MARGARETA PASLARU (postare pentru Cavalerul SuKaRiT)

LA MULTI ANI,

DOAMNA MARGARETA PASLARU!

SA NE TRAIESTI SI SA NE MAI INCANTI

SI SA PRIMESTI O IMBRATISARE

DE  LA PRIETENUL NOSTRU,

CAVALERUL  SuKaRiT,

SPRE AMINTIREA ANILOR TINERETII

NOASTRE


SI AI DOMNIEI VOASTRE,DOAMNA

CU RESPECT   SI ADMIRATIE

MARGARETA…TE IUBIM!

Acest articol a fost publicat în Sarbatorim și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la MARGARETA PASLARU (postare pentru Cavalerul SuKaRiT)

  1. Elisa zice:

    A fost cel mai greu post de pregatit,tot timpul nu ma lasa sa duc pana la capat ceva…m-am simtit la un moment dat ca Ana lu’Manole cand netul venea cu ..not found,error si alte de-astea impotriva mea,iar acum de dimineata siteul care traduce textul,cu diacritice, n-a vrut deloc sa ma serveasca…oricat am insistat,asa ca va trebui sa-mi cer scuze si o fac aici(nu arata bine in felicitare).Scuzele mele….rog din suflet 🙂

  2. SuKăRiT zice:

    Mulţumesc, Eliza!
    Abia păşeam când a debutat, dar am iubit-o mereu. Îi fredona mama cântecele. Apoi, evident, Olteanca… :))

    La mulţi ani, Doamna Margareta Pâslaru!
    Vă iubim!

  3. elena zice:

    Elisa, am un insecticid DIMETOX, oare pot sa-l folosesc la ardei? E vorba de frunzele din varf.Apa au suficienta, de sapati sunt sapati, S-ar putea sa fie ceva paduchi.O sa-i analizez mai cu atentie si te tin la curent.Multumesc mult!

  4. Elisa zice:

    Pai,pana nu vezi daca au insecte nu da,de ce sa dai? Uita-te cu o lupa si pe dosul frunzelor

  5. Elisa zice:

    Cavalere,
    deci mie sa-mi zici tanti,da? 😆 😛 😀 Bine,sunt mai mica decat Doamna…totusi ma dau si eu mare ca fac parte din generatia dumneaei 🙂
    Cred ca s-a nascut pe 9 iulie,nu pe 10,dar acum ne-o ierta …

  6. SuKăRiT zice:

    Sigur că ne-o ierta, mai ales că o sărbătorim de ieri… 🙂

    P. S. Deci Elizo, io nu-ţ zic tanti, da? Te lauzi… 😛 Ce-i aia nu ştiu care generaţie, când mintea şi inima rămân la nivel de copil (adolescent, tânăr…) >:D<

  7. Elisa zice:

    Dragaaaa…pai sa stii ca dupa cata minte am io…pot spune c-am dat in mintea copiilor 😆

  8. SuKăRiT zice:

    Şi tu? =))

Lasă un răspuns

