Prima inflorire la hoya

HOYA CEA BATRANAEste atat de batrana ca nu-mi amintesc cati ani are  🙂  sau eu sunt atat de batrana ca nu-mi amintesc…ha,ha,ha  😀 Si n-a inflorit niciodata de cand am plantat-o in pamant(ca la inceput era in apa, la inradacinat).

Acum cateva seri,in 29 iulie urc la dormitor si nasul meu sensibil la orice miros nu simte nimic.In camera imi zice al meu:ai vazut/simtit? Eu:ce?El:a inflorit lacrima.Eu:stiu,mai demult,are mai multe flori,cea din vaza,din fereastra.El:nuuuu,asta de aici,din ghiveci…Eu: batrana??Imposibil.El:cum de n-ai mirosit-o ,ca miroase trasnet,eu asa am descoperit florile,are doua.

Mda,de obicei eu le miros pe  toate si bune si rele si fac urat la mirosurile rele,hahaha…iar acum e invers.

hoya

lacrima

Am pozat-o si azi

PRIMA FLOARE

Dar si cele din vaza,ca-s mai multe fire,au inflorit iarasi a doua oara anul acesta

LACRIMA A DOUA INFLORIRE ANUL ACESTASe apropie Sfanta Maria si poate de aceea au inflorit acum.Cat ma bucur de ele!

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Prima inflorire la hoya

  1. matilda zice:

    Am avut si eu o planta asemenea, n-am stiut cum o cheama, dar, din iubire, i-am daruit-o norei mele. Astept sa infloreasca.
    Iti multumesc pentru ce mi-ai scris ! Am si eu o mica gradinita, cateva jardiniere si cateva ghivece, toate constituind coltisorul meu de liniste si bucurie.
    Imi place tot ce faci tu acolo, inclusiv acea salata de rosii minunata cu usturoi si patrunjel. Ti-am furat reteta si n-am regretat.

  2. Elisa zice:

    Matilda,
    ma bucur ca-ti place salata de rosii.Iti dai seama ce bine este sa mancam mult usturoi si mult patrunjel in fiecare zi??Si,spune si tu daca se simte usturoiul dupa ce mananci,ca eu nu-l simt deloc,dar am usturoi romanesc cu foaia violet…e foarte important sa cauti din asta cand cumperi.
    O seara de Duminica cum itiplace! 🙂

  3. matilda zice:

    Ai dreptate, nu se simte. Din cauza patrunjelului, care pe langa faptul ca este antioxidant, detoxifiant, mai are si proprietatea de-a indeparta mirosul de ceapa sau usturoi. O seara minunata iti doresc si eu.

  4. Manole zice:

    Frumoasa tare floricia asta, imi place tare mult 🙂

  5. Lulutza zice:

    Ce coincidenta! Asta a fost multi ani planta mea preferata. Ani la rind a inflorit in balcon. Insa m-am mutat de citeva luni si mutarea nu i-a priit deloc. Ieri i-am facut „funeraliile”. 😦

  6. Elisa zice:

    Matilda,
    si-i atat de ieftina si usorde facut…Ma intreb daca lumea nu o face zilnic,oare de ce? O sa caut proprietatile patrunjelului,usturoiului si rosiei,dar si lamaii si uleiului de maslline si le pun la update pe toate,poate asa voi convinge lumea sa-si prepare…zilnic,cum fac eu.Multumesc ,o zi racoroasa si toate bune! 🙂

    Manole,
    este ca de ceara,cu lacrimi in opchi….cum sa nuneplaca? si miroaseeee…superb,seara:)

    Lulutza,
    ce pacat!:( Doar ca ai pus-o in alt balcon?I-ai lasat ghiveciul,nu?

    Daca vrei iti trimit crengute pe care sa le pui in apa la inradacinat.Esti in Bucuresti,ca poti astepta sageata pe la12-13..ma interesez… 🙂 Zau,nu glumesc…iti dau chiar una inradacinata,daca vrei…

  7. Lulutza zice:

    Elisa, draga mea, iti multumesc pentru oferta, dar am avut si eu grija sa dau pe la prieteni pui din plantuta asta pina sa se intimple nenorocirea. 🙂

  8. Elisa zice:

    Bine,am zis si eu ca daca…dar daca ai de unde atunci e bine 🙂
    Ma gandesc ca daca o mut pe cea din fereastra…oare ce-o pati?Sau numai la cele din ghiveci cu pamant se intampla sa nu le placa schimbarea 😦
    Lulutza,sa ai o zi frumoasa si odihna placuta dupa munca 🙂

  9. ghiocel07 zice:

    Am si eu una dar nu a inflorit niciodata. Tot creste si creste, o incolacesc pe unde pot si ….atat.

  10. Elisa zice:

    Ghiocel07,
    asa s-a intamplat si cu asta mare a mea,dar i-am pus ingrasamant,desi cineva de pe site-ul hoya m-a sfatuit ca nu trebuie sa-i pun,ca daca vrea ea o sa infloreasca odata si odata…ma rog,eu am zis in gand:mai,sa fie!!!toate florile infloresc daca le dai ingrasamnt iar asta de ce ar facealtfel?Si i-ampus si uite…dupa cateva luni a inflorit si sper sa fie spart gheata,decipune-i si tu ingrasamant de care pui la alte flori,ca nu strica.
    Si am maifacut ceva,am adaugat pamant in ghiveci,ca era putin,era loc si …

Lasă un răspuns

