Incepand din 9 aprilie 09

S6308827  mica

S6308836 micaLA 9 APRILIE 2009

––––––––––––––––––––––––––––––––-

S6309328 GRADINA

S6309314 GRADINALA 23  APRILIE

––––––––––––––––––––––––––––––––

S6309825 UMBRE

LA  8 MAI

––––––––––––––––––––––––––––––––

S6300028 gradina

S6300040 GRADINALA  17  MAI

–––––––––––––––––––––––––––––––-

S6300448 GRADINA

S6300467GRADINALA  28  MAI

––––––––––––––––––––––––––––––––

S6300716 gradina mea

S6300724 GRADINALA  8   IUNIE

––––––––––––––––––––––––––––––––

S6301573 gradinaS6301509 DIN NOU INFLORITELA   29  IUNIE

––––––––––––––––––––––––––––––––

S6301831 gradinaLA    6  IULIE

––––––––––––––––––––––––––––––––

S6301991 gradinaLA  10  IULIE

De aseara ploua incontinu.

L.E. S6302049 GRADINA AZI

S6302059  GRADINAAcum unele plante sunt cat mine,1,72m de inalte si as fi vrut sa ne putem bucura de rosii necrapate de la ploaie,de ardei negauriti de insecte si viermi,de fructe(mere) nestricate,insa daca la cirese am avut noroc ca n-a plouat mult prea mult cand s-au copt(ca atunci este problema) ,acum nu mai sper sa scape intregi roadele muncii noastre de 6 luni.Da,6 luni,ca 3 luni am muncit in casa cu rasaduri…nu vreau sa-mi amintesc cat de greu era.In fine,cepot face?Astept,ma uit la rosii si vad ca s-au albit cele de jos,semn ca incepe coacerea,ba chiar unele sunt rozii.Dar nu le trebuie ploaie in faza asta,nuuuu,soare,insa daca dupa ploile astea va veni  canicila apar bolile.

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Incepand din 9 aprilie 09

  1. Adinuca zice:

    Draga mea si la noi ploua infiorator, cand torential cand mocaneste, ca toamna. Spunea acum o luna ministrul agriculturii ca va fi o seceta cumplita si ca o sa investeasca masiv in sistemele de irigatii. Cred ca ori seceta e la ei in cap (in ceea ce priveste ideile de spagi) ori chiar avem cel mai prost guvern ever. Dar asa seceta ca anul asta n-am mai vazut. Frumusica gradinuta, spre deosebire de a noastra care nu a mai beneficiat de vizita legumelor anul asta ca am pierdut stratul si nici nu ne-am redresat pe parcurs. La anul, de acum…
    Pupici si toate bune iti doresc din suflet.
    Adinuca

  2. g1b2i3 zice:

    Ce-mi place sa vad cum creste gradina ta vazand cu ochii,chiar daca a fost seceta si a trebuit sa uzi rasadurile,iar acum ploua prea mult.
    Iti doresc o duminica linistita si sper ca ploile sa inceteze.
    Cu drag,
    Gabi. 🙂

  3. Elisa zice:

    Adinuca,
    asta ziceam si eu ca de aceea pun in gradina asa dese plantele,adica si de aceea ca in ultimii ani a fost mare seceta si stiu ca asa e bine pe seceta,insa acum…ma rog,eu folosesc orice petec de pamant ca am putin,adica am destul de lucru,dar vad ca in fiecare an vreau sa seman inca ceva si tot asa…si am ajuns ca pe parcela cu capsuni sa fie fost deja salata de capatana,pe care-am scos-o,apoi varza,brocoli si cativa ardei…hahaha…numai sa nu se certe atatea la un loc .Iar acum de acolo culeg brocoli si capsuni,iar verzele sunt cat boabele de mazare..
    Imi aminteam,cand am citit la tine,cum am semanat eu prima data castraveti,pe aici pe unde-i acum curtea cainilor erau resturi de caramizi,lemne,scanduri,pietre si mai stiu eu ce…si printre ele(ca nainte fusese gradina aici) castravetii mei erau asa de sanatosi!!!Nu se mai manau ca acum,erau de un verde inchis,parca-i si vad in fata si se urcau pe toate alea…nu aveam timp sa ma uit la ei…faceam casa,doara 🙂
    Te pup si eu si spor la treburi! 🙂

  4. Elisa zice:

    Multumesc, Gabi draga!Si eu sper si asa au zis la prognoza 🙂
    Seara frumoasa si tie!

Lasă un răspuns

