Înfloreşte scuipătoarea

S6302085 SCUIPATOAREAS6302084..si alte flori la care se uita si cainii.

S6302082 CE FRUMOS!!!

S6302086  deasupra gradinutei

S6302075 IN LOC DE nu MA uita

S6302081 nu la uscat

si zephirantes care infloresc a treia oara in scurt timp…

(vana am pus-o sa adun apa de ploaie)

S6302095 a treia inflorire pe anul astaBusuioc.Aici in curte am de doua feluri,mov si un soi special nemaivazut de mine pana acum si cu frunze mici,mici.Ceelelalte soiuri alb si roscat, la flori, sunt in gradina si nu am intrat azi sa le pozez,dar pe cel cu flori albe il cunoastem,din acela gasim si in piete.

A propos,cand nu cultivam busuioc cumparam  din piata…se gaseste orice in piete.

S6302050 busuioc special

S6302051 busuioc si lobeliaIn acelasi  ghiveci am pus si 2 fire de lobelia,sa nu credeti ca acelea sunt florile lui…el,busuiocul asta cu frunze mici nu a inflorit,inca.

S6302052 busuioc mov

In acest ghiveci,de deasupra,am plantat cateva fire de lobelia salbatica,care creste la mine-n gradina cu un nuc.Am vrut sa vad daca-i merge bine,ca acolo era uscat si ii placea,iar apoi am mai plantat 2 fire de busuioc mov.

S6302094 inflorescenta lila

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Înfloreşte scuipătoarea

  1. Manole zice:

    Tare frumusele mai sunt!
    Am si eu busuioc pitic, sac!
    Si ieri…am cumparat o tufa de levantica…o s-o plantez in cel mai mare ghiveci de curte…si cred ca-i mai pun pe langa niste iedera…si inca ceva…trec azi pe la Brico 😀

    Minunate florile tale, de unele nici ca stiam 🙂

  2. Elisa zice:

    Levantica n-am,dar vreau…si nu stiu de unde..aaa…din seminte,la anul 😀
    Da,sunt frumoase si-si revin repede.Dupa atata ploaie ar trebui sa fie numai verde,dar mai e si maro,pe ici pe colo..hahaha…putregai ,draga…la mere 😦

  3. ba_laura zice:

    cu tot respectul, draga elisa, esti mai nebuna decat mine! 😀
    cand apuci sa le faci pe toate?
    cand vad densitatea de plante din coltul tau de rai incepe sa ma doara instant salele, picioarele, mainile …(si dintii).
    cred ca ai descoperit secretul zilei de munca supraelastice!

  4. Manole zice:

    cred ca am comentariul la spam… 😀

  5. Elisa zice:

    dar a fost aici…ca ti-am raspuns…doar

  6. Elisa zice:

    Acum c-a plouat,celputin cele de sub cer nu le mai ud.Nu ma spetesc,ca daca nu ma menajez eu…nimeni n-o face.Stii cum se zice ca tot i9n calul care trage se da cu biciul??Ei,eu trag dar nimeni nu indrazneste sa dea…hahaha…asa ca fac numai ce vreau..necazul este ca vreau sa fac sa fie bine,sa-mi placa,sa mearga…
    O s-o iau ca pe un compliment si merci frumos!Esti draguta 🙂
    Dar,nu mai spui nimic despre tine si plantele tale?

  7. ba_laura zice:

    eu ma intreb mereu in ce tara traiesti tu?
    sau in ce realitate paralela…
    la mine abia aveau 2 frunzulite – la tine erau vrednice, de-o schioapa si-n bataia vantului.
    la mine infloresc – la tine dau sa se rupa de rod.
    eu imi smulg parul de fericire cand vad ce rosii verzi si frumoase o sa am – tu faci bulion .

  8. Elisa zice:

    Ba_Laura,
    pai le-ai semanat la inceput de martie? rosiile si la 15 februarie ardeii si vinetele?? Totul se explica prin data insamantarii,caci planta are copilarie,pubertate,adolescenta si maturitate ca si omul si abia dupa 3 luni devine matura…Deci,semeni in marie,la inceput si dupa 3 luni culegi,daca ai soiuri mai timpurii si cu ciclu mai redus,dacanu..in iulie,la 4 luni culegem rosiile.Altii culeg abia in august,caci n-au semanat dinvreme,dar la noi in august,la sfarsit poate veni bruma,asa ca eu de aia ma grabesc sa am dinvreme,sa aiba timp sa se coaca bine.Da,fac si bulion,dac-o fi…
    Uite,tine minte si seamana si tu in febtruarie in cutii de inghetata sau altceva…gaurite pe fund si cu pamant de la florarie si respecti ce-am zis eu despre semanat,germinat,rasarit…etc..si apoi le tii in ferestra,la lumina…Ei,ce zici,te bagi? 🙂

  9. ba_laura zice:

    glumesc.
    dar sunt deocamdata departe de gradina ta.
    rosiile mele sunt frumoase, mari si foarte verzi.
    ardeii (pe care i-am sadit foarte tarziu, prin iunie) abia au inceput sa infloreasca.
    am mancat salata.
    ceapa e decenta.
    brocoli e frumos, dar nu chiar atat de mare si de compact ca cel din supermarketuri (dar muuult mai gustos 🙂 )
    incep sa adun fasole verde si mazare .
    aproape ca fac palpitatii de fericire cand vad cat de frumoase sunt cele cateva fire de sfecla rosie (nu stiu de ce, intotdeauna mi s-au parut extrem de decorative).
    studiez zilnic „fasolea verde de 1 metru”, care abia mi-a facut flori, ce-i drept foarte frumoase, dar care e tare departe de performantele promise…
    gradinile noastre sunt cam la o distanta de o luna de vegetatie.
    si multa experienta.

    dar gradinuta mea e mai mult un (stau cu degetele deasupra tastaturii si ma gandesc cum sa continui)…
    ce e gradinuta mea?
    o oaza de liniste, de cautare si regasire de sine, o copilareala,un experiment.

  10. ba_laura zice:

    sa fii sanatoasa, elisa, bineinteles ca ma bag.
    de-ai sti tu cate chestii am „furat” de pe blogul tau, cate scheme mi-am propus si cate intrebari o sa-ti mai pun!

  11. Elisa zice:

    OK. am inteles,tot nu-mi spui cand le-ai semanat sau le-ai cumparat din piata rasaduri?
    Asa am inceput si eu acum zeci de ani,cand ne-am mutat la casa,chiar putin inainte de a ne muta…nu mai stiu exact,stiu doar cum am pus castraveti ptintre caramizi,moloz si alte resturi..in spatele casei…cam unde-i curtea cainilor si gradinuta de aici din spate acuma…
    Sotul meu si acum imi zice ca de ce exagerez…de ce nu las sa fie doar o placere gradina,dar….e mult prea mult,tot timpul este altceva,niciodata nu este gata tot si apoi sa stau.Noroc cu sarbatorile….
    Laura,pai nu faci tu niste poze pentru elisa sa se bucure si ea de o alta gradina..unde nu a muncit chiar ea???Hmm?? Hai…pune pe mail si mie niste poze,ca mor de placere cand ma uit la poze cu gradini…zau…crede-ma 🙂

  12. ba_laura zice:

    ioi!
    sa ma spanzur, si-alta nu!
    ti-am scriiis, de m-am speriat si eu cat am putut scrie!
    da-s curioasa unde s-o fi dus…

  13. Elisa zice:

    Laura,te-am cautat,
    nu esti la spam,nu te-am gasit..o fi fost error ca si eu am patit la comentarii pe bloguri sa pierd comentariul si te rog fa rezumat.Hai,ca acum m-am asezat,dupa ce-am pus si borcanele de mere sub perna…iar afara se lucreaza la portita,zgomot si daca tot nu pot dormi…macar sa am ce citi…Hai,mai scrie o data,te rog io 🙂

  14. ba_laura zice:

    am poze din gradina, eliza!
    invata-ma cum sa ti le arat.

  15. Elisa zice:

    Laura,
    banuiesc ca nu ai cont pe photobuket,sau alte de-astea si atunci poti sa le atasezi la mail.Deschizi pagina de mail si adresa mea este elisavasu@gmail.com,apoi vezi ca e undeva in stanga Attach files,dai click,apar 5 pozitii,le iei pe rand dupa ce pui clickul pe spatiul gol dai click pe choose,iti apare pagina cu open deschizi locul unde le-ai pus tu pozele si apoi dupa ce completezi cele 5 cu pozele,poti atasa si mai multe de la …more…sau nu si dai sa incarce,astepti si cand e gata dai send.Daca am scris complicat,ia-le pe rand..incetisor si vei reusi.Pe blog ai putea sa pui doar link de la ele,dacale ai undeva,pe opagina si vrei sa vada toata lumea tot ce ai tu acolo,ca altfel nu stiu nici eu…Astept confirmarea de…inteles,sau intrebari.. 🙂

  16. ba_laura zice:

    hai ca ma descurc cu mailu’ si cu atasatu’ 😀
    mai greu cu fotobuchetu…
    dar orice fapta are-un inceput!

  17. ba_laura zice:

    iara scriu in eter…
    am trimis mailele (:D)
    si ma caznesc si cu fotobuchetu…

  18. Elisa zice:

    Le-am vazut.Bravo tie!Ai plante frumoase si sper sanatoase 🙂 Multumesc frumos pentru poze.Florile acelea multicolore ce sunt? Ca e poza rotita cu 90 de grade si nu prea am vazut bine 🙂

Lasă un răspuns

