Am cules

S6302445 BROCOLI

S6302451 20 IULIE

S6302454  PRIMA FASOLE DE POCI

S6302453 20 IULIE,PRIMELE

S6302262 17 iulie

S6302264 inima de bou

si acum trebuie sa le gatesc.Intai brocoli ca este cules,o parte,mai demult,asa ca l-am gatit ieri.

S6302448 la tigaie

a stat 2 minute in apa clocotita,scos cu paleta si decojit tijele arata asa la tigaie in putin ulei si piper deasupra,inca vreo 4 minute pe toate partile.Apoi ,in farfurie.Tijele sunt grozave,chiar crude.

Daca mananca leul meu asa ceva inseamna ca intr-adevar este bun,ca nu pot sa-l oblig sa manance orice…

LA FARFURIE

Te lingi pe degete de la friptura, la cuptor, cu ardei si mere intregi

Fasolea am gatit-o astazi cu chiftelute din congelator.Felul intai este de azi o salata de rosii cu usturoi mult,frunze de patrunjel multe si marunte,zeama de la jumatate de lamaie si ulei de masline.Va fi cura noastra de vara pentru detoxifiere,ca tot mancam carne,ca n-avem ce face din moment ce al meu are diabet.Reteta este aici…adica n-am gasit-o pe celalalt blog desi stiu precis ca am postat-o anul trecut cand am facut cura,dar nu mai stiu in ce luna.M-am uitat la toate titlurile si nu am gasit,probabil e postata sub alt titlu,deci ramane s-o pozez maine si sa updatez.Va rog sa ma scuzati.

Acum sa vad ce fac din dovlecei,ca-s 3 de dimensiuni diferite si din vinete.Iar merele asteapta ajutoare ca singura nu ma mai incumet sa curat atatea…In rest ,numai de bine!

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta, legume, Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Am cules

  1. SuKăRiT zice:

    Aşa da, mai vii de-acasă! 😛
    (P.S. Că nu mă supăram (chiar deloc!) dacă sta mai mult din rumenita aia ‘n farfurie… 😉 )

  2. Elisa zice:

    Vroiai o aripa intreaga,ha?? vrei sa zbori undeva?
    Nu mai imi place niciun produs pasaresc decat aripi de curca/n si-s delicioase asa cum le fac cu vin si mere .Tre’ sa mai iau…
    Da, leguma nu vad sa te’mbie,nu? 🙂

  3. incertitudinea zice:

    daca am „rasfoit” bine paginile blogului tau, am inteles ca te delectezi si cu gradinaritul:) si am avut deosebita placere sa constat ca ai cultivat si recoltat 🙂 broccoli. Daca ai putea sa dai ceva detalii despre cultura lor, as fi foarte fericita…cu mii de multumiri.

  4. Elisa zice:

    Incertitudinea,
    bine-ai venit si te rog eu sa ma intrebi,ca nu pot dezvolta aici un tratat despre cultura unei legume,crede-ma…:( Mai ales ca cultiv doar de cativa ani..Intreaba-ma ce anume vrei sa stii,pe puncte,sistematizat si-ti voi raspunde cu placere si sper eu,cu folos.Te astept 🙂

  5. Victoria zice:

    Minunat,Elisa.Mie,spre deosebire de sukarit,mai degraba imi fac cu ochiul legumele alea din farfurie.Arata super.

  6. incertitudinea zice:

    Ok. 🙂 Ce stiu eu despre cum se cultiva broccoli.
    Se planteaza rasaduri primavara-martie, temp de 15-21 grade, in locuri cu soare, pe un teren fertilizat.
    Cam atat. Ar fi interesant si util sa aflu ce ar tb sa-i mai fac. Nu e nevoie de un tratat 🙂 As fi vrut sa stiu daca mai are nevoie de un tratament special.
    Multumesc 🙂
    P.S. 🙂
    Mi se pare ca faci niste chestii superbe … cu gatitul, cu gradinaritul.

  7. Elisa zice:

    incertitudinea,
    brocoli nu-i o leguma pretentioasa,are nevoie de prasit(ca orice leguma),de vreo 2 ori si de apa neaparat.Apoi…hahahaha…trebuie culeasa la timp ca altfel infulecam florile ei galbene,in loc de bobocii aia compacti 😉 Mie mi s-a-ntamplat.si-s bune si florile…mai ales crude(zici ca-s capra cand ma vezi mancand flori,hahaha ) .Serios,am glumit un pic,dar tu m-ai inteles.Ai gradina sau vrei sa-i cultivi in ghiveci? 😛

  8. Elisa zice:

    Victoria,ai brocoli sau doar la anul? Mai…e asa debun la tigaie,mai ale rece,la cina,cu vinete si ardei copti,mmmmm,ma ling pe degete,ca doar le mananc cu mana,ca-s tije 😛

  9. incertitudinea zice:

    Multumesc!:) In gradina ii voi cultiva. Am citit si asta … se culeg inainte sa se desfaca florile.

  10. Elisa zice:

    incertitudinea,
    bine.Spor la gradinarit! Si mai vino pe aici,cand ai chef…eu te astept 🙂

Lasă un răspuns

