Pepeni

UpDate 13 iulie:  Am stropit cu Bravo si pepenii si castravetii si dovlecii si vinetele si capsunii,iar cu FASTAC am stropit varza si varza chinezeasca ca le mananca niste purici negri care sar.Si pe aici pe la flori o fi stropit sotul meu ca eu m-am saturat de stropiri ,nu se mai termina cu nevoia de a stropi cu cate ceva ca dupa ploile astea toate vietuitoarele renasc si vor sa se hraneasca cu plante.

Povestea pepenilor este lunga si nu am timp acum sa o scriu,doar ca este prima data ca seman si fructele nu stiu daca rezista,daca sunt murdare de pamant sau sunt manate si trebuie sa-i stropesc si nici nu stiu cu ce.

Daca cineva dintre voi ati cultivat pepeni galbeni si verzi  va rog frumos sa-mi spuneti.

S6302133 pepeni galbeni

S6302134 pepeni

S6302135 pepene

S6302137 pepeni

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta, plante și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Pepeni

  1. maryanne zice:

    pepeni galbeni nu stiu,dar verzi stropeste-i cu shawit.Numai ce am stropit via si am vazut pe ambalaj ca merge pe langa altele si la pepeni verzi.

  2. maryanne zice:

    la pepeni galbeni pt fainare cu Goldazim 500SC,iar pt mana cu Bravo 500SC,pt fusarioza cu Topsin M 70 PU

  3. Elisa zice:

    Multumesc frumos Maryanne,cu bravo ca cred ca-i mana,se pateaza in maro fructele…nu i-am stropit niciodata ca frunzele arata bine …

  4. Elisa zice:

    Am stropit cu Bravo si pepenii si castravetii si dovlecii si vinetele si capsunii,iar cu FASTAC am stropit varza si varza chinezeasca ca le mananca niste purici negri care sar.Si pe aici pe la flori o fi stropit sotul meu ca eu m-am saturat de stropiri ,nu se mai termina cu nevoia de a stropi cu cate ceva ca dupa ploile astea toate vietuitoarele renasc si vor sa se hraneasca cu plante.

Lasă un răspuns

