Salate de vara

1.Salata de dovlecei zuchinii,galbeni.

L-am vazut intamplator pe Jamie Oliver cand prepara tot felul din dovlecei si  aceasta salata cruda.Apoi cautand reteta sa fiu sigura ce sa pun in ea am gasit  pe un site reteta si…culmea,nu era specificat de unde a luat-o.Ce urat! Apoi  am  gasit site al lui si am vazut ca eu uitasem de ardei iuti,rosii.Pentru ca i-am servit-o sotului meu la ora 12,deci intre mese ,am pus si branza mozarella,cateva fasii.

* 2 dovleceiS6302206 dovlecel

pe care i-am taiat cu cutitul de curatat cartofi,in fasii foarte subtiri

*zeama de lamaie(lima)

*ulei de masline

* ardei iuti din muraturi

*frunze de busuioc

* mozarella

* o rosie mica

* frunze de menta

* usturoi

Reteta Jamie Oliver este aici

S6302338 SALATA DE DOVLECEL

asa arata dupa ce i-am taiat

S6302339 SALATAS63023402. Salata asortata

*ceapa

*castraveti

* ardei

*rosii

*dovlecel

*usturoi

*ardei iute

*zeama de lima

*ulei de masline

*sare pe ceapa,la inceput pentru a se inmuia

S6302364 SALATA ASORTATA

Acest articol a fost publicat în Mancaruri, utile și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Salate de vara

  1. Victoria zice:

    Merge si cu dovlecei normali?Ca eu nu am Zuchinii :((

  2. Elisa zice:

    Cu orice dovlecei merge,Jamie chiar are in poza din cei cu coaja verde,dar sa fie cruzi,asa ca si pentru pane si chiar mai cruzi.Mijlocul nu l-am pus desi avea seminte mici,mici,am zis ca-l fac altfel..

  3. Manole zice:

    vezi ca pe primul rand al casutelor de editare ai un patratel cu punctulete colorate apasa pe el si-ti va aparea si a doua bara cu alte optiuni de editare 🙂

  4. Elisa zice:

    Thx,Manole 🙂

  5. mihaella1 zice:

    Elisa, arata foarte bine salata :).

  6. Elisa zice:

    Mihaela1,da conteaza si cum arata,desi asta chiar nu arata atat de bine pe cat este de gustoasa.Am uitat sa spun ca in prima,cea de dovlecel,fiindca am pus prea multa zeama de lima,de la inceput am adaugat o lingurita de miere de albine si a iesit..trasnet de buna!!ha,ha,ha
    Multumec Mihaela draga,multumesc 🙂

  7. sanda zice:

    Dovlecelul necuratat? 😦

  8. Elisa zice:

    Exact.Coaja contine vitasminele la toate fructele si legumele,cica…asa e reteta si eu ,pe astia mici,nu-i mai curat decat la pane si-i mai curat pe cei mari de ciuispait.Sanda,stii ca nu-i tare coaja daca ei sunt cruzi? Am vazut ca si castravetii se taie cu coaja cu tot,dar asta n-am incercat,inca :lol;

  9. Victoria zice:

    Multumesc Elisa.Chiar azi incerc. >:D<

Lasă un răspuns

