Iată grădina mea furată ,poza 2

Inscriere in concursul BDG

Am primit inca o inscriere la sectiunea 2 a concursului nostru! Nicolae, din Brasov, mi-a trimis 3 fotografii cu gradina de legume, pentru ca acest gen de gradini ii plac cel mai mult si ii aduc aminte cu drag de anii copilariei, din curtea bunicilor. Noi ii multumim pentru participare! Va las cu fotografiile realizate de el.

O mica mentiune: nu conteaza ce subiecte alegeti sa fotografiati, conteaza doar ca fotografiile sa aiba legatura cu pasiunea noastra comuna, gradinaritul. Nu se vor premia cele mai frumoase gradini, cele mai frumoase flori, ci fotograful daniel:photography, cel care ofera premiile sectiunilor 2 si 3 din concurs, va alege fotografiile cele mai reusite din punct de vedere tehnic (compozitie, realizare, lumini etc.). Fiind vorba de realizari ale unor fotografi amatori, nu va fi extrem de aspru, dar va alege un castigator! 🙂

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Iată grădina mea furată ,poza 2

  1. hello Elisa,
    au dat iama la ” salata ursoaicei ” ????!!!/) nu te-ai infuriat destul de tare . Pune copyrighy la poze .or link.
    Eu ti-as fura gradina cu tot cu gradinar…:):)nu doar asa :):)poze…pffff
    sarantocul….pune ursul pe el… or ia-ti o pusca cu sare 🙂
    xxx,j.

  2. Elisa zice:

    Windy,plz..invata-ma pe mail cum sa fac ceea ce zici,ca nu stiu.Multam fain de intelegere…Pup 🙂

  3. Lucia Verona zice:

    Se vede că sunt trei poze din trei grădini. Culoarea şi consistenţa solului diferă foarte mult.
    Elisa, ar trebui să pui un watermark pe pozele pe care le postezi, ca să nu mai poată fi furate.

  4. Elisa zice:

    Lucia Verona,
    da,asa e,se vede.O fi fost un copil care se juca pe net,cine stie?!As vrea sa scriu text pe coloana din care sa rezulte ca doar cu permisiunea mea,sau cu afisarea sursei voi fi de acord sa le ia cineva…nuj cum sa fac,dar asa as vrea,nu sa scriu pe poze,ca nici nu am timp,eu lucrez f multe poze si nici nu mi-ar placea sa vad eu asta pe poze.
    Lucia,stii ca si eu ma uit la pozele mele si vreau sa fie curate.Multumesc frumos ,inseamna mult pentru mine..
    Lucia,poate citesti aici si vreau sa-ti spun ca eu am comentat de 2 ori pe blogul Simonei Ionescu,erau subiecte la care eram in cunostinta de cauza(ha,ha)sa spun ceva si n-am reusit niciodata sa fac sa treaca postarea mea.Am scris corect codul acela si totusi mi-a raspuns ca nu si am pierdut comentariul.Mi-a parut tare rau,dar poate citeste si ea aici si ma incurajaza sa mai incerc :)Multumesc ca m-ai ascultat 🙂

  5. Andi zice:

    Se voteaza undeva?

  6. CELLA zice:

    Am venit pe seară să te anunţ în mod oficial că ţi-am şutit poemul, ştii tu care, şi că am să-l pun cu acordul tău expres 😆 în nou înfiinţata mea secţiune POEME DE SEARĂ
    am să-l pun şi dacă nu vrei 😛 că-l ador şi că acolo îi este locul, să-l vadă cît mai mulţi şi să-l citească cu sufletul din sufletul tău
    ştii că eu indic totdeauna sursa
    şi nici reclame, clasamente şi comentarii nu vreau
    doar minuni între oameni
    la mine, am decretat din seara asta seară de poeme : în fiecare seară(să nu zic zi)
    mai ai ? mai vreau !!!
    te sărut

  7. Elisa zice:

    CELLA,
    verde 😀
    nu mai am.
    te pup si eu 🙂
    multumesc frumos

  8. lima zice:

    Elisa,

    as vrea sa trimit si eu cateva poze cu micuta mea gradina…
    cum sa fac? le trimit la comentarii?

    multumesc mult si felicitari pt minunile pe care le faci in gradina !

  9. Elisa zice:

    lima,
    pune linkul cu poze la comentarii,altfel cum?
    Bine-ai venit! Si eu multumesc 🙂

Lasă un răspuns

