Am spus pe 15 rosii coapte

S6302205 ROSII LA 15 IULIE

S6302201 ROADELE DE AZI

S6302202 PRIMELE ROSII SI PRIMUL DOVLECEL GALBEN

Dovlecei din acestia cu coaja galbena nu am avut niciodata si as vrea sa-l fac,pe acesta, salata cruda,sa-l tai fasii subtiri asa cum facea Jamie Oliver,dar nu gasesc reteta lui…

Va rog pe voi, daca puteti, sa-mi gasiti reteta,chiar si in engleza.

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta, legume și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Am spus pe 15 rosii coapte

  1. Dumi zice:

    Vegetable Marrow Salad

    Boil or steam the marrow, drain, and when cold cut into neat pieces, place in a salad bowl with a dressing of oil and vinegar.

  2. floris zice:

    http://www.reteteculinare.ro/forum/discutii/salata_de_dovlecei-4692/ asta este una http://bunsisanatos.wordpress.com/2009/01/13/paste-din-dovlecel-crud-cu-sos-de-rosii/ alta http://floridecires7.blogspot.com/search?updated-max=2009-07-09T11%3A25%3A00%2B03%3A00&max-results=4 .
    Pentru sosul bolognez vegetarian,ca sa il faci tu acasa reteta de baza este reteta de zacusca.
    Adica ceapa,ardei ,morcov obligatoriu,telina taiate marunt se calesc si se sting cu putin vin alb(daca nu ai nu e obligatoriu,doar ca ii da un gust aparte) .Cand s-a evaporat alcoolul,2-3 minute,pui rosiile tocate f marunt sau bulion ,putina apa si lasi sa fiarba incet.La aste poti pune orice leguma vrei tu.
    Pofta buna 🙂

  3. floris zice:

    Nu ma mai cunoaste blogul 😦

  4. Elisa zice:

    Uaaauuu,chiar ca nu te mai recunoaste…Am vazut ca ai lipsit foarte,foarte motivat asa ca …na,na blogule! 🙂
    Multam frumos de retete.Vreau s-o fac maine pe aia cu fasii subtiri,am gasit pe siteul lui Jamie…,o fac,o pozez si o postez 🙂
    Am dovlecei multi,plante,care inca nu au inceput sa dea rod,altii au rod…sunt numai un dovlecel si-o fasole ,asta-i perioada,nah…ce sa fac?
    Cat ma bucur sa te vad si sa te stiu ,in sfarsit ,fara presiunea examenelor…!!! Pupici draga Floris 🙂

  5. Rosii zice:

    ce faine is rosiile! ale mele se strica tot mai tare 😦

  6. maryanne zice:

    frumoase sunt culorile verii!!!!

  7. Victoria zice:

    Foarte frumos.Si ce de fasole ai.La mine fasolea s-a manat,s-a uscat si chiar daca am stropit-o tot nu am mai salvat mare lucru.Noroc cu tanti Mia(vecina),care mi-a daruit o galeata plina acum 2 zile.

  8. Elisa zice:

    Da,Victoria si eu am crezut ca nu mai face dar iata ca desi au gaurit-o melcisori din aia mici cu cochilii si s-a decolorat ,arata urat de tot dar a facut destula…Nu stiu ce sa fac cu asta ca ne-am cam saturat de fasole si dovlecei si asta am din abundenta acum,iar congelatorul sta sa-l curat,nu mai bag nimic in el pana atunci.Sotul meu mmi-a zis ca in ziua cea mai calda(azi) nu se decongeleaza…dar eu stiu sa le asez in vana cu paturi si perne peste ele si stau izolate.Ma rog,m-am cam enervat cu gradina si n-am chef de treaba…mai va sta o zi.

  9. Elisa zice:

    Daca cea care-i bolnava nu mai are fructe de ce o mai lasi?Ce sa zic///pare antracnoza si trebuie dat cu altceva.Vezi ca i-am raspuns lui Igor la ceeasi boala,cred…cauta la postul Rosii,cred

  10. Gabrielle zice:

    hallo, elisa! noi suntem la faza cu salata…adica de vre-o 2 saptamani tot luam din ea. este minunata, doar ca asa considera si melcii si trebuie ori sa ii culegem, ori sa impartim din bucate :-))
    dar ce rosii frumoase…si dovlecei asa galbeni nici nu am mai vazut. eu am facut ieri dovlecei umpluti cu orez si ciuperci,,,un deliciu. in salata, ii mancam intotdeauna cruzi, cu salata verde, morcovi si telina rase, seminte si sos italienesc.te pupic.G

  11. Elisa zice:

    Gabrielle, hi!
    O sa iau reteta ta dar umplu ardei cu orez si ciuperci,nu?Dovleceii nu-s multi adata de aceleasi dimensiuni,uniis-s mari altii mici si nu pot sa-i fac umpliti.Pa…ca ma cheama afara.Te pup 🙂

Lasă un răspuns

