Gardul viu hibiscus

S6302256 HIBISCUS

S6302246 CULOARE FAINA

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Gardul viu hibiscus

  1. starsgates zice:

    Îmi plac gardurile în…floare.:)

  2. Lulutza zice:

    Hibiscus? Eu i-as fi spus nalba. 😀

  3. floris zice:

    LA MULTI ANI,ELISA!!

  4. Ce frumoase sunt gardurile insufletite, din care rasar capete zambitoare de flori!
    Parca toate-ti canta in cor LA MULTI ANI, draga prietena!
    Sa fii binecuvantata cu sanatate, iubire, lumina, belsug si splendoare in gradina sufletului tau!

  5. Pingback: fiecare cu…(2) « Mesterulmanole's Weblog

  6. MIRA zice:

    Buna dimineata la zi de sarbatoare!Acum ca esti mai mare 😉 ,sper sa te simti bine,sa te bucuri de soare,de aer,de flori,de viata.Eu m-am instalat la umbra pe sezlong si-mi ploua-n gura…o fi cu frisca,cu martipan sau imbracat in ciocolata ? Ma multumesc insa sa-ti fiu „alaturi” cat mai des posibil.

  7. Doina zice:

    La Multi Ani! sunt un musafir nou dar vad ca aici sunt bineveniti oaspetii oricand si la orice ora.
    Rasfoiesc blogul de cateva zile si nu ma mai satur, practic ma hranesc cu el, ma relaxez si te admir Elisa pentru cine esti si ceea ce faci.
    Mi-am propus sa citesc postarile noi si in paralele pe cele vechi sa nu pierd nimic dar imi va lua muuuult timp. Ziua de azi am vazut-o desenata pe un tort intr-o poza de anul trecut…asa mi-am dat seama.Petrecere frumoasa cu musafirii tai speciali din „gradina de vis”.

  8. maryanne zice:

    dupa cate vad eu ,e ziua ta.La multi ani !!!!iti doresc si eu si multa ,multa sanatate.

  9. Amalia zice:

    Ma bucur sa ma alatur si eu prietenilor tai si sa iti doresc draga Elisa sanatate, clipe bincuvantate si tinerete vesnica in suflet. La multi ani fericiti!

  10. Adinuca zice:

    Iti doresc din tot sufletul sa fi sanatoasa, sa ai multa putere sa muncesti si multa bunavointa sa te odihnesti, sa-ti rodeasca pamantul fara contenire, sa ne bucuri in continuare cu gradina ta minunata si cu povestile tare cu bune si rele asa cum numai viata ne poate oferi.
    La Multi Ani!

  11. Mariana zice:

    Cu mult drag si eu iti spun LA MULTI ANI!MULTA SANATATE,BUCURII,LINISTE SUFLETEASCA,PACE,SI TOT CE ITI DORESTI!te imbratisez!

  12. Elisa zice:

    Dragilor va multumesc foarte…foarte …pentru urari.Sa va dea Dumnezeu si voua sanatate si tot ce va doriti!Si gradini frumoase si fara probleme 😀 Va pup si va imbratisez 🙂

  13. sanda zice:

    Elisa draga, La Multi si Fericiti Ani, alaturi de cei dragi ai tai! 🙂
    Sper sa ma ierti pentru intarziere, am mai fost azi pe la tine, dar habar n-aveam ca tu probabil faceai torta!
    Te pup cu mare drag. 😆

  14. La multi ani, Elisa! Si la cat mai multe roade si flori frumoase in gradina!

  15. Elisa zice:

    Sanda,
    multumesc draga mea.Eram pe aici ,cu treaba 🙂 Torta o lasam pentru festivitati… 😉 Te pup si eu, tare ma bucur ca ne-am gasit …vecine de copilarie…. 🙂

Lasă un răspuns

