Impatiens,lobelia si busuioc

IMPATIENS

LOBELIA IN JURUL BUSUIOCULUI

SUSPENDATE

IMPATIENS 1

Florile din curte,din ghivece si din pamant le stropim azi cu TILT.

Acest articol a fost publicat în flori, utile și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Impatiens,lobelia si busuioc

  1. Ninu zice:

    Daca erai mai aproape veneam astazi dupa niste frunze de busuioc sa pun in sosul de spaghete… eu folosesc tare mult busuioc la mincare, si chiar si ceai fac din busuioc si imi place tare mult. de obicei imi plantez 3-4 fire de busuioc linga casa si le tund virfurile sa nu faca floare in felul acesta lastareste mereu si se face tufa mare, insa anul asta nu am gasit la nimeni rasad de busuioc si am ramas fara 😦

  2. maryanne zice:

    le merge bine tare la impatiensi.

  3. Elisa zice:

    Ninu,
    eu folosesc numa’cand imi amintesc,ca nah..obisnuinta cu busuiocul era la biserica nu la bucatarie,dar de cand cu Jamie Oliver,dragul de el…ne-am modernizatara si noi ,taranii(ma refer la mine 🙂 )
    Mamir ca prin piata pe la voi ,cand se vindeau rasaduri nu era si rasad de busuioc,ca eu asa am inceput sa cultiv,abia de cativa ani am semanat eu…

    Maryanne,
    le merge dar le tot mut sa nu dea soarele puternic peste ele ca le inmoaie frunzele de n-ai vazut! Si multa apa.N-am stiut cat se fac si am pus si cate 2 la ghiveci,dar am gresit…Atata doar ca nu-s flori pe toata umbrela asa cum am vazut eu la florarii si le dau ingrasamant…

  4. Ninu zice:

    Elisa, eu nu pot merge prin piata ca nu am cum, stau la 25 km de oras si nu exista inca autobuz in care sa incap eu cu caruciorul, iar sa dau 50 Ron la un taxi sa ma duca pina la piata inca nu-mi permit luxul, traiesc n mare parte doar cu ce se gaseste la magazinul din localitate 🙂

  5. Elisa zice:

    Ninu,
    nu la Hunedoara stai? Am inteles eu gresit.Draga…pai cum sa fac sa te ajut,ca tare as vrea 🙂

  6. Ninu zice:

    Of Elisa… eu am mai pus odata pe blogul tau un link. sa ma cunosti da nu ai fost atenta :)…uite-l aici :
    http://old.banateanul.ro/articol/ziar/timisoara/oameni-de-sticla/13853/108/
    Sa citesti pina jos ca acolo scrie de mine… (Florin June, da sa nu mai zici la nimeni 🙂 )De ajutat ma ajuti cum nici nu gindesti, e mare lucru sa fi bagat de cineva in seama in zilele astea din secolul vitezei..iar daca poti si discuta cu cineva e chiar ce-a mai mare bucurie..asa ca ma ajuti destul de mult crede-ma . 🙂

  7. Elisa zice:

    Ninu,
    ba am citit,nu ratez nimic din ce este pus de lume pe blogul meu,nu sunt superficiala,unele le uit deh,dar nu e cazul tau.
    Cum adica sa nu te tina cineva de vorba?? Pai eu asa zic,ca cine nu m-ar tine de vorba n-ar merita atentia mea,nu-i asa?
    De busuioc ziceam,am mult,e prin ardei numai randuri randuri si sigur ca la un moment dat ii rup crengutele si ba le jumulesc defrunze si flori si le pun la congelator,ba pun crengutele in apa in vaze prin casa,ba fara apa sa se usuce..in tot felul.Sigur ca o sa-ti trimit seminte intr-un plic pentru ca sa ai la anul viitor sa le semeni si sa-ti creasca tufe,plina curtea de tufe de busuioc,ca nu este pretentios,doar soare-i trebuie si apa.Pana face seminte insa,mai vorbim 🙂

Lasă un răspuns

