Vinetele cresc in saci

vanata alba

vinetele din saci

vinete

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta, legume și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Vinetele cresc in saci

  1. Lilick zice:

    Hihi! Ce ciudatele sunt. 🙂

  2. Lulutza zice:

    Frumos! Iti urez recolta buna! Cu sacii. Mi s-a facut teribil de pofta de un imam baialdi si nu mai stiu cum se face… Guuuugaaaal! papadie… salata… imam baialdi… 🙂

    http://retete.clubcafe.org/imam-baialdi/

    Las’ ca se fac ele, vinetelele, mari si ajung la noi in farfurie!

  3. starsgates zice:

    Uite că mi-ai adus aminte ce fac unii ca să nu mai sape atât, aşează folie neagră de nylon pe pământ şi fac găuri doar cât să planteze răsadurile.
    Spun că nici să stropească cu tot felul de soluţii nu mai e nevoie.
    Eu doar îţi povestesc, n-am încercat.:)

  4. Elisa zice:

    Lilick,
    sper sa le duc la maturitate.Le voi taia rondele si fac o mancare la tigaie cu ele si ardei si rosii,usturoi si marar:).Cat or fi de mici din una iese o tigaie pentru 2 persoane… 😛

  5. Elisa zice:

    Lulutza,
    oau,ce elaborata este reteta asta!N-am facut niciodata asa ceva,sora mea face des si ma provoaca si pe mine,ca si tine,dealtfel…insa eu nu prea fac legume la cuptor.Poate pentru musafiti 🙂

  6. Elisa zice:

    Starsgates,
    am incercat metoda cand m-am intors din america,la capsuni,asa cum vazusem,insa metoda presupune irigarea si fertilizarea cu picatura ca altfel se creaza vapori fierbinti sub folie si asta dauneaza plantelor,De fapt ,de atunci mi-am bagat boala in capsuni si nu scap de ea,chiar daca le curat frunzele si le indepartez.
    Pe de alta parte,draga mea,daca nu prasesc planta de mica nu creste radacina si de aici …toate celelalte parti raman subdezvoltate.Chiar azi am curatat fasolea de uscaturi si am sapat langa radacini,ca asa este bine.Multam oricum…ebine de stiut pentru solar… 🙂

Lasă un răspuns

