Galben

COACEREA

CUMPARATI DE LA pLUS

GRAS

SE  COC

GALBENE

GALBEN

SANATOASE,RODNICE

mari si faine

ZUCHINNI

PEPENE GALBEN

DOVLEAC

TARZII

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta, legume și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Galben

  1. Lia zice:

    Frumoase recolte ai Elisa!
    Da stiu ca ai muncit mult pentru ele. Iti doresc multa sanatate si sa te bucuri de toate.

  2. Elisa zice:

    Lia,
    ei…am muncit…ce era sa fi facut altceva?sa umblu prin piata sa-mi dau toata pensia pe fructe si legume,cum fac iarna?Si,daca ma gandesc bine,am avut 2 sau 3 episoade cu foarte mare oboseala,insa nu era din pricina gradinii,faceam fizioterapie si in perioada aia ar fi trebuit sa ma menajez nitel,nu am facut-o,ca nu aveam cine sa ma inlocuiasca si asa am facut urat pe blog…rusine sa-mi fie! 😆
    Si tu ai priduse frumoase si o sa fac si eu anul viitor legume in serie,nu le mai seman deodata pe toate…rosiile,ca poate ca si asta conteaza… 🙂

Lasă un răspuns

