MICHAEL JACKSON (1958-2009)

si totusi…suntem singuri

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la MICHAEL JACKSON (1958-2009)

  1. iulian serban zice:

    eu zic ca nu mai putem fi singuri..de vreme ce l-am cunoscut pe michael

  2. Elisa zice:

    Iulian Serban,
    tocmai ca zilele astea am tras eu concluzia..unica si anume aceea ca Michael era atat de singur si atat de nefericit.Si noi la fel,fiecare in parte.Ia, gandeste-te …
    Abia acum dupa ce am aflat lucruri pe care nu le stiam despre el,abia acum m-a cuprins o tristete..dar sper sa-mi treaca pana dimineata.Ziua viata este mai luminoasa 🙂
    Bine-ai revenit!

  3. CELLA zice:

    eu nu am fost fan Michael J.
    asta nu m-a împiedicat să-i ştiu netrăirile, tribut unei vieţi care i-a fost aleasă de alţii
    oricum, îl voi respecta mereu, s-a dăruit altora
    am închis comentariile la mine, nimeni nu are dreptul să judece, nu ştim nimic 😦
    ar trebui să înţelegem …
    vieţi netrăite din dăruire pentru alţii
    şi să nu-mi spună nimeni nimic de bani, unde sufletu-i mort poţi avea averile lumii
    pom uscat prin păduri efemere
    o zi luminoasă draga mea

  4. maryanne zice:

    la fel mi s-a intamplat si mine Eliza.Nu am fost fan Michael,nu am stiu mai nimic despre el,dar acum afland lucruri pe care nu le stiam despre el m-a cuprins si pe mine tristetea.O sa ne treaca,ca asta e!!!

  5. Dumi zice:

    Ce i-au facut lui Michael Jackson a fost o mizerie. Iar acum topae pe langa sicriu. Ma doare stomacul

  6. Elisa zice:

    CELLA,
    trebuie sa mori ca sa se afle adevarul despre tine,ca atat cat traiesti nevoia lumii de a inventa mizerii despre tine este o molima mondiala si mediatica.Urasc motivul pentru care media traieste din asta,iubesc adevarul care nu a imbogatit pe nimeni si in astfel de situatii, ca asta ,urasc lumea,lumea asa cum o vad dupa tot ce s-a spus,lumea hulpava care nici macar nu stie ce sa faca cu banii castigati astfel,lumea care reduce viata la mancat,plimbat,umblat prin restaurante,dezbracat pe plajele lumii si huzurit prin hoteluri de lux.

    Draga CELLA, si tie iti doresc o zi faina !

  7. Elisa zice:

    Dumi,
    acum se vor judeca pentru custodia copiilor,de fapt pentru intrarea in posesia averii…Groaznica viata vor avea acei copii,el chiar ii iubea si uita-te aici ,sa vezi cine-a fost Michael cu adevarat http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/07/05/o-lacrima-pentru-peter-pan/

  8. SuKăRiT zice:

    În zilele astea (de doliu mondial) nu m-am putut gândi decât la cei trei orfani de tată… Cum să-ţi laşi (prin testament!!!) copiii, în grija unei inconştiente lipsită de inimă, care a privit impasibilă (ani la rând!!!) cum îi sunt maltrataţi şi violaţi proprii copii, de către un criminal (scăpat nepedepsit) care se mai şi numeşte”tată”? Un „tată” care vinde bilete la înmormântarea copilului pe care l-a năpăstuit fără milă… Zău, la nimic altceva nu m-am putut gândi. 😦

  9. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    asa este…si chiar m-am gandit cum s-a putut intampla asa ceva,in America???Eu stiam ca acolo copiii sunt protejati de statul american,ca numai sa auda vecinii voci mai ridicate si dau telefon la politie si parintii care-si maltrateaza copiii sunt decazuti din drepturi…Deci,cum s-au putut ascunde atata vreme aceste fapte ale acelui monstru(si mutra il arata ca un monstru…ai vazut??? 😦 )

  10. SuKăRiT zice:

    Da,arăta a monstru… Când a ieşit una dintre fete )nu mai ştiu care) să vorbească despre violuri, ceilalţi fraţi au negat şi au izolat-o. De ruşine?! Cine ştie, probabil considerau că era normal ce se întâmpla în „familia” lor. America, nu este (nici pe departe!) ceea ce vedem noi în filme. De ce crezi că sunt atâţia criminali în serie acolo? Oameni frustraţi, nedreptăţiţi, care au ajuns la capătul răbdărilor… MJ, a fost o victimă a sistemului de valori american: banii!!! Cui îi pasă ce (şi cât de)chinuit este un copil care le aduce milioane, dacă altfel s-ar trezi fără „marfa” de vândut?

  11. Elisa zice:

    Maryanne,
    cu siguranta ca o sa ne treaca,insa ramane o vreme gustul amar pentru lumea in care traim 😦

  12. Elisa zice:

    Stii ceva,cred ca depinde si de pozitia sociala in care se afla persoanele si de cartierul/orasul in care locuiesc.Stiu sigur ca politia este sesizata de catre vecini,mi-a zis nepoata-mea cand am fost acolo sa vorbesc mai incet ca vecinii vor crede ca ne certam si dau telefon politiei,hahahaha…si eu chiar o certam pe fetita cea mare fiindca era obraznica si nah…stii tu cum se cearta copiii la noi,in nici un caz in soapta 😛
    Familia li MJ era una nevoiasa cand erau copiii mici,asa cred…apoi facandu-i pe toti vedete-artisti…s-au imbogatit si parintii,ma rog,nu prea stiu doar banuiesc 🙂

  13. SuKăRiT zice:

    Mulţumesc Cerului că nu (mai!!!) suntem nevoiţi să vorbim în şoaptă. Ceea ce le doresc (din toată inima!) şi americanilor. Una este să denunţi un delict şi alta să fii un delator „prin educaţie”. Asta au ajuns ei şi nici n-a fost nevoie să treacă prin comunism (care, între noi fie spus, ne-a cernut bine…) Chiar îi compătimesc, oricât de bine ar duce-o din punct de vedere financiar.
    P.S. Dragă, io nu ridic vocea, da? Ce şansă aş avea să mi se audă vocea, ha? Da’ ia să vezi ce atente-s majoritarele din casă, când vorbesc cu glas scăzut… 😛

  14. Elisa zice:

    😛 😛 :lol:,cred si eu…si soptesti si printre dinti,nu?! 😀
    Ai dreptate cu americanii,banul primeaza,dar la o anumita clasa sociala,ca au si ei clase…normal,primeaza educatia copiilor…si de aia e nevoie,la ei,de bani multi,mai ales cand ai 3 copii…Si ce american care se respecta are mai putini? 🙂

  15. SuKăRiT zice:

    Voce scăzută, Elizo, nu în şoaptă (nu tocmai strigam victoria, ce faci? 😛 )

    P.S.Printre dinţi, zici? Păi, ce crezi că m-ar aştepta dacă m-aş da nervos? Adio carne, da? =))

  16. starsgates zice:

    Dumnezeu să-l odihnească în pace.
    Îmi plăcea cum cânta şi dansa, cât despre viaţa lui… e greu chiar de esti foarte bogat, nu?

  17. mihaella1 zice:

    D-zeu sa-l odihneasca in pace!! A fost si va ramane cel mai bun cantaret din toate timpurile!!

  18. Victoria zice:

    Si mie mi-a placut tare mult de el.Imi amintesc ca acum vreo 20 de ani ascultam mai tot timpul Michael Jackson.
    Este pacat ca toti marii artisti ai planetei au avut o viata trista.
    Dumnezeu sa-l odihneasca.

  19. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    deci eu ar trebui sa ma transform in …abator,macelarie sau cel putin sa am zooblog,ha?Uite ca mi-a venit o idee…daca asta e bolg cu gradina celalalt il fac cu animale,desi n-am decat caini,dar inceputul e greu…capra imi doresc sa am,adica sa-mi dea lapte si iezi…gaini n-am dar am randunci,turturele,vrabii,fluierasi,grauri si deasupra la mare inaltime imi taie cerul ciorile…Hmm??Ce zici? Sau pasarile nu tin de zooo ? 😉 ❓

    Starsgates,
    sa-l odihneasca Dumnezeu! Nu bogatia lui ma indurereaza ci restul,viata de om singur si nefericit stigmatizat din copilarie,fara ca sa fie vina lui:(

    Mihaela1,
    Dumnezeu sa-i aiba grija de sufletul lui bun si de oameni iubitor.Un om marcat de proprii parinti…fff trist 😦

    Victoria,
    sa-l odihneasca Dumnezeu si sa fie fericit si increzator in el macar in ceruri.Da,mare pacat ca nu mai este,desi ramane.

  20. zincabeiu zice:

    Michael este o victima a societatii americane, in toata profunzimea ei. Viata si moartea lui a fost ca un corolar al acestei realitati.
    SuKaRIT : subscriu, in totalitate.

  21. zincabeiu zice:

    au fost.scuze.

  22. starsgates zice:

    Se pare că aproape toţi artiştii foarte talentaţi au suferit din copilărie.
    Uite mi-a venit în minte Paganini.:)

  23. Elisa zice:

    Zinca,
    asa este ,in plus nu ies din culpa parintii sai,inclusiv mama de copii care lasa sa se-ntample orori si accepta ca tatal sa-si badjocoreasca copiii/lul.

    Starsgates,
    da…,copie la indigo dupa viata lui Paganini.Si el era acuzat de presa de tot felul de atrocitati,la maturitate,doar pentru bani si era cu un secol jumatate inainte.
    Banul=ochiul dracului si instrumentul decaderii.

  24. Dumi zice:

    SuKăRiT ai perfecta dreptate dar numai pe jumatate. Nu sunt toti delatori. E si ea o societate. Si cu picioarele mai pe pamant. Noi nu cunostem decat ce ne arata televizorul. sau din ce mai vad, sau ce vor sa vada cei care se plimba pe acolo ca turisti. America nevazuta este altfel. Daca vei sta acolo ceva timp s-ar putea sa-ti schimbi parerea.

Lasă un răspuns

