Florile dragi isi deschid bobocii

S6302345 PATRU CRINI

S6302344 STAMINE SI PISTIL

S6302341 CRIN

S6302346 SIDEFATI

S6302342 BUCHETE

S6302347 TRANDAFIRII MEI

Acest articol a fost publicat în Amintirile mele, Daruri din suflet, flori și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Florile dragi isi deschid bobocii

  1. ghiocel07 zice:

    Ce frumoase sunt….le simt mirosul pana aici departe.

  2. Elisa zice:

    Ghiocel07,
    sa stii ca ai dreptate…au un parfum atat de raspandit in toata casa,iar cand ma apropii de stamine…ametesc 🙂
    S-au deschis ieri 3 si azi inca unul…atat de repede….
    As vrea sa tina cat mai mult 🙂
    Multumewsc pentru vizita si te mai astept 🙂

  3. Laura zice:

    Ce interesanti sunt trandafirii! Ce culoare sunt, ca nici albi, nici roz si nici verzi nu par.

  4. Elisa zice:

    Laura,
    sunt asa cum se vad,ca perlele…In Banat se foloseste notiunea de fres,deci tu stii,sunt fres-sidefii

  5. maryanne zice:

    eu am in gradina din acestia.Se numesc Eden Rose si tin mult infloriti.Sunt superbi!!!

  6. Elisa zice:

    Marianne,spune-mi ca si la tine miros foarte tare si nu mi i-a parfumat pe astia de la florarie…asa-i?
    Azi s-au mai deschis doi si sper sa tina cat mai mult,ca-s de la copiii mei scumpii de ei si uitandu-ma la crini…ma alin la dor 🙂

Lasă un răspuns

