Noutăţi

S6301849 PANSELUTE

S6301862 ROZALII

S6301863 DE PLACINTA

S6301921 PASTAI

S6301888 MIREASA

S6301885 MACIULII

S6301893 IN GRADINA

S6301926 MERE DE VARA

S6301892 GURA BROASTEI

S6301896 ZUCHINI

S6301904 LUNGI

S6301923 ROZALII

S6301937 IMPATIENS

S6301936 ALBASTRE

S6301910 ALUNGIT

S6301906 GOGOSARI

S6301932  SUPERBA

S6301933 LEANDRU

S6301895 DOVLECEIA plouat destul pana acum si cred ca va ploua in continuare.Maine nu voi intra in gradina,voi strange de prin curte resturi dupa vijelie…fructe si frunze de pe jos,ma voi duce la cumparaturi,voi strange de prin casa..praful si altele…si dupa ce totul este in ordine…voi citi ceva.

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta, legume și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

41 de răspunsuri la Noutăţi

  1. Victoria zice:

    Ooooooooooooofff,ce ma enerveaza ca nu vad decat pana la Gura broastei.
    Si tare as fi vrut sa le vad pe toate.
    Este minunat la tine acolo.Pfff si ce mere frumoase ai,tocmai bune de placinta.
    Si la mine a plouat cu galeata pe la 2 azi-noapte,deci nici eu nu pot intra in gradina.
    Iti doresc o zi superba.

  2. Ninu zice:

    Oooo hoo hoo..ai si mac ?..asta e mişto tare, eu sint lesinat dupa cozonac cu mac mai ales sa fie semintele de mac pisate frumos nu intregi, si daca se poate fiecare in parte.
    …cînepa n-ai ? 🙂

  3. Elisa zice:

    Ninu,
    de ce? vrei sa trimiti la mine politia? n-am canepa,dar ma mai gandesc la …in,hahahaha
    sa stii ca am placinta cu mac asa cum se face in banat …am postat de Craciun…si da,se da macul prin masina ,se fierbe in lapte dupa oparire se raceste si se amesteca cu zahar,cu altele..si se pune in aluat..rulada…Mie-mi iese grozav de moale si pufos,nu aspru precum fac astia de pe aici cozonacul…si noi ii spuneam placinta acra 🙂

  4. Elisa zice:

    Victoria,imi pare rau ca nu poti vedea dovlecelul galben si gogosarii…restul nu-i interesant 🙂

  5. Dumi zice:

    Razi tu razi Harap Alb, Dar ce buna era o camese de canepa

  6. Dumi zice:

    Ca acum ne bumbacim si ne macuim 🙂

  7. SuKăRiT zice:

    Minunate! Şi, pentru că sunt atât de frumoase, i le-aş da (bine, bine, numai câte una…) i le-aş da zic, (cu toată dragostea pe care o aveam pentru ea pe când eram adolescent) Margaretei Pâslaru. Mâine este ziua ei.
    La mulţi ani!

  8. Ninu zice:

    Ma bucur ca mai exista cineva care stie cum se pregateste macul pentru placinta, nu stiu dece astia de pe la fabricile de cozonac il pun in cozonac tot intreg ca e aiurea rau si are si textura oribila cind il maninci,

    Ps. cînepa normala e voie sa fie cultivata, daca aveai iti puteai lua si citiva canari sa nu se plictiseasca rîndunicile singure :))

  9. MIRA zice:

    – Uite,draga,gogosarul si „prelungitul”,rad la soare!
    – E dintr-o revista,nu fii naiva…ha,ha,ha…sau poate-i singura dovada ca „noi” nu suntem…competitivi
    Sunt plina de draci!

  10. Elisa zice:

    MIRA,
    acesti gogosari eu i-am nimit”alungiti” fiindca asa-i forma lor spre deosebire de ceilalti care-s „chilotii babei” hahahaha…si mai am „mic si plat” sau ” gras si plat”.Asa-i denumesc eu cand le iau semintele.
    Cine-i dintr-o revista? Eu sunt naiva,categoric…nu poti fi ca mine si sa nu fii si putin naiva,nuuuu…

  11. Elisa zice:

    Ninu,
    daaa…mancarea mea preferata este…ORICE cu MAC,hahahahPe cuvant de nu!La mama faceam taietei de casa din aceia lati de un lat de deget si imi puneam o farfurie cu varf…ca muntele,de nu reuseam sa mananc tot,dar placerea era enorma…Apoi placinta aceea care se gasea la Timisoara la…acolo langa muzeu,unde mancau sportivii pe vremuri…am uitat numele,acolo se gaseau placinte cu mac,iar dupa revolutie langa acela mai spre muzeu s-a deschis o placintarie,cu branza si cu…ghici…cu MAC.Mama,,ce-mi place macul in placinte!!!
    Ei,ti-am facut pofta???Ca eu am luat niste foi de la Plus sa fac strudel cu visine…:(((e buna si aia… 😦 😆

  12. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    sa traiasca LA MULTI ANI !
    Eu,nu,nu eram indragostita,dar o placeam pe Angela…dee,era mai asa…ca mine si are o voceee superba.Desi am citit ca are probleme cu vocea si nu mai stiu noutati ca nu citesc ziare.
    Multumesc si cauta-mi ceva ce-ti place tie cu Margareta si-mi spui si eu pun pentru maine pe blog..ok??

  13. Manole zice:

    Lasa-mi toamna ochii verzi… 🙂

    Frumoase piersici…

  14. Elisa zice:

    Manoooole,bine-ai revenit! Care piersici? 😉 Acelea de scrie pe ele…ROZALII? Sunt corcoduse draga mea…niste corcoduse speciale,nici galbene,nici rosii ca si coarnele ci o combinatie intre ele…si sunt bunee,bune.Pomul acesta l-a semanat o pasare de pe gard si anul acesta a facut prima data fructe.
    Oiersicile stii cand se coc?la toamna din septembrie incepand…

  15. Elisa zice:

    Da,asta-i superba Manole…asta o s-o pun desigur:)

  16. sanda zice:

    Draga Elisa,

    am gasit in sfarsit portita gradinii tale; m-am mai chiorat yo prin gardut, 😀 mi-a placut ce am vazut, dar azi m-am desfatat in voie. Sper sa nu te superi.
    De fapt am venit cu o rugaminte.
    Te rog frumos sa-mi spui, ce se poate face cu o craciunica, (a unei prietene) pe care a mutat-o si nu-i mai merge bine, se ofileste.
    Nu stiu daca denumirea-i corecta, este o floare cu frunze verzi si rosii, care in preajma Craciunului, se gaseste prin toate vitrinele.
    Iti multumesc anticipat, daca nu slobozi cainii pe mine, mai trec. 😉

  17. Ninu zice:

    nu putu-i sa adorm si eu linistit trebui sa trec pe aci si sa-mi faci pofta cu minunatiile de produse cu mac..acu tre sa merg sa-mi fac o clatita cu dulceata de zmeura altfel la noapte visez numai cozonac si Elise cu sucitorul in mina care nu ma lasa se gust din cozonacul gatit de ele 🙂

  18. Elisa zice:

    Buna si clatita 😉 N-am facut strudelul ca am avut treaba in gradina…am curatit capsunii aia batrani de frunzele care-s prea multe…sa intre soarele la ei si sa se vada florile,ca acum fac a doua serie de capsune..Ninu,stii ce greu este sa stai aplecata si sa cureti frunze??? Si mai am si maine…asa ca dormi linistit din partea mea nu o sa ai cosmaruri cu mancari…ai tu destule bloage pe acolo pe la tine…toate cu placinte…alea te streseaza 😛

  19. SuKăRiT zice:

    Doar asta am găsit, dar mai caut… 😛

  20. sanda zice:

    Revin cu scuze, abia acum am vazut ca ai o frumusete de ciobanesc german, care imi vada binete.
    Laba…nu suna bine. 😉

  21. Elisa zice:

    Sanda,
    draga mea..pai bine-ai venit si sa fii prietena cu cainii,ca numai la oameni rai,invidiosi si lenesi latra,hahaha
    Craciunita se ofileste,normal este sa-i cada frunzele si sa fie tunse ramurile ca sa se regenereze,sa-i creasca alte frunze noi.Eu am tuns-o de ceva vreme,dar nik…nu vrea sa dea nici-o frunzulita,desi am vazut radacinile si erau ok.Habar n-am ce nu-i place ca a mea era superba pana tarziu la inceputul verii.
    Deci,asa scrie la reviste..sa taie lastarii,dar doar varfurile si partile taiate se pun in nisip sa faca radacini.La mine nici alea nu s-au tinut…adio…si la iarna cumparam alta/ele 🙂

  22. SuKăRiT zice:

    Este tot ce-am găsit (minus Veronica)… Păcat! Şi ce melodii ne cânta!!!

  23. sanda zice:

    Iti multumesc frumos Elisa, voi transmite intocmai.
    Nu ma pricep la flori…doar la caini, adica sunt fan ,,4 pfoten”. 😉
    Negroteiul de la avatar, imi apartine…dar ii iubesc pe toti si as adopta toti napastuitii, daca as putea.
    O seara placuta, iti doresc.

  24. Elisa zice:

    Cavalere,
    de 2 ore m-am luptat cu netul asta nenorocit,am scris 2 postari,cate 4 tuburi si nu mi le-a publicat.Extraordinar…nu mi s-a mai intamplat.Acum ma culc ca-s franta,dar voi continua dimineata… 😦

  25. Elisa zice:

    Sanda,
    e frumos negroteiul tau…cum il dezmierzi 🙂 dar al meu este totusi o corcitura cu mult ciobanesc si inca ceva…nuj ca l-am cules de pe maidan,adica el a venit si n-a mai vrut sa plece,la o luna dupa ce murise cel batran…tot lup.Ce parere ai??
    Eu am niste povesti impresionante cu cainii mei,adica pe mine ma pun pe ganduri astfel de intamplari… 🙂

  26. SuKăRiT zice:

    Somn uşor, Elizo,. Nu-ţi face griji, cui îi este dor de melodiile ei, o va găsi.
    Noapte bună. 🙂

  27. sanda zice:

    Ai si de ce sa te puna pe ganduri si poate nu sunt chiar ,,intamplatoare” intamplarile.
    Am auzit si vazut atatea…incat cred asta.
    Este primul meu caine, dar daca ar fi sa o iau de la capat, cu siguranta as salva o vietisoara.
    Sa-ti traiasca, sa fie sanatos si iti mai spun ceva: niciodata nu stii, cine pe cine a salvat. 😀
    Am venit sa-mi ,,ridic” reteta, inca o data, multumiri si o zi frumoasa. 😀

  28. elena zice:

    elisa, te rog ajuta-ma!
    ardeii mei au frunzele rasucite si nu stiu cu ce sa-i stropesc.Arata ca o bucata de folie pusa in fata focului care se strange.Cum sa-i salvez?
    Multumesc anticipat!

  29. Elisa zice:

    Elena,
    verifica urmatoarele:
    1.au apa in sol
    2.au insecte pe frunze
    3.se si usuca asa cafeniu pe margini,frunzele
    4 e batatorit pamantul sub ei
    5. care frunze? toate,cele de jos,cele din varful plantei?

    si daca e ceva din astea,in functie de raspuns alegem ce e de facut.Pana atunci ma uit si eu pe net ,ca n-am avut aceste simptome decat la fasolea oloaga-pitica si se mai intampla la rosii dar la frunzele de jos,care oricum le vom scoate afara.
    Te rog sa revii… si calm…o sa treaca,nu mor ei din asta 🙂

  30. Elisa zice:

    Uite,Elena,am gasit asa:
    RASUCIREA SI DECOLORAREA FRUNZELOR LA ARDEI
    cauza…paduchi
    tratament..NURELLED,sau ceva similar

  31. maryanne zice:

    am si eu leandrul ca al tau.Ai vazut ce parfumat e?o frumusete.

  32. Elisa zice:

    Da,miroase a migdale… superb!Eu pun nasul de cate ori trec pe langa el.Draga mea,ai mei cred ca-s bolnavi ca se usuca tare repede florile si se lipesc,din cauza ploii,pe bobocii din vecini si daca nu observ la timp se strica si aceia…La tine e tot asa? Oare cu ce sa-i stropesc si pe ei? tot cu TOPSIN?

  33. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    o sa reusesc pana la urma..nu trecem peste..asa usor 🙂

  34. Elisa zice:

    Sanda,
    am 3 caini,e un post cu ei cred ca se numeste …eliberarea din sclavie,cand i-am dezlegat ca le-a facut curtea lor…
    Toti au venit la noi pricajiti,infomatati,slabi si schiopi…acum au carnete de sanatate si cel mare parca nu mai scioapa…sa-l vezi alergand…este o splendoare de caine.Din cauza caldurii mari nu se mai duce cu ei pe camp la alergat,dar ei isi doresc atat de tare…numa ce vad lesele,sau aud zgomotul facut de catarame si incep manifestarea de nerabdare…

  35. Ninu zice:

    acu..rîdem si glumim da sa stii ca produsele cofetăreselor de pe blogul meu nu ma atrag citusi de putin, imi place sa le stiu acolo asa pentru diversitate, nici nu mi-e pofta de asa ceva..eu o clatita cu brinza..un cozonac pufos..de astea clasice care iti incinta toate cele dar mai ales papilele gustative..alelalte iti incinta doar ochiul..asa ca tot aci la tine e mai placut, si tot aci salivez cind vorbesti de cozonaci clatite si alte minunatii care sint sigur ca ies super…iami..iami din mînuţele tale harnicuţe…de aia zic eu..50% dintr-o placinta conteaza bucatareasa.

  36. sanda zice:

    Nu ma prea descurc pe-aci pe la tine, poate voi da si de acel post.
    Eu venisem cu problema de gradinareala… 😉 sunt placut surprinsa ca printre altele, avem aceasta pasiune (compasiune) comuna, cainii.
    Locuiesc intr-un apartament de bloc, posibilitatile imi sunt limitate…pentru amaratii de comunitari, am reusit doar, sa sterilizez doua femelute.
    Ce sa zic? ceva mai mult decat sa stau cu mainile-n san. :(((
    Ii doresc sanatate cutulusului schiop si pentru tine…n-am cuvinte! toata admiratia pentru ceea ce faci. 🙂

  37. Elisa zice:

    uite-te aici se vede si cel mare,dar mai mult cei mici https://elisagradinameadevis.wordpress.com/?s=Abolirea+sclaviei
    pechinez metis
    metis alb
    negru cu pete maro…asa i-a zis lui Rex,lupul …nuj de ce nu a scris rasa la el,era o fata nestiutoare,poate…

  38. Elisa zice:

    Ninu,
    cu mare drag te astept oricand sa degustam ceva cu…mac,hahaha…banateanca de mine nu se dezminte 🙂
    Mi-am amintit..LACTO BAR se numea unde mancam bine in studentie..mamaliga cu branza de vaci si placinte cu branza si mac…ofooof…ce bine-i sa mananci ceva facut de altii!!

  39. Ninu zice:

    …:) ..am observat ca mai mereu ai dreptate..asa e, eu de mic copil am vrut sa ma fac de profesie MUSAFIR…da nu mi-am gasit loc de munca 🙂

  40. Elisa zice:

    😛 😛 mda…si mie mi-ar placea insa nu cu schimb de roluri cum se practica de obicei.. 🙂

Lasă un răspuns

