Fură şi se prezintă la concurs de poze

http://blog-director-de-gradinarit.blogspot.com/2009/07/inscriere-in-concursul-bdg.html#comments

Dragilor,am ramas inmarmurita cand am vazut cata insolenta,cat tupeu sa ai  ca dupa ce furi(  a doua poza din cele trei afisate pe site) sa te mai duci si la un concurs cu obiectul furat??!!Cine poate face asa ceva??!

Aceasta este poza si da…umbra mea se si vede in scaunul pliant.Asta pentru cei care ma stiu ca asa este gradina fiindca mai mereu scaunul asta si balansoarul din curte imi odihnesc   doar dorinta de a sta:

https://elisagradinameadevis.wordpress.com/2009/05/28/in-gradina/

Acest articol a fost publicat în Opinii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Fură şi se prezintă la concurs de poze

  1. Victoria zice:

    Draga mea,iti spun sincer ca mi-a crescut tensiunea cand am vazut.Eu am cam fost furata de unii si de altii aproape toata viata si vad negru inaintea ochilor cand vad asa ceva.Si mai ales cand vad ca fura de la cineva drag mie.
    Am scris acolo.
    Te pup si te imbratisez.

  2. starsgates zice:

    Elisa ar trebui să-ţi laşi un link spre poza ta să vadă lumea că-i a ta.
    Te pup.:)

  3. Elisa zice:

    Victoria,
    multumesc frumos pentru ceea ce ai facut tu.Primul impuls a fost sa comentez acolo insa oricat am incercat nu mergea paste,ca sa pun link cu poza mea si bine facut netul ca nu m-a lasat,este mai bine asa,pentru linistea mea.Te imbratisez 🙂

  4. Elisa zice:

    Starsgates,
    multumesc si am facut asta acum,ca la 2 noaptea,vorba Victoriei,vedeam negru inaintea ochilor…
    Majoritatea care trec pe aici poate ca sunt vechi plimbatori prin gradina mea si o cunosc,insa este bine asa,ca poate o va sterge de acolo,ceea ce nu rezolva situatia.Te pup 🙂

  5. starsgates zice:

    Eu spuneam să-l laşi link-ul pe aceea pagina de concursuri, dar las c-o fac eu.

  6. Elisa zice:

    Starsgates,chiar nu stiu cum sa fac,sau acum nu mai stiu..
    Multumesc tare mult dac-o faci tu si crede-ma ca nu-mi face placere sa intru acolo…din motive mai vechi.Evit ostilitatile,intelege-ma te rog 😦

  7. Rosii zice:

    Elisa, stai linistita. Hotii fura doar de la cei de la care au ce fura. Si de la tine de pe blog au destul. Ar trebui sa treci peste frustrare si sa fii mandra de asta. 😉

    P.S. Ajuta-ma te rog cu un sfat ca am probleme cu rosiile mele. S-au imbolnavit 😦

  8. Mariana zice:

    Primul gind asa fulger,era :ca ce seamana cu gradina Elisei!pe cuvintul meu apoi m-am dumirit!ce NESIMTIRE CRASA!!!!

  9. Elisa zice:

    Mihai,nu ma simt frustrara ci furata,hahahahaha si am o vaga banuiala cum stau lucrurile acolo…sunt indreptatita sa suspectez ceva anume in toata murdaria asta,dar nu vreau sa dau frau liber banuielilor
    Si stii ceva??M-am saturat de hoti,m-am saturat ca toata viata neispravitii au furat de la oamenii destoinici si harnici,incepand cu comunistii,cand tu nici in visul mamei tale nu erai…habar n-ai prin ce-a trecut familia mea,ca banuiesc ca nu ai avut timp sa citesti tot blogul din martie 2008, incepand.Iar acum,situatia politica actuala nu-i cu nimic mai „prejos” decat a fost cea de pe vremuri,doar ca acum fura mai multi,de la vladica pana la opinca.Eh,mama lor de talhari!!!

    Ce pot sa spun este ca eu nu am urmarit frecventa cu care tu ai stropit,si trebuia stropit si pamantul din ghiveci,acolo se dezvolta in umiditate si caldura ciupercile si bacteriile care ataca planta.Ai dat cu piatra vanata o singura data,daca-mi amintesc bine…trebuia sa fie tot timpul albastre,ca este in spatiu semiinchis,totusi,nu in aer liber si trebuia racait pamantul destul de des…o data pe saptamana.Tu nu ai facut un program pentru acest proiect,sa ai cronologic toate lucrarile facute,sa vezi unde ai gresit…Asa…ce pot eu sa-ti spun este sa scoti pe o postare,toate lucrarile pe care le-ai trecut pe blog din momentul initial,de cand ai plantat-o,fara poze,doar asa:
    1.la …atata aprilie–plantare
    2.la……………….prima stropire cu…
    3. la….prasire,afanarea pamantului,
    etc.
    Si asta inseamna un proiect,sa datezi lucrari importante si sa constati evolutia.
    Tu doar ai constatat cate flori are,cate gogonele si nu ce zic eu.
    Banuiesc ca nu vrei sa renunti.Da-i cu piatra vanata,uita-te la toate gogonelele de jos in sus si ia-le pe cele atacate de mana,ca asta o fi,mana
    Si,uita-te la postarea BOLILE LEGUMELOR si acolo gasesti ,un pic mai jos,bolile la rosii,am copiat eu pentru Andrei de curand…si vezi si tu,identifica ce suferinta are planta ta,dupa simptomele descrise la anumite boli.
    Hai,ca ai treaba 🙂

  10. Elisa zice:

    Mariana
    asa este cum zici,eu nu tolerez asa ceva,consider o infractiune .Multumesc de sprijin.

    Dragilor,nu va mai duceti acolo ,am aratat eu aici ,prin postarea urmatoare tot ce este de vazut.Sper sa intelegeti ce vreau sa spun in mod indirect.Va multumesc pentru sustinere. 🙂

  11. SuKăRiT zice:

    Bine că a fost Victoria vigilentă! Imaginează-ţi ce-ar fi fost să iasă câştigător… furăciosu’, cu poza ta. Cum se împărţea premiul? 😉

  12. Victoria zice:

    De fapt ,vigilenta a fost Elisa.Ea a scris acest post,iar eu cand am vazut,am si postat acolo,pentru ca si eu sunt inscrisa pe acel blog.Sper ca Silvia sa remedieze problema,caci o cunosc si stiu ca o va face.

  13. Elisa zice:

    Cavalere,
    doaaamneee,ce-mi place sa-ti zic asa intr-o lume in care cei ca tine sunt raritati pe cale de disparitie!
    A vazut prima data Adinuca( http://adinuca.weblog.ro/ )si ea m-a avertizat asnoapte,eu taiam mere pentru gem si cand am venit sa inchid compu..nu mi-a venit sa cred,dar …e buna glumita ta 😛
    (nu pot sa pun link de la Adinuca,poate mai tarziu)
    dupa parerea mea trebuia sa fie vigilent cel care face inscrieri si primeste pozele,ca uite-asa s-au dus unii in locul altora si la examene de admitere…,cu vigilenta in cui 🙂

  14. sanda zice:

    Pacat ca n-au inteles nimic din recomandarea ,,ganditi eco”. :((
    Printre altele, eu as intelege si ,,sa nu furati”.
    Va felicit pentru solidaritate!
    Te sarut, Elisa.

  15. CELLA zice:

    măăăăăăăăăăă
    urîtă-i lumea asta virtuală cîteodată, am experimentat-o crunt şi pe pielea mea
    Eliza, sunt solidară !!!
    nu merită nici măcar un nerv dintr-ai tăi
    eu ştiu sigur că mai devreme ori mai tîrziu i se întoarce înapoi, am văzut ce-au păţit TOŢI care au făcut ori gîndit rău
    zîmbet şi capul sus, nu există nedreptate nerăsplătită, crede-mă
    te îmbrăţişez

  16. Ninu zice:

    Normal ar fi sa scrii pe fiecare poza linkul tau, e mai mult de lucru dar asa se face, e foarte usor si poti realiza pozele prin programul Paint care e in fiecare Windows in felul acesta nimeni nu va mai putea sa se faca stapin pe pozele tale 😦

  17. Elisa zice:

    Imi recunosc pozele si nu mi le poate lua nimeni pentru totdeauna,nu-mi place sa scrie pe fiecare poza site-ul meu…am vazut cum arata si nu-mi place,iar eu pe blog fac ce-mi place nouazeci si noua la suta 🙂 Daca ar fi altceva…altceva care sa nu se vada pe poza…as face,dar…

  18. starsgates zice:

    Gata elisa, cel care a vrut să te fure a fost eliminat din concurs, am citit asta pe blogul respectiv.:)
    Sper să-ţi iasă dulceaţa bună.:)

  19. Elisa zice:

    CELLA,
    draga CELLA,nu sunt suparata,nu am timp sa ma poticnesc si pe urma pozele nu le-am facut sa le tin ascunse,insa as vrea sa scriu asa cum am zis,un text(sa vad daca-mi iese) despre indicarea sursei daca cineva doreste sa le ia…nu sunt impotriva decat la gestul de hotie,altfel nu ma deranjaza.
    „Fiecaruia dupa faptele sale”..cred ca-i un fragment de verset…
    Te imbratisez si eu 🙂

  20. Elisa zice:

    Starsgates,
    inca o data iti multumesc pentru gestul tau minunat de prietena…asa te simt si sa stii ca daca nu faceai tu eu nu o faceam,evit sa-mi las urma pe acel site…odata iti voi povesti 🙂 Te pup

  21. Elisa zice:

    Sanda,
    multam draga mea,multam’frumos…asa zic si eu,dar neglijenta sau intentia…cine stie?!Ce-ai mai facut azi?

  22. Dumi zice:

    Sau macar o atentionare de copyright acolo in josul paginii

  23. Elisa zice:

    Dumi,
    asta as vrea sa fac… 🙂

  24. maryanne zice:

    nu inteleg cum poti avea satisfactii cand te lauzi cu lucrul altuia.Am intalnit si pe sunphoto persoane care pun poze care nu le apartin.Din pacate sunt si din acestia printre noi.Nu te intrista ,nu merita!!!Am vazut si eu poza a doua e a ta.

  25. Elisa zice:

    Draga mea,nici nu ma mai gandesc…fuse si se duse…nu ma poticnesc si pana la urma daca ia cineva poze de-ale mele ca sa le aiba mai aproape,in compu lui,nu-i nicio tragedie..dar sa le iei si sa le vinzi,sau concurezi cu ele….asta este grav sau sa ti le insusesti.

  26. sanda zice:

    Elisa draga, in ,,gradina” nimic.
    Ma umfla rasul; este o palmuta de loc, ti-am zis, cat sa ma invart o data roata, dar imi da voie s-o scurm si imi e de-ajuns. 😆
    Cateva zile am relash…nici nu s-ar putea altceva pe caldurile astea. Cici o uda si cam atat.
    Mancam paradaici…de 3 ori pe zi! 😛
    Sa auzim de bine, de cat mai putini hoti si placinti. 😉

Lasă un răspuns

