Atribuţii de şef de stat

Foarte serios vorbind doresc o lista cu ce actiuni a intreprins si finalizat presedintele Basescu in anii in care a condus aceasta tara cu numele de Romania.

Si inca una cu ceea ce trebuia sa faca in aceasta calitate.

Ma stiti.Eu imi  propun si fac.Nu mi-e usor dar finalizez fiecare cultura inceputa.Deci,eu cu asta ma ocup in calitate de cetatean al tarii mele,Romania,cultiv gradina si apoi strang roadele.Dar am avut un plan,l-am publicat la inceput,in februarie,am facut rasaduri tot de atunci,sunt o cultivatoare de gradina si  stiu ce am de facut in aceasta calitate si de asta …m-am ales ,fiindca stiu,nu bajbai,desi este doar o gradina mica eu am o responsabilitate mare.Asta e,sunt responsabila,adica imi asum aceasta responsabilitate,nu-mi bat joc de ea,de gradina,nu o las sa se descurce singura,nu o las sa se usuce sau s-o napadeasca buruienile,am grija de ea,zi de zi,din februarie pana in octombrie.Apoi ne odihnim amandoua si ea,gradina si eu,cultivatorul.

Astept sa ma ajutati in privinta atributiilor presedintelui de tara si va multumesc anticipat.

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Atribuţii de şef de stat

  1. Manole zice:

    Buna intrebarea! 🙂

  2. Andi zice:

    A reprezentat țara în mai multe situații penibile. Și a lansat câteva formule ”de tranziție” stupide: iarna nu-i ca vara; aici sunt banii dvs; blonda de la Cotroceni…viitoarea președintă a României.
    A fost foarte ocupat.

  3. Andi zice:

    Și e pe prima pagina a ziarelor la fel de mult ca Ceaușescu 😉

  4. Lucia Verona zice:

    Elisa, întrebările tale sunt esenţiale în această perioadă. Am încercat să dau un răspuns parţial, la mine pe blog, pentru că n-ar fi încăput într-un comentariu.

  5. madalina zice:

    Multumim pentru idee, Elisa, dezbaterea se va tine pe blogul Luciei Verona, la postarea cu pricina

  6. matilda zice:

    Bine gîndit, bine scris ! Să înceapă dezbaterea, poate se aude şi la Cotroceni…

  7. Elisa zice:

    Manole,
    chiar sunt curioasa sa aflu si ce-a facut in aceasta calitate nu numai ce-a zis,cum s-a distrat,ce declaratii stupide a dat …si pana la toamna noi toti trebuie sa aflam daca si-a indeplinit mandatul,il vom realege,dar ma tem ca a vegheat la prosperitatea familiei si apropiatilor lui si atat.Concediu placut draga mea! 🙂

    Andi,
    astea si multe altele care nu-s reprezentative pentru inalta functie pe care …fara cinste.. o detine,astea le stim,dar acum ar fi cazul sa luam punct cu punct si sa bifam sau nu,apoi sa argumentam, articolele din Constitutie.Nu? 🙂

    Lucia Verona,
    dam voie sa te imbratisez,in voi imi era toata speranta si ramane speranta in voi,cei care scrieti despre politica romaneasca.Iti multumesc mult,mult de tot 🙂

    Madalina,
    am vazut,ma bucur tare mult,sunt chiar coplesita de atentia pe care mi-o da Doamna Lucia.
    Doamne ajuta sa se auda mai departe si sa aiba consecinte 🙂

    Matilda,
    intrebarea mea putea ramane retorica.E bine sa se stie ce-a facut bun in acesti ani,ca poate-i dam vreun premiu 😆

  8. Elisa zice:

    MIRA,
    esti tare! 😀 De unde ai gasit asa o …comoara? Bravo draga mea si bravo celor care l-au facut 🙂 Iti multumesc si te mai astept,ca mi-era dor sa te aud,ce-ti mai face gradina? 🙂

  9. zincabeiu zice:

    Frumos cantec.Si atributiile presedintelui sunt cele pe care le doreste el!Si toate aceste nenerociri care sunt, si cele care vor veni, numai pentru ca poporul roman e lipsit de spirit critic!
    Cosmarul continua…

  10. MIRA zice:

    Buna noapte,Elisa!Ma bucur ca ti-am trezit interesul.Eu imi dau silinta sa petrec cat mai des clipe de normalitate alaturi de tine,o fac cu multa placere reusind sa ma deconectez de vari „bruiaje” care-mi dau tarcoale,uneori prea suparatoare…Gradina se primeneste acum,doar ploua,roadele incep sa-si rotunjeasca si sa-si coloreze formele,o vizitez mai rar,data fiind „situatia” pe care ti-am relatat-o candva…Ti-am expediat cateva imagini,probabil ca nu mai ai timp si de casuta postala.
    Pe curand,somn usor!

  11. SuKăRiT zice:

    Prima (şi cea mai importantă atribuţie!) să respecte Constituţia, a încălcat-o ori de câte ori i-au vrut muşchii (nedezvoltaţi dar siliconaţi de anturaj). Celelalte derapaje au fost (şi sunt) derivate din… Nu el este vinovat! Auto-intitulaţilor „intelectuali” (în frunte cu Pleşu şi Liiceanu) şi aşa zisei „societate civilă” (a lui Pippidi) care l-au adus la putere (apoi i-au susţinut cu entuziasm toate grozăviile!) suntem noi datori să le „mulţumim”. Pe el îl înţeleg, e bolnav nu doar la trup dar şi la minte, vai de capu’ lui! Pe lângă toate, beţia şi curvia i-au pus capac. La ce să te aştepţi?!
    Dar ei… ei, ce scuză au?! 😉

  12. zincabeiu zice:

    Sa nu vi se para ciudat daca la toamna vom avea presedinte pe Elena Udrea si prim-ministru pe Traian Basescu. Asta ca un corolar !
    Chiar ma gandeam astazi ca am trait juna’ de viata in comunism(cu toate ale lui) si juma”(sper) in acest capitalism poleit si parsiv.Daca as trebui sa spun , cu sinceritate, cand a fost cel mai bine, cand am trait cu adevarat, as raspunde, fara sa clipesc, INAINTE ! Am 58 de ani si nu ma mai poate pacali nimeni si nimic.

  13. Elisa zice:

    Zinca,
    spirit critic zici?Pai cine sa faca o revolutie ca tinerii au roit-o Nu prea stiu eu istorie dar n-am auzit sa fie fost vreodata o revolutie initiata de pensionari.Daca toti cei care stau in letargie ar actiona cumva…cine stie, poate ca sunt mai multi decat prostimea si ..intelighentia baseleasca(care devine, din ce in ce, o secta .
    Daca papusarul vrea sa puna mot la ….. o va pune pe nuti in loc de bomboana pe coliva pedelista.
    INAINTE a fost mai bine fiindca aveam o viata paralela cu cea dictata,cu cea aparenta cu cea la vedere.Draga mea,cine incearca sa te pacaleasca?

  14. Elisa zice:

    Am vazut,ti-am raspuns,mi-a placut si lasa amarul…pune-l la spate,ca eu asa fac cel mai adesea 🙂

  15. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    mi-ai amintit de episodul in care protv l-a promovat pe Constantinescu si …a reusit atunci.Intotdeauna va fi/vor fi unii care sa-si puna acolo sus pe cineva mai prost ca ei(inteligentii 😉 )
    A mai fost unul care a dat foc Romei,deci modele de…dupaminepotopul exista.
    Eu doar atat spun in privinta asta:nu vreau sa-mi reprosez mie ca am stat cu mainile-n san,ca n-am facut nimic…si apoi ma intorc la gradinaritul meu,ca vinetele si dovleceii ma asteapta cuminti in camara,iar rosiile se inrosesc si fierb in suc propriu de furie ca nu le bag in seama 😆

  16. zincabeiu zice:

    Elisa, draga, guvernantii incearca sa ma pacaleasca, politicienii si parvenitii.

  17. Elisa zice:

    Zinca,toate aceste categorii n-au credit la mine,la noi in general…deci..ei toti esueaza lamentabil in palavre,de ce i-as crede? Draga mea,ma tempentru altii care nu stiu ce-i cartea si ce satisfactii iti poate da ea…pentru tine,un zambet cu drag 🙂

Lasă un răspuns

