumoase flori ! Spune-mi te rog, dacă ştii, bulbii calelor de grădină trebuiesc scoşi toamna din pămînt ?

  4. Elisa zice:

    Matilda,nu stiu ca n-am avut niciodata cale decat in ghiveci si pe astea le punem in pivnita iarna 🙂

  5. matilda zice:

    Mulţumesc,dacă bagi ghivecele în beci, e clar că trebuie să le scot şi să le pun la subsol, într-un vas cu pămînt.

  6. Elisa zice:

    te referi la aceleasi cale?Credeam ca-s altfel cele de gradina.Cautam pe net si vedem ce zic cunoscatorii,nu-i mai bine asa?Poate ca acelea se lasa,mai ales daca sunt bulbii adanc in pamant,nu ingheata…vom vedea…ma uit si eu 🙂

  7. CELLA zice:

    şi eu îi doresc toate cele bune
    îmi pare rău că de data asta am fost „absentă”
    LA MULŢI ANI!

  8. Elisa zice:

    CELLA,
    iti multumesc eu ca ai trecut pe la mine .Sa traiasca la multi ani Madalina!

Lasă un răspuns

