Parola

„Vreau sa va spun un singur lucru”

HĂ,HĂ,HĂ,HĂ…

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Parola

  1. starsgates zice:

    Ce-i elisa, iar sunteţi fără curent?:)

  2. floris zice:

    Buna dimineata,Elisa.

  3. Elisa zice:

    Sper ca cei care cititi aici nu sunteti portocalii,ca atunci..n-are niciun haz ce-am scris si chiar daca ati inteles,nu va vine sa radeti 😦
    Imi cer scuze celor care nu stiu despre ce este vorba…. 😀

  4. Elisa zice:

    Floris,
    ce mai faci?

  5. Manole zice:

    Elisa, ce faci? Dai in ” centru” ??? 😀 😀 😀

  6. Elisa zice:

    😛 😛 😛
    LOOOOOOOL
    hihihi

  7. Manole zice:

    ahahahahaha! Comentariul asta al meu , trebuia sa fie la alalat articol…deh, ai inteles tu! 😀 😀

  8. Elisa zice:

    nu,io l-am luat aici de bun,…:lol: si asa ramane,ca prea se potriveste.
    Ce-aveti bre??de cine va este frica??Ce,au inceput deportarile si eu nu stiu?? 🙂

  9. Delavad zice:

    Mie mi-a crescut o rosie de-un kil… ar fi vrut ea sa fie portocalie dar nu i-a mers! uite-o aci:
    http://gradinuta.wordpress.com/

  10. Elisa zice:

    Bre,sa ma lase astia cu semnele lor electorale…iliescu mi-a confiscat trandafirii iar astia de acum reduc importanta rosiilor mele portocalii 🙂 Huooo si sa-si schimbe ei culoarea ca rosiile mele n-au nici in clin nici in maneca cu hidosenia lor 😛
    Ale mele ,cele mai mari ,au spintecat coada de sustinere la planta si le-am gasit pe jos..nu le mai cantaresc,destul ca depasesc 600 de grame,frecvent,adica toate din soiurile acestea…,iar galbenele sunt normale si nu-s portocalii din fire ci doar din…hibridizare ne-voita,hahaha…da’s bune,bune…numai din astea as manca:)

  11. MIRA zice:

    Politica intre rosu,portocaliu si galben…culori si nuante,din pacate de identica factura…cromatica 😉 S-aproape-i noiembrie si „noi” suntem atat de departe de…roz!

  12. Andi zice:

    Deci, parola ta era BĂSESCU? Sau Jos Băsescu?? 😀

  13. Andi zice:

    ”Deci” folosit la inceputul propozitiei era marca de analist politic 😛

  14. Elisa zice:

    Andi,
    parola este pedelistica,toti,mai bine zis …toate o folosesc ,ca sa se desvinovateasca in emisiunile la care participa si ma calca pe nervi…Vrei sa-ti dau si nume,ca poate tu nu te uiti la A3… ? 🙂

  15. Elisa zice:

    MIRA,
    cine-i roz,ca nu stiu… Imi place o anumita nuanta de roz…nu oricare,deci zi-mi cine-i roz? 🙂

  16. starsgates zice:

    Acum că văd… portocaliu în faţa ochilor, îmi cade fisa. 🙂
    Ei na! 🙂
    Io-s ca apa potabilă…incoloră. 🙂

  17. Elisa zice:

    Draga Starsgates,io-s verde…de la natura,nu de alta,hahaha…

Lasă un răspuns

