Cronologic

Era 6:40 si m-a trezit gandul acela, bine fixat, sa intreb unde-i cenusa.Stiam de sacul cu cenusa bruta,insa mai era unul cu cenusa fina si de aceea aveam nevoie.

-Acuma imi spui,cand trebuie sa plec?

-Asnoapte-am uitat sa te intreb.Trebuia sa-ti dau telefon mai tarziu,dar…m-am trezit.

Tace si se duce in spate.Eu insist sa-mi spuna doar, ca o caut eu,nu vreau sa-l deranjez,este tarziu,sapte fara un sfert…

Pleaca.

-Ai grija la drum,la tren,nu te grabi…strig eu dupa dumnealui.Nu mai aud raspunsul caci nu-l rostise,sau il aud ,ca-i aud gandurile…

-Da,bine…du-te inapoi in pat ca eu dac-as fi in locul tau….

Dar el este in locul meu sambata si duminica si se scoala devreme sa dea la caini.

7:20.Intre timp umblu habauca si ma intreb cu ce sa incep.Incep prin a simti ca ma ustura in jurul buzelor,din ce in ce mai tare.Ce-o fi,imi zic…si-mi amintesc de felicitarea de dimineata.Am vazut eu ca ceva nu-i in regula,ca prea insista sa ma amprenteze,de 4 ori de 5…gata…merci…si tu sa traiesti  si la multi ani…Da, si culesesem aseara ardei bulgaresti care s-au facut iuti anul acesta,asa tam-nisam.Cine m-a pus?  Acum ce sa fac? inainte de a-mi veni ideea ma unsesem cu alifie de galbenele crezand ca mi s-or fi uscat buzele,dar ne fiind asta cauza,ma sterg de crema galbena,ma spal cu apa si sapun..nimic..ustura a naibii ardeii astia care nu fusesera iuti pana anul asta…

7:40 imi amintesc ca zicea cineva pe undeva ca iutele se neutralizeza cu lapte,nu cu apa.Torn o cana de lapte si-mi smantanesc buzele.Nu pot mai mult,ca eu nu inghit nimic dimineata,doar bulinele zilnice.Mda,a trecut.

7:59 ies in gradina cu camera.Gardul viu este plin de flori,parca ieri au aparut primele…cat e de frumos!! Ţac…şi ţac..şi iar ţac…din toate poziţiile.Ce frumos zâmbeşti!  🙂  Şi te-ai îmbrăcat atât de colorat!Ai văzut vreun papagal pe aici,în afară de…mine?Ţac!

Am multe de facut si incep cu vinetele,sa le dau ingrasamant.Si lor si castravetilor.Cafeaua e pe masa,nu am timp sa stau cu ea de vorba,o sa ma astepte.Nu,nu umplu ghiscanul ca-i de 10 litri si-i prea greu..il pun de jumatate ,prima oara,apoi la urmatoarele vad ca intra din ce in ce  mai mult.

8:30 brocoli creste si infloreste,trebuie cules,merele sunt pe jos de ieri,trebuie adunate,ca-s si prin fasole.Ia uitee…fasolea se usuca la baza fara sa fi inceput s-o culeg.Si pamantul este uscat…trebuie s-o ud.Acum,ca dupa aia se face prea cald.

9:00 nu mai este ud prin ardei,pot incepe sa presar cenusa,la fiecare fir( 160 de fire),de jur imprejur ca limaxii se urca pe tulpina sa ajunga la frunze si fructe,dar ce desi sunt…si cat de ramificati si cat de cruzi.Poti sa-i rupi numai prin atingere.Mare grija sa nu stric mai mult decat sa dreg.Si la varza,ca si pe ea o mananca tot ei si melcii .

Oare cat o fi ceasul,ca iar gaseste nenea laptarul poarta-ncuiata si-mi lasa laptele la vecini,ia sa vad…A,uite ca vine cineva,ca latra cainii… sa fie deja 11:30??!!Imposibil sa-mi fi luat atat timp.Nu,nu-i laptarul,o fi fiul sau ca asa seamana…

-Doamna Elisa sunteti?

Da,de ce? …si ies din gradina

-V-am adus un pachet

Ce neserioasa-i sor’mea…am stabilit sa nu-mi trimita ca ma duc eu la ea si abia am motiv ..asa..daca mi l-a trimis,nu ma mai duc.

-Haideti ca ma duc sa vi-l aduc.

-Doamneee,ce cutie mare??Ce-o fi in ea?

-Flori.

-Flori?!  Nu-i de la sora mea…

-Cosmin….asa scrie la expeditor.

Eu ma asez pe marginea fotolilui din bucatarie si-mi tin lacrimile,dar glasul ma tradeaza.Baiatul,ca era tinerel de tot,ma intelege,nu zice nimic,imi da si semnez cu mana tremuranda,aici..si aici  si inca o data aici scieti ora…10:00.

Plang razand si rad plangand si-i spun copilului ,in timp ce-l conduc,ca-i departe si ce bine ca el este aici cu parintii lui…Zice c-ar pleca si el,daca…si nu mai aud ce zice el,nu mai are importanta  de ce-ar pleca,nu-i clar?

La Multi Ani!!!!

Multa sanatate,

bucurii si numai clipe frumoase!

Te pupam,Andreea & Cosmin

S6302324 BUCHET COPIII MEI

S6302325 BUCHET AUSTRALIA


S6302331

S6302335

S6302332

Nu am vazut niciodata asa trandafiri frumosi.Parca sunt de sidef,da…sunt perlati.De unde stie ca perla este pretioasa ce ma caracterizeaza la zodie,de unde??

Si ma invart restul zilei printre trandafiri si crini pana suna telefonul si iar suna si iar suna…si apoi vine al meu acasa.Noroc ca azi nu are pretentii.Si-o fi educat stomacul pe drum sa nu spere nimic la timpul potrivit,ca vad ca desi nu sfaraie nimic pe aragaz el zambeste.Zambeste la flori nu la mine…

-Hai ca te-am asteptat sa le vezi asa in buchet apoi sa ma ajuti sa le desfac ca-s stranse si grele si doboara orice vaza am eu….

S6302284 SUPERBA

S6302286 FLORI DE HIBISCUS

S6302300 GARD CU ZORELE

S6302309 UMBRAR DE FASOLE ORNAMENTALA

S6302297 CULORI

S6302294 FLORI DE VARZA CHINEZEASCA

Draga gradina,sa nu crezi ca tu esti consolarea mea.Si dac-ar fi asa te-ai supara?Ai de grija si nu ma mai supara cu limaxii tai,cu melcii si puricii si cu cateii si cartitele si cu …ai grija ca rolul tau in viata mea este sa mi-o faci frumoasa si utila,da?!

-Ma straduiesc si eu din rasputeri,zise gradina,dar stii cum e,cum vrea Domnul si cum face omul  🙂

Acest articol a fost publicat în Daruri din suflet, Observatii curente din viata, Sarbatorim și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

40 de răspunsuri la Cronologic

  1. starsgates zice:

    La mulţi ani elisa şi să dea Dumnezeu să ai parte doar de zile frumoase aşa cum este şi sufletul tău.:)

  2. sanda zice:

    Esti o minune Eliza!
    Am bocit in draga voie. 😥
    La Multi Ani, scumpo!

  3. CELLA zice:

    ELIZAAAAAAAAAAAAAA
    LA MULŢI ANI !!! IUBITA MEA
    vin mai pe noapte la şampanie
    acuma-s puţin pe drum
    să ai parte de toată fericirea cîtă o meriţi
    şi sănătate maximă
    şi să te bucuri de copii tăi şi de stăpînul inelului
    şi, în general DE TINE
    TE ÎMBRĂŢIŞEZ CU TOATĂ DRAGOSTEA

  4. Dumi zice:

    La multi ani, cu un buchet de Liliac Alb si Raffaelo spuse „anonimul”. Si sa stii Elisa, cand un barbat zambeste la flori e semn de mandrie.

  5. Ninu zice:

    La multi multi ani Elisa !!! sa fi sanatoasa fericita si mereu asa iubitoare de frumos.

    Cu drag iti sarut miinile.

  6. Sibilla zice:

    Am sosit la timp pt o pivo ???
    LA MULŢI, MULŢI ANI CU SĂNĂTATE, BUCURII, ÎMPLINIRI, SESTRO !!!!!!
    http://www.florarie.ro/img_floare.php?floare=114&marime=mare
    NE DAI DE BEUT, CĂ IO VENII CU MUZICA :




    Ziveli, Elisa !!!
    Sibilla

  7. Lilick zice:

    La multi ani, Elisa! 🙂

  8. Lucia Verona zice:

    Elisa, abia acum am citit. Superbe flori!
    La mulţi ani, Elisa!

  9. Elisa zice:

    Buna dimineata,dragii mei!
    Starsgates,
    multumesc ,scumpa mea,iti doresc si tie numai clipe minunate 🙂

    Sanda,
    de ce sa fi bocit,viata este o joaca de-a rasu-plansu,nu-i asa? 😀

    CELLA,
    probabil..adica nu…precis atata fericire merit eu cata am 😉
    Cum e sloganul ala comunist? „fiecare ,dupa puteri,fiecaruia …dupa necesitati”…parca nu suna bine,ceva asemanator,ma rog 🙂
    Te imbratisez si eu si iti multumesc din suflet pentru sampanie…chiar am avut nevoie de ea 🙂

    Dumi,
    multumesc pentru urari 🙂

    Penecolorate,
    tie,asemenea si vise croite cat mai multa vreme!Multumesc tare mult 🙂

    Ninu,
    sa te-auda Domnul 🙂 Iti doresc multa sanatate ca viata sa poata fi traita 🙂 Multumesc.Si multumesc pentru zambetele pe care mi le smulgi la cate-un comentariu… 🙂

    Sibilla,
    drago…m-ai topit si bucurat ca nu m-ai uitat.Sanatate multa ! 🙂

    Lilick,
    multumec frumos si sa stii ca de la tine aflu ce se-ntampla in tara mea,ca mai mult nu pot sa citesc,la acest capitol al realitatii.Multumesc pentru tot! 🙂

    Lucia Verona,
    iti multumesc din suflet si-ti doresc sanatate si clipe minunate! 🙂

  10. Manole zice:

    La multi ani, draga Elisa!
    Sa-ti dea Dumnezeu sanatate si multa voie buna!
    Te imbratisez cu drag!

  11. ba_laura zice:

    La exact atatia ani, iti doresc draga Elisa, cati vei putea sa te bucuri de ceea ce ai si sa treci peste ce nu ai.

  12. Lia zice:

    Elisa draga „La multi ani!” iti doresc din suflet.
    Dumnezeu sa te binecuvanteze cu tot ce stie El ca ai nevoie.

  13. Lulutza zice:

    La multi ani, draga Elisa! Sa fii sanatoasa si sa ai parte numai de bucurii, in fiecare zi!

  14. CRI zice:

    La multi ani iti doresc si eu din tot sufletul si sa ai parte numai de bucurii si impliniri, sa fi iubita si fericita iar elixirul tineretii fara batrinete sa curga undeva-ntr-un colt al gardinii tale minunate!
    te pup si te imbratisez(virtul) cu toata dragostea !

  15. lumi_lumi zice:

    LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!ITI DORESC DIN TOT SUFLETUL MULTA SANATATE,FERICIRE ,MULT NOROC,PUTERE DE MUNCA SI GRADINA TA SA TE ASCULTE SI SA TE RASPLATEASCA PENTRU MUNCA DEPUSA…..K,AI MUNCIT NU GLUMA!!! MULTI PUPICI ,CU DRAG

  16. Andi zice:

    La câte flori te poți gândi, atâtea să vă/te bucure.
    La mulți ani…

  17. Elisa zice:

    Manole,
    sa-ti dea Dumnezeu sanatate si tie !Te pup si-ti multumesc:)

    Ba_Laura,
    ha,ha,ha ha,ha…ce-mi place urarea ta!Sa fie ani sanatosi si cu mintea limpede,atat imi doresc.Doamne-ajuta la toata lumea! Multam fain si te imbratisez cu drag 🙂

    Lia,
    Amin! Multumesc si voua la fel cu tot dragul urari din partea mea 🙂

    Lulutza,
    superb! Ma uit la toate si ma bucur nespus de mult 🙂
    As putea incerca si eu prin casa ,dar nu-mi place sa tai flori pentru vaze,asa ca ma uit la ce mi-ai trimis tu 🙂 Multumesc tare mult 🙂

    CRI,
    ha,ha,ha..te-am scos din barlog,ha? 😛
    Multumesc draga mea si tie la fel…mai ales iubita 😉 Te pup si te mai astept cu noutati. Pa!

    Lumi_Lumi,
    exuberanta ta este molipsitoare,esti draguta tare si ma coplesesti cu urari de care ma bucur 🙂
    Asa e,ii dau na,na gradinii daca ma mai necajeste =)).Si daca nu munceam ce as fi facut altceva?Hmm…Totusi,eu muncesc mult mai putin decat voi care aveti si servici(sau job,cum ii zice acuma 😉 )Am tot timpul pe care mi l-am dorit odata si ma gandesc daca acum stiu sa mi-l gestionez,ori….Eeee,iata la ce m-ai facut sa ma gandesc 🙂
    Iti multumesc draga mea si eu iti doresc la fel 🙂

    Andi,
    acum ma gandesc doar la crini imperiali si trandafiri sidefii… Multumesc mult draga Andi,sa-ti de Domnul si tie tot ce-ti doresti 🙂

  18. Rody zice:

    La Multi Ani Elisa !
    multa sanatate , fericire , prosperitate si noroc in toate !

  19. zincabeiu zice:

    Draga Elisa, iti doresc multa sanatate, ca sa te poti bucura de ai tai si de tot ce te inconjoara.Apoi iti urez sa-ti traiasca copiii si sotul, caci bag seama ca ai fost si tu foarte norocoasa.Dar ce-ti doresc cel mai tare este sa te vad bunica.Este o experienta extraordinara si ar fi pacat sa o ratezi in aceasta viata.Ha,ha,ha ! La multi ani !

  20. La multi ani , Elisa … gandurile sa-ti devina realitati :):)
    xoxoxo

  21. adriana zice:

    La multi ani, Elisa!

  22. Elisa zice:

    Rody,
    maultumesc frumos! Si tie la fel 🙂
    Unde-ai disparut de un an de zile…ai fost in Bahamas si ai uitat sa te-ntorci? 😉 Ma bucur c-ai aparut … 😀

  23. Elisa zice:

    Zinca,multumesc tare mult,cu totii avem noroc din cate-un punct de vedere,desi ceea ce unii vad ca-i noroc,altii…ghinion,ha,ha, ha..Stii bancul ala…cu Bula..cica „sa ma-nsor…sa nu ma-nsor”…intreaba el,la care inteleptul ii raspunde:”fa cum vrei..pana la urma tot vei regreta” hahaha

    La multi ani si tie!! Ca tot nu spui cand este ziua ta…sau n-am retinut eu 🙂

  24. Elisa zice:

    Windwhisperer,
    ce fain!!! Multumesc draga mea ,mi-ai amintit de tinerete cu videoclipul acesta .Te imbratisez si-ti doresc toate bune!

  25. Elisa zice:

    Adriana,
    sa fii sanatoasa, draga mea ,si-ti multumesc din tot sufletul :)La multi ani si tie! 🙂

  26. zincabeiu zice:

    Elisa draga,ziua mea a fost pe 15 mai, frumoasa luna mai! Eu uit si daca mi-am luat pastulutele, fa,ha, asta e.Multumesc.

  27. Elisa zice:

    Bre,pastile de memorie nu am ,da’sigur mi-ar trebui si de alea ha,ha ha.Poate ti-am zis la multi ani pe 15..poate nu…cine mai stie..ha,ha,ha ha,ha.Ce pastile ziceai? 😉

  28. Victoria zice:

    Sa ma ierti ca nu am mai trecut pe aici.Am avut treburi multe.Daca stiam,lasam orice si veneam aici.Minunati trandafirii.
    Sa ne traiesti,sa fii vesela si sanatoasa,sa ai parte de viata lunga si plina de bucurii.Te imbratisez cu drag.

  29. Elisa zice:

    Te imbratisez si eu si-ti multumesc frumos 🙂 Asa e…si inchipuie-ti ca sunt si acum exact la fel 🙂

  30. Rody zice:

    buna ziua Elisa
    n-am ajuns inca in ba’ha’ha’mas, am …’mas patrioata:)))))
    tot asa cum ma stii, sau cum m-ai perceput tu in virtual 😦 🙂 !!!

    tasha are si ea blog, e incepatoare si vrea sa stie mai multe , dar eu nu am inca si ma gandeam la tine ca ai experienta
    deasemeni si nona ma intreba de tine

    in amintirea zilelor de pe artistul si noptilor din buduoarul amicei din grecia , cind ne trimiteam rime cu dragoste
    acum pt tine , ca la gradi'[ fiecare cu gradinita lui , dar ma tratez contra …daunatorilor cu simpatie si empatie, toti avem si calitati si defecte , nu ? 😉 ] desi nu mai am inspiratia de pe artistul sa urc si sa cobor cu… parapanta pe scari de flori, vise si ganduri,incerc citeva …rime :))))

    trimit la tine pe sfantul Ilie
    cu stropitoare la palarie
    sa-ti aduca o zi racoroasa
    sa-ti infloreasca ce ai in inima si-n casa !
    si in gradina ta de vis
    cu tot ce benefic si permis ;

    ms. mult pt. permis-viza ce-mi dat
    prin grradina ta de m-a teleportat
    cu vise-nostalgii-culori si flori minunate
    care iti inmiresmeaza clipele tale toate .

    o zi racoroasa si frumoasa !

  31. Rody zice:

    blogul Tashei :
    http://tasha-cutiutacuiluzii.blogspot.com/
    eu nu rfeusesc sa scriu la ea si nici alte prietene ale ei
    nu stiu de ce 😦
    la tine e very O.K.

  32. Elisa zice:

    Rody,
    romantico!!!Pe unde mai postezi,ca nu te vazui nicaieri….
    Multumesc pentru rimele tale inspirate de gradinuta mea! 🙂
    La Tasha intri ,dai click pe linkul ce l-ai pus aici…sau te referi la comentarii??Ia sa vad si eu,dar sa stii ca-s atat de ocupata…ca n-am secretara sa-mi faca ordine prin…hartii,hahahaha…asa ca nu promit nimic 🙂
    Te imbratisez si astept enigma…ce te-a facut sa-ti amintesti de mine dupa un an de zile,ha? 🙂

  33. Rody zice:

    …esti fantastica Ely draga mea , mor de ras , cind imi amintesc de romantismul nostru , doar tu ma provocai , spunindu-mi sa scriu ceva ca tu sa-mi raspunzi , mai stii faza doamna , era la U.N.I toamna ? :)))

    -am claustrat romantismul in cutia pandorei si daca uneori am nostalgii , o mai poftesc pe pandora la o shueta de-a… baba oarba, sa vedem care pe care pacaleste :)))
    -de ce ?
    – pt. ca am scris pe ici pe colo :-doremi -pe anis si odetta -port.ro, pe neogen am fff multe amice cu diverse conceptii si motivatii,fac excursii, acte caritabile ,vernisaje , isi editeaza romane pe teme de singuratate si compromis cu viata( care teme nu-mi plac) eu vreau sa rad:))) ( cu spuneai si tu )pina am sa mor
    -astfel ca tot testind si tatonind „cratime si neuroni”altora , m-am plictisit de „ghiveciul virtual ” , fac rocada in real , am mai multe planuri, oportunitati si vise cit pt 7 vieti 😉
    -nu numai plictiseala , posibil si deceptia atunci cind sa exclam :”ecce homo!” [-are neuronul valid are si cratima 😉 ] am gasit alte lacune , mai precis tabieturi, sedentarism , etc., stii cum iti spuneam ca nu vreau sa sucombez cu tastatura in mana, dar nici sa apelez la luminarea lui Diogene , poate se transforma in sabia lui damocles :)))
    -imi place arta conversatiei armonioase, nu vreau barfe si scandaluri,sa ma incarc negativ, desi si acum ami primesc coppy-paste-uri despre unii si altii 😦

    -azi am scris pe un blog despre o problema medicala, sau abordez alte subiecte din filme, muzica, stiri, sport , mai ptz. politica , asta nu m-a prins :)))

    – la tine am revenit cu mare draaaaag , pentru ca DOAR LA TINE am descoperit cum stii sa imbini minunat UTILUL CU PLACUTUL , munca fizica din viata reala cu mirajul virtualului ;

    -sper sa nu-mi fac si eu blog pina nu demarez alte proiecte latente, cam prea latente :)))

    O SEARA PLACUTA !
    si
    – scz.-ma pt rimele anterioare(din mesaj.anterior), a fost asa ,o „recadere” , dar promit sa nu mai fac ! :))))
    – cred ca blogul tau nu este deschis (creiat) pe acelas model ca al tashei ,e mult mai greu de postat la ea si pt ca mai vb. cu ea pe mess diverse , tasha dragalasha le apreciaza si imi propune sa le scriu acolo 😉
    asta era !

  34. Elisa zice:

    Rody,
    asta-i fain..sa le scrii la ea pe blog este excelent,ca am mai vazut bloguri cu co-autori.Asa sa faci si vin sa va vizitez si eu acolo,doar daca scrii si tu din cand in cand,caci,sa ma ierte lumea dar stilul tau chiar ma amuza,insa altfel nu ma duc,hahaha…ai inteles? 😛
    Deci,nu dai un indiciu p[recis ca sa citesc ce scrii,da??Aham,am inteles 🙂

  35. Rody zice:

    oops , iubita !
    -nu stric eu blogul doamnei 😉
    -Tasha , este mult mai alintata de viata decit noi 2 , a fost muzeograf sau bibliotecara ;
    -stii tu ,ca noi 2 aveam [eu si tu ] , unele pct. comune, pe linga faptul …insignifiant ,ca sunt rac si tigru de metal, dar am lucrat ca si tine cu oamenii in toate cele 3 meserii ale mele [radio, invatamant si farmacie , incit am ramas mult timp cu deformatia profesionala ca e musai sa fiu „volens-nolens” Maica Tereza cu oricine imi punea piedica , dar m-am vindicat in jur de ~ 50 %, in plus (de cind nu mai scriu asa mult in virtual, am invatat sa injur si piedicile :))) ;

    -acum demarez o clinica veterina „NonStop „, tot sunt eu insomniaca si nu avem la 298.861 locuitori nici un serviciu de urgenta noaptea si m-am innamorat de animalutze ,de pe vremea cind mi-ai trimis tu si carmen de la iasi , poze cu animalele voastre , dar si pe ai nonei ii visam , retin visul cu acel catzel Atom al ai cu o pata alba in frunte ( apropo am citit astazi dspre al 3 lea ochi -Epifiza care e responsabila cu activarea serotoninei si a premonitiilor in special la copiii , fecioare si la abstinentii sexuali 😉 ), parca as derula un film de desen animat :))) ]

    -astazi aveam ora la croitoreasa si programare la 1 medic , dar am ales sa fiu „atee” din toate punctele esentiale si existentiale )))
    -cu 2 zile in urma m-a prins fara umbrela , o ploaie torentiala pe strada incit imi fugeau papucii cu toc prea subture , de 7, 5 cm, asa ca am mers cu picioarele goale pe „bulivard” si ca sa nu vad uimirea trecatorilor , i-am privit doar printre pleoapele intredeschise si totodata mergand prin apa calduta de pe astfalt, imi imaginam ca sunt intr-o gondola sub balconul Julietei , dragalasa de ea si … „peizana” de mine , daca mi-a trebuit papuc elegant :)))
    – dar astazi a fost o canicula maladiva si acum chiar ,cind parca aud primul cantat de cocosh, sau e DDD la OTV !? :)))
    -l-am renegat chiar pe Sf, Ilie, pt ca nici el nu a fost fair-play cu habitatul meu si trebuie sa apelez chiar la aceasta ora intarziata ,la aerul conditionat , pey sa nu-l sabotez si eu pe acest Sfant -fara cuvint !!!
    – inca de dimi ” , am demarat program ad=tiv [ mi-am deteriorat un pic si maniuchiura ]peste tot si „piste-tot” , dar unele piste le-am pierdut din vizor si nu din vina mea
    -doar de ~ 1 ora am terminat cu dereticatul si rearanjatul cu singurul meu ajutor si avocat al singuratatii mele : coffe si nicotina ;
    – ufff !!!vreau sa ma las , dar ce ma motiveaza ?
    -un carpe diem inexistent , sau existent doar in virtual ?
    -nu mai stiu ,acum ,cu cine vb ?
    -cu tine sau cu ….luceafarul care imi suride ca un casanova plin de enigme prin plasa de tzintzari de la balcon >>>>

    o sugestie :
    hai sa ne intalnim la festiv. de la Sighisoara , vrei !?
    daca o mai retii pe rodika201157 [cind posta pe anis] ea organizeaza in fiecare an, imi este dor si de ea ;
    – ce vremuri :O :O :O

    o tempora , o mores !!! :)))

    -cred ca te-am ametit suficient pt. cel putzin 3 luni sau juma’ de an , daaaa – de REVELION am sa ridic 1 cupa de shampanie si pt. tine

    te imbratisez cu mare draaaaaaaaaaaaaaag !!!

    p.s.
    scz.-ma , daca am greseli, dar nu mai recitesc , pt ca probabil as sterge mult si vreau sa te ” pedepsepc ” ,doar e marti acum la fereastra mea si martea eu personal am nevoie de multa adrenalina :)))

  36. Rody zice:

    erata:
    desi „mentora ” mea ,Diva Inamorata de pe artistul , mi-a atras atentia sa nu mai flosesc cuvinatul „chiar”, observ ca m-a luat valul nostalgiilor si ca l-am risipit din abundenta 😉

    poate fi 1 titlul de blog ?:)))

  37. Elisa zice:

    Uaaaauuu,chiar m-ai zapacit de cap.
    Multa sanatate!Pa!

  38. tasha zice:

    Te pup Elisa,te citesc cu drag,posturile tale mi-au placut dintotdeauna…iar florile sunt extraordinare,Doamne ce te invidiez pentru ele!
    Pacat ca la Negresti baietii care stau in chirie uita sa-mi ude florile si mor pe capete….iar la Satu Mare nu pot sa aduc decat citeva…n-am suficient spatiu..

  39. Elisa zice:

    Bine-ai venit la mine Tasha 🙂 Ce mai faci tu?Si de ce nu stai vara la Negresti sa te bucuri de flori si de curte?

Lasă un răspuns

