Imagine, de seceta, sub nuc

IMAGINE DE SECETAFloarea albastra este acolo de ani de zile si nu se sinchiseste ca n-are apa,ea infloreste mereu si mereu.Seamana cu lobelia doar la floare si culoare.Am  luat cateva fire si le-am plantat in ghiveci si le-am udat,ca mai erau acolo si doua fire de busuioc insa nu prea le-a placut,s-au uscat,mai este un fir anemic.Ce curios!Cum s-or fi descurcat aceste plante sau altele fara apa,ca nu-s de pai?

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Imagine, de seceta, sub nuc

  1. adriana zice:

    Floarea ta albastra – eu o am violet; a rasarit de nu stiu unde, cred ca este floare salbatica . La fel, am pus una in ghiveci si a pierit.In schimb, prin curte- neudata, in pamant batatorit, mai atinsa de cositoare, ii merge de minune. Si e tare frumoasa, mai ales seara, cand nu se vad decat florile.

  2. Elisa zice:

    Adriana,
    exact! Si dimineata e frumoasa.Sunt curioasa daca apare aici unde s-au scuturat semintele ei din ghiveci…
    Bine-ai revenit! 🙂

Lasă un răspuns

