Ştiri

1.  încă o plăcintă 😉

2.iar infloreste zephirantesS6302155 ZEPHIRANTES

3.soarele apuneS6302180 APUSUL

4.hamacul a fost instalat,dar surpriza…este pentru copii  🙂S6302181  HAMACUL

5.bara de distanta a fost adaugata la potritaS6302193 bara de distanta

6.floarea soarelui deschide un ochiS6302168  DESCHIDEM UN OCHI

7.sora mai mare rîde din toata inimaS6302169 FLOAREA

8.familia este .S6302167  FLOAREA SOARELUI

9.dovleacul este fericitS6302172  DOVLEAC

10.in fereastra ne sprijinim in coateS6302191 IN FEREASTRA

12.in trepte  se spun bancuriS6302188 IN TREPTE

13.langa gard se zambeste discretS6302194 LANGA GARD

14.raiul este aici pe pamantS6302197 RAIUL DIN CURTE

15.???..aaa,da…gemul este la perna.

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Ştiri

  1. SuKăRiT zice:

    Elizo, dacă-i vorba de plăcinta dospită ieri, d-apoi mânce-o ei, da? Nu că mi-ar sta în gât, da’ tare mi-i că-i (şi!) mai toxică… (mă jur că-s aşa de sătuuul… 😉 )

    P.S. Frumoase imagini! 😀

  2. Elisa zice:

    Dragul meu,este o placinta despre care nu stim mai nimic,dar,sincer…as fi preferat sa fie cozonac,zau asa….m-am saturat de muieri la conducere.Femeia cand ajunge sefa uita ca-i femeie si se crede barbat,hahahahaha…,fara sa-si asume responsabilitaea:(
    Recunosc,nu-s o feminista 😀

    Multumesc Cavalere,sunt in criza si eu….de idei 😆

  3. starsgates zice:

    M-ai lăsat fără cuvinte!:)

  4. Amalia zice:

    O gradina minunata! Daca ai fi mai aproape as veni sa o vad… Si eu am facut dulceata de caise si mi-au iesit 40 de borcane. Miroase asa de bine in casa…

  5. Rosii zice:

    :)) foarte fain hamacul. am vazut si eu la baumax si vroiam sa-l cumpar cadou la o colega. noroc ca i-am luat sezlong pana la urma 😀

  6. Elisa draga, bine te-am gasit!
    Recunosc ca m-am lasat dusa de punctul 1, cautand reteta pentru placinta 😉
    Si cand colo, era ocupata cu juramantul de a ramane in tava 🙂
    Dar mai astept bunatati dulci si momente festive, gospodina de frunte ca tine nu-i alta!
    Toate stirile cu pulsul gradinii sunt de nota 10 🙂

  7. MIRA zice:

    Buna ziua,Doamna!N-am reusit sa mai ajung pe la tine de vreo trei zile,data fiind pacatoasa de migrena care-si-a instalat „sandramaua” pana la…prasele!Am lipsit motivat doar „pe hartie” pentru ca mi-e groaza sa merg azi la tara…de frica alteia 😛 Iti imaginezi cum se prezinta duapa atatea ploi cand eu nici macar n-am vizitat-o.Acum ma simt mai bine…voi vedea deseara,dupa „reintalnire”;primul lucru pe ordinea de zi va fi stropitul rosiilor,sapatul la ardei si vinete,conopida „am pierdut-o”partial,curatat carari-o fi pline de buruieni apoi,partea frumoasa – cules fasole,din aceea galbena,lunga(prima data)si castraveti,de data asta de pus la murat-rapid,numai cu sare,pentru consum „imediat”.Ce va fi si printre flori,numai petale de trandafiri 😦 Au inceput amenintarile,stii despre ce vorbesc,nu cred ca voi rezista confruntarilor directe,poate nici nu voi reusi sa ma bucur de „toamna la tara”.Iar ca sa fiu o persoana puternica am mare nevoie de „reciclare” :),tocmai in mediul care nu-mi mai pare favorabil…Ma rog,probleme si suparari,fiecare cu…surprizele lui…Te mai poate mira ceva? Sunt oameni facuti sa-ti atinga sufletul(vorba Cellei)dar unii ti-l devasteaza 😦 😦 😦 ,mai ales cand netrebnic,isi insusesc din CEVA ce poate nici n-ar putea realiza!!!

  8. Victoria zice:

    Of,si eu care abia asteptam(ca si Pescarusul argintiu) sa vad reteta de placinta.Ca parca iar mi-e pofta de una.
    Si cand colo,iar aud despre doamna….
    Intre timp ma delectez cu florile tale care sunt superbe.Iar hamacul….ce sa mai zic….
    Pfff dar vad ca ai si dovleac.vreau si eu o placinta cu dovleac.Poate pui si o reteta.Ca o fi diferita de a mea.

  9. Elisa zice:

    Amalia,
    nimic nu e ce pare a fi 🙂 😀

  10. Elisa zice:

    Mihai,sa stii ca desi am 1;72 eu incap in el,dar problema este alta…n-am timp 😀

  11. Elisa zice:

    Cora,
    ce m-ai facut sa rad!! 😆 Doar stii ca placintele nu-s bune,ca ingrasa…asa ca…mancam fructele natural,muscam din mar ca de aia avem dinti…hahaha..
    Draga mea,iti multumesc frumos si pentru vizita ta inopinata…crede-ma eu nu mai atimp decat sa trec fugitiv pe la voi…
    Merci mult 🙂

  12. Manole zice:

    si io tot dupa placinta imi plimbai ochii! 😛
    Adevarat ai grait, e un colt de rai si e al tau…maine il arat inoit si eu p-al meu 😉

  13. Elisa zice:

    MIRA,
    imi pare rau de ceea ce-mi spui…stiu cum este ,eu ma feresc ca dracul de tamaie,adica..invers…sa am astfel de probleme si Doamne ajuta ca este bine.Adica…multumescu-ti Tie Doamne ,am vrut sa spun 🙂
    Te cred ca daca si-a bagat dracu’coada nu mai ai chef sa faci nimic,dar…tolereaza,nu rasppunde cu aceeasi moneda,nu-i baga in seama,trateaza-i ca si pe obiecte care-s stau in cale,adica acoleste-i…
    Toata compasiunea mea.

  14. starchim01 zice:

    Nici pe internet nu scap de sapă,atâta doar că eu nu le-am făcut poze.Da cine știe…

  15. Elisa zice:

    Manole,
    asa este..ca dincolo nu sper sa prnd raiul..hahaha..asa ca macar aici 😆

  16. Elisa zice:

    Starchim01,
    pai sa stii ca cineva m-a intrebat despre asta si de aia am scris.Este lume care s-a mutat de curand la tara si necrescand in familii de tarani nu stiu nici sa smulga o buruiana,dar daca au gradini pot invata,ca nimeni nu s-a nascut invatat ci doar cu sau fara aptitudini de un fel sau altul.
    Sper ca ai glumit…:P

Lasă un răspuns

