Duminică înflorită

ALBASTRU

FLORI PE GARDURI

MINUNAT

RACOARE

OLEANDR

LOBELIA

BUSUIOC SPECIAL

REGINA

PETUNIA ROSIE

ROSU INCHIS

MIROS SUPERB

SPLENDID

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Duminică înflorită

  1. Te astept la mine sa-ti ridici premiile ce cu drag le meriti!Duminica faina!

  2. matilda zice:

    incep sa te invidiez, desi acest semntiment mi-era strain…

  3. dayyana zice:

    Foarte frumoase..
    Florile sunt simboluri frumoase ale naturii, prin care ne arată cât de mult ne iubeşte.

  4. Lulutza zice:

    Invidia aceea admirativa nu se pune! Cea care ne va face, poate, cindva sa iscam o gradinita la fel CU A Elisei sau si mai si… Si totusi, eu sint… verde de invidie ca nu am „degete verzi” cum avea tatal meu, cum are Elisa… 🙂

  5. madalina zice:

    Fericit loc din viata ta!

    Si ce viu si frumos este blogul tau, sa ne bucure si pe noi!

  6. Elisa zice:

    M-ai omorat cu premiile 😆 Da’ceva palpabil nu ai de dat hahahaha…
    Glumesc Mariana,stiu ca tu esti novice in blogosfera si ai entuziasmul care mie mi-a trecut,mi-a cam trecut,tre’sa recunosc…astea cu leapsa,cu premii…eu nu-s o fiinta prea festiva,sau festivista,de altfel chiar am urat festivitatile de 1 mai si 23 augustsiam ramas asa…nefestivista 🙂

    Matilda,
    stiu ca glumesti si stii de ce stiu asta? Fiindca ce am eu aici poate oricine avea cateva ore la o gradina,intr-un parc,in aer liber,oriunde si asta fara pic de efort fizic,poate doar financiar.Nici eu nu cunosc sentimentul de invidie..habar n-am ce-i aia.Uite,acum ar trebui s-o invidiez pe Manole ca-i in concediu si nu oriunde, pe Sibilla ca-i la izvoarele copilariei ei,pe Floris ca -si face vacanta la casuta din gradina,pe cineva care se urca in masina si se duce la munte…si asa mai departe,insa nu mi se-ntampla toate astea si de aia zic ca poate-s eu ciudata,anormala,nefireasca…cum…chiar sanu-mipesenimic din toate astea?! 😛
    Bine-ai venit si te mai astept!Am dat o tura si eu pe la tine…imi place ce-am citit 🙂

    Dayyana,
    bine-ai venit si multumesc pentru aprecieri… 🙂 Asa zic si eu cateodata,cum poate sa fie atat de multe frumuseti pepamant si noi de ce ramanem tot nemultumiti?Hm,asa-i omul 🙂

    Lulutza,
    chiar azi am stat cu sotulmeu in curte si i-am aratat cata frumusete este in jur…(ca daca nu-i arat el nu vede,sau fiind obisnuit,nu apreciaza 🙂 ).Eu cred ca obisnuinta este moartea,nu numai a pasiunii ci si a trairilor adevarate pe care le trecem…pass si atat.
    Tatal tau ti-a lasat totusi mostenire dragul de verde si de frumos si de natura,ceea ce nu-ilucru putin 🙂

    Madalina,
    am incercat sa-mi creez un loc care sa semene cu cel de acasa mea adevarata,acasa parintilor si copilariei mele,desi acolo aveam 1 ha in jurul casei,iar aici cativa ari(de aia le inghesui eu asa pe toate si rezulta o jungla in care unele specii sunt pe cale de disparitie, 😆 ).Te mai astept cu mare drag 🙂

  7. Elisa:te rog sa primesti 3 premii de la mine pe care le gasesti la mine pe blog!Noapte linistita!

  8. Eu te inteleg!Nu e nici o problema!nici mie nu-mi plac festivitatile,nici sa-mi sarbatoresc eu ziua de nastere,si totul sa fie sarbatorit asa: nu cu multa lume!e, mai vorbim noi!!te pup!cred ca vine ploaia pe la noi!!ce bine!

  9. Elisa zice:

    Mariana,unde vine ploaia,in ce loc..hai camordecuriozitate… 🙂

Lasă un răspuns

