Când se crapă de ziuă

S6301755  SUPERBA DIMINEATA

S6301763  SE CRAPA DE ZIUA

S6301762 RODUL

S6301758  VISINUL

S6301766  SUPREVEGHEREAAsa sta de la o vreme si se uita la mine,ma urmareste cum ma misc prin curte,doar cu ochii.Sunt sigura ca gandeste.

S6301768la  toaleta de dimineatIar ele si-au  luat pozitia pentru toaleta de dimineata  si ultima chitusa de cirese se pregateste de drum

S6301770  ULTIMA CHITUSA

S6301771 ULTIMA CHITUA

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Când se crapă de ziuă

  1. Mariana zice:

    Buna Elisa!combinatia asta de verde,gradina + dimineti de vara pt. mine e o adevarata bucurie si pot spune poate nr. 1 !!!!!!da,da ador asta printre alte cele!!!sa ne bucuram de ele ca mai e ceva timp dar…..o tare-mi plac,e ma scol dimineata devreme ies in curte si gradina si ma umplu de bucurie!!e liniste mare de tot(desi stau central da am norocul sa am o strada mica si f.linistita(hai sa-ti zic ceva:e liniste ca am 2 vecine judecator!!ha,ha nu sint tare pasnice doamnele)sa revin la diminetile de vara deci le ador!!!!e f.frumos la tine!si ai un ciine cuminte nu ca si ale mele ieri mi-am gasit niste flori efectiv scoase din pamint atit au zgurmat!!prapaditele de ele!!!e greu sa ai gradina grozava dar si 2 ciini!!!!!!am avut o vecina aici si zicea:ori ciini ori florii!!!eu incerc sa le am pe amandoua!!!nu pot renunta la ciini si nici sa-i tin pe lant!!!o saptamana linistita!

  2. Mariana zice:

    am citit ce am scris mai sus,si fac mentiunea ca vecinele mele sint tare pasnice si dragute!!!!ele nu au ciini dar cred ca au flori una si una…dar nu-i nimic eu is mai bogata am 2 ciini pe care ii iubim tare!si am si flori!!!

  3. Gabrielle zice:

    hallo , hallo, elisa. si noi am reusit, in sfarsit, sa sadim bebelusul de cires, are cam 2 ani, cat eneas si este inalt cat mine :-)) placenta s-a pastrat bine in congelator si ciresele se vor numi CIRESE DESTIN. am facut si poze, insa nu gasesc timp deloc sa ma ocup de ele, chiar daca este si mama aici, este tot timpul ceva de facut si parca nu se vede nimic. doar bebelusii cred fantastic si cine ii vede intelege pe loc in ce investim noi timpul :-))
    ai o gradina minunata, anul viitor as vrea sa ajung la tine si poate nu ma lasi sa plec cu burta goala, vei gati tu o fasole verde din gradina, nu? graviduta nu mai sunt, dar poftele au ramas :-))
    te sarut si iti doresc pofta buna, spor la conserve, nu uita de stevia, ce inlocuieste cu succes zaharul.
    cu drag, G

  4. SuKăRiT zice:

    Frumos dulău! Nu ştiu (încă, da’ oi afla! 😉 ) dacă gândeşte, dar e sigur că-ţi poate citi gândurile… 🙂

  5. pilduitoru zice:

    Egoisto, bei cafeaua singurică, in parfumul zorilor. Asta-i viata asta- trai? 🙂

    – Ce chestie si cu comunicarea asta
    Păi despre asta era vorba. Despre prioritati.
    Sa fiu mai clar.
    Elisa, te-am descoperit din întamplare si e plăcut în gradina ta. O spun cat se poate de dezinteresat si fara ganduri ascunse. Mai ales ca poti gasi de toate la tine in gradina. Si te simti bine. Asa ca-n viata ideala. Chiar daca uneori te mai superi si arunci cu papucul, sau imbraci toga de spini. =)) . Si ma feresc sa devin dependent de frumos ce este.
    Da, e placut sa te plimbi prin gradina ta. Mai ales ca afara ploua cu galeata. Ba mai bate si grindina. (puschea pe limba)
    Incerc si eu sa schimb registrul. Din Mi minor spre Do Major 🙂
    Ca toata ziua: vai ce frumos? Vai ce deosebit? E splendid, Tu …..Miau,Miau,Miau, Miorl aaaaauuu.
    Bun, e bine, e perfect
    Dar e ca si cum ai manca numai legume. Dupa un timp ajungi dependent. Şi Iepure te chiamă. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    – Sper sa nu stric ceva din neatentie. Ca-n bancul dela Radio Erevan: Se poate face comunism in Elvetia? Da, se poate. Dar ar fi pacat. Mai bine “un sut in fund, un pas inainte” 🙂 In fond e o doar parere.
    Si inca ceva. M-a topit sinceritatea ta. Si nu te mai justifica, ca strici totul. Faptele vorbeste pentru tine si gradina ta cu parfum de inocenta. Uneori e mai bine sa spui dacat sa tii in tine. Da e mult mai bine.
    – Acum alta nazbatiie: Postarile, algoritmul lor. Cum influenteaza ele autorul si traficul. Ca tot vorbeai de ministreasa. (ideea mi-a venit pe traseu).
    Si un link. Poate folositor http://www.irfanview.com/
    – Ai avut dreptate cu castravetii mei. Aveau prea multa apa. Riscul gradinarului de balcon. Dar invatam,invatam. Pacat ca mai si gresim pe pielea altora.

  6. Elisa zice:

    Mariana,
    parca n-ai mai fost la mine inainte deci …bine-ai intrat in gasca celor care seplimba prin gradina de legume,prin curtea cu mii de flori,cu caini si pisici,dar si cu randunici !!!! 🙂
    Draga…pai asa este..ori caini ,ori flori.Nici noi nu-i mai tinem in lanturi…i-am eliberat,au domeniu privat,hahahahaha…si verde de jur imprejur.Sa vezi ce fain e gardul cu zorele de la nord…In privinta vecinelor…era suficient si una 😀

    Gabrielle,
    n-am prea inteles in seara asta toate comentariile,e ceva ambiguu cu placenta si pomisorul,dar poate ca mi-ai explicat altadata insa cu siguranta am uitat legatura 🙂 Gradina mea e faina doar in poze,asa ca nu vreau sa dezamagescpe nimeni si mai ales pe tine.Pup si astept mail 🙂

    SuKaRiT,
    nu l-ai mai vazut,ca-l mai aratai eu si altadata? E Rex si-i inteligent. 😉

    Pilduitorul,
    mai,mai,mai…ce de incurcaturi in capul meu!!N-am deslusit mare lucru din ce mi-ai spus,dar dupa nick ma prind ca-i vorba de pilde…Esop scrie pe tine 😛 Deci,lamureste-ma sa nu ma zgaltaie intrebarile de clarificare…toata noaptea 🙂
    Ce trebuie sa invat eu din postarea ta?Scurt si cuprinzator,pe puncte,ca-s de real,bre…

  7. pilduitoru zice:

    La asa o intrebare directa nu pot decat sa las capul jos si sa zic: Dar cine e Esop? 😀

  8. Elisa zice:

    Deci…
    e bine sa spun, sa nu tin in mine, dar sa nu ma justific,ca stric tot ? 🙂

    miorlauuuu e perfect? ;P

    nimeni n-a cazut in …admiratie chiar asa cum zici…”vai ce frumos!!ce deosebit! e splendit,tu…” si totusi E PERFECT???? hahahahaha (nu-mi place emoticonul ala care rade…seamana cu tongue 😦 ) dar eu nu hahai cu majuscule….

    nu suntem toti dependenti de cate ceva?? si daca dependenta nu este toxica face bine la…ficat 😉

    cum o fi in viata ideala?Eu,pana acum stiu cum este in viata reala si in cea virtuala…deci sa mai urc o treapta? 😀

    te-am nimerit cu slapu’sau ai fost norocos?

    credeam ca de la el ti-ai luat nick-name

    O dimineata senina si buna dispozitie iti doresc!

  9. maryanne zice:

    nu ma pot trezi atat de dimineata sa vad cum este.Mi s-a mai spus ca e liniste si-i atat de frumos dimineata!!!!Mai devreme de 9 nu ma pot trezi.Dar va trebui sa-mi schimb programul cand intra fiica-mea la scoala si atunci voi admira natura in fiecare dimineata.

  10. pilduitoru zice:

    Si sa stii Elisa ca sunt foarte supărit. Spune-ai ca esti o fire vesela si-ti place sa razi. Da tu nu si nu. Te legi de numele oamenilor si de alte chestii si le dai pe serios. Am vrut si eu sa am o saptamana un nume asa mai elitist. Ce nu am voie? Altii il au dela mama lor si nu se leaga nimeni de ei. Si tu gata ca-s neam de Esop. Asa am vrut eu sa ma numesc Si cu un L nu cu doi de LL sau alta litera. Dar daca alegeam Vacaru sau unul din multe altele de mare voga. Ce mai ziceai? Si la urma urmei suna si bine “Esop in gradina” nu ? Suna bine . Gata nu mai vorbesc cu tine pana-mi trece. Si nu mai scot nici limba. Presedinte in gradina
    Si asa ca Esop: Eu cand eram mic si ma pedepsea Tata, stii tu cum era moda, cantam in gand. Si asa am facut de multe ori in viata. Tu dece nu ai face?

  11. Elisa zice:

    Nici eu nu intotdeauna ci doar cand am motiv…cand nu mai pot sa dorm,insa de regula la 7 fara ceva ma trezesc si doar daca-s prea obosita mai raman pana la 8…insa si seara ma prinde ora 1 pe la tembelizor.
    Sambata am facut multe feluri de mancare si in cantitati mari,am si congelat o parte ca sa am o saptamana mai usoara.Pentru mine greul incepe atunci cand terminand treaba pe afara prin gradina si curte,treaba care tine de regula pana la pranz…sa ma apuc de gatit…asta-i groaznic.Eu as manca ,vara ,doar cruditati.Chiar i-am zis sotului meu ca dac-as fi singura (doamne fereste!) n-as face foc la aragaz doua saptamani…si laptele l-as bea crud.El,nu zice dar gandeste(ca io stiu si ce gandeste el,hahahaha) : n-o sa apuci niciodata asta 😆

  12. Victoria zice:

    Superb.Eu stiu cumeste ca ma trezesc de multe ori de la 5.

  13. pilduitoru zice:

    Si apropo de cantat in gand. Cu timpul am invatat sa rad in gand si sa ma detasez in cele mai teribile situatii care au fost crede-ma. Mare lucru si detasarea asta. Sa razi sa canti, sa fii inocent si mai ales detasat in viata reala. Si in acelas timp sa faci ceace trebuie facut. Ce vrei sa-ti spun mai mult?

  14. Elisa zice:

    Dumi,
    ce-am scris mai sus la 7;58 este corectarea tezei””” hahahaha…am vrut sa vad daca am inteles ce-ai vrut tu sa spui, devreme ce nu mi-ai raspuns asa cum te-am rugat.
    Rad,rad..dar nu ca prostu’n targ,c-ar fi grav 😦
    Crezi ca eu is pedepsita de…Tatal Nostru? Hai ca asta m-a terminat.Ne intelegem ca surdu cu mutu.Sunt sigura ca vorbim pe unde paralele 😀

  15. Elisa zice:

    Victoria,
    la tine e de inteles ca se trezeste ala micu si ..gata cu somnul.Am trecut si noi prin perioada aceea,dar nu-mi mai aduc aminte…ma trezeam usor,fara probleme atunci cand aveam responsabilitati.Acum nu mai vreau sa am responsabilitati…:)

  16. Dumi zice:

    Ei si tu acuma. Cum o sa cred? Marturisesc chiar ca sunt bolnav de treaba asta. Mu cred nimic pana nu verific. si nici nu caut sa citesc printre randuri. Iar daca nu ti-am raspuns, oi fi avut eu un motiv.
    Iar ca vorbim in paralel nu vad nimic rau in treaba asta. Important zic eu este sa ne auzim. ca multa lume sufera de surzenie. Gata, te las sa mai vorbesti si de gradinarit ca asta e placerea ta cea mare. Si in plus mai aflu si eu una, alta.

  17. Dumi zice:

    Si apropo de gradinarit. Te-ai gandit vreodata sa faci asa la gradina ta, cursuri de vara. La inceput mai scurte de o zi doua? Cred ca s-ar inrosi de invidie doamna dela turism.

  18. Elisa zice:

    Dumi,
    mai bine ma intorc la meditatii la fizica,la asta m-am gandit dar in gradinarit sunt un invatacel…nu stiu nimic,fac totul pe baza de instinct si de comunicare cu plantele.Deci…tipa de la turism se panicheaza deja ca prea le ia pe amandoua in vizor o anumita televiziune…doamnele ministrese sunt la ananghie.Ai vazut-o ieri cum se balbaia si nu-si gasea stapanirea de sine? de turistica vorbesc…era de coma,mi-a placut si ii doresc numai chinuri din astea sa aiba…sa nu-si gasesca cuvintele cand este intrebata,hahahahaha..
    Ce cauta aceste pitipoance in fruntea bucatelor???Doaaaamneee,mare-i gradina ta!!!!!

  19. Gabrielle zice:

    dimineata este superb, inainte de a-i apuca pe astia sa mearga la servici si e liniste… eu am iesit de cateva ori cu bici la un rau, unde fac yoga, cum faci tu gradinarit, dupa instinct mai mult :-)), dar imi iese…hi hi hi, k in 5 minute deja ma simt fericita de-a binelea. fac cateva ture dure pana simt ca sunt leoarca si toata ziua simt ca radiez, sunt mai plina de energie si bucurie, decat in zilele de leneveala.
    iti povestisem ca aici unii mai tin traditia ca atunci cand se naste un copil, parintii sadesc un copacel si se ingroapa si placenta in care a stat copilasul 9 luni. se mai face si un fel de pancarda, cu un animalut pe care scrie mare, sa vada toata lumea chiar de departe, numele si data nasterii copilului. se fac si un fel de invitatii cu toate datele bblusului, sa afle toate neamurile si prietenii cand si cum a venit pe lume minunea. cei ce primesc aceste invitatii se simt „obligati” sa vina sa vada copilul si ii aduc cadouri.
    te sarut. G

  20. Elisa zice:

    Gabrielle,
    sper ca din placenta ti-a luat celule stem…asta era important si sper ca ai stiut asta.Traditia de la voi este cel putin interesanta si e un motiv pentru intalnirea familiei bebelasului cu rudele si prietenii,asa vad eu.Cat are Destin?4 luni? Nu ti-am spus cat de dulce si dragalas are fetisoara copilasul tau…ceea ce tu stii,insa sa stii ca si eu am vazut,din poza trimisa.Te pup si toate bune! 🙂

  21. maryanne zice:

    asa ii zic si eu sotului meu.Daca nu ar fi fetita as manca numai cruditati si laptele l-as bea crud.Si pt mine e un chin sa stau in bucatarie.Mai bine stau in gradina,asta as prefera daca as avea de ales.

  22. Elisa zice:

    Asa-i ca-i fain sa mancam doar fructe si legume…si pe mine chiar ma satura,insa cum fac pentru sotul meu snitele,chiftele si alte fripturi…de curcan…nu ma pot abtine,ca de…carnivori am fost toata viata,insa daca nu as face,nu mi-ar trebui si ar fi excelent 🙂

  23. Gabrielle zice:

    nu mi-a luat celule stem, m-a stresat destul sa fac vaccinuri si scanari ptr bb, ma bucur ca am scapat si de data asta cu bb intact :-)), celulele stem le vom lua din cirese :-))destin are 3 luni, este tot mai frumos si primul lucru pe care il face cand se trezeste este sa rada, cu toata guritza lui fara dinti :-))si ne binedispune pe toti din start! eneas devine pe zi ce trece un baietel, are parul lung si incarliontat , arata ca un ingeras, insa este rauuuuuu, k un dracusor, inca zbiara fara motiv si loveste pe cine apuca. daca sunt doar eu cu el, departe de ceilalti, este un alt copil, este dulce, ma saruta tot timpul si asculta tot ce ii spun, dialogheaza cu mine, repeta cuvintele, ce mai, este un alt copil! incerc sa caut explicatii, ne ocupam f mult de el, in special cand suntem cu destin, este tot timpul cineva cu eneas, sa nu simta lipsa mea sau se sa plictiseasca, dar degeaba… cred ca mai are nevoie de timp sa accepte situatia–
    in ultima vreme ma simt tot mai bine, mananc tot mai mult legume si fructe crude, mama mai gateste si atunci imi stric ziua :-))pe vremea asta cu atatea bunatati in gradina , chiftele??? brrrr…nu as da niciodata fasolea ta sanatoasa pe toxine si hormoni.of, de ce este atat de gustoasa otrava? si de ce atat de cinica, nu omoara pe loc, ci in timp, ca picatura chinezeasca, se instaleaza boala…incet , incet… si medicii sunt fericiti. of! te sarut, elisa, lasa, nu ma baga in seama…

  24. Gabrielle zice:

    curcan din productie proprie? k atunci mai are sotul tau o scapare :-)) dar tot in ulei frigi chiftelele, nu? si cum spui tu, atunci tot dracu ala e :-)) sper ca te-am binedispus, nu distrus :-)) te imbratisez si daca ceva nu spun lalocului, o spun din drag, un fel de poveste”ca sarea in bucate” (dar sa fie sare de mare, daca se poate :-)))G

  25. Elisa zice:

    Gabrielle,
    vai,vai,vai…cum s-a putut asa ceva? Pai nu era nimic greu pentru tine…dar ma rog…stiti voi mai bine ca doar ai dr acolo langa tine 24 din 24 de ore.
    Nu,nu ma supar eu asa usor..draga,sotul meu trebuie sa mance proteina animala si carnea fiarta nu-i pentru lei…asa ca…stii ceva?Toata viata organismul se obisnuieste cu un stil de viata iar daca acum vrem sa schimbam radical,cred c-ar fi o prostie.Noi consumam suficiente cruditati,insa …sa consumi numai cruditati..te umfli draga si faci cu fierea..:lol: Asa ca…aplica tu acolo la tine ce-mi propui mie,creste copiii cu morcovi si tije de telina in loc de ciocolata si apoi mai vorbim.
    Scumpa mea,noi nu crestem pasari,iar curci n-am crescut ever,never…
    Cumpar aripi de curcan de la Plus,marca SADIA,sau asa ceva…si-s f bune,bine curatite de pene si fulgi,de tepi si de orice altceva care se gasesc pe pasarile produse la noi…cahhhh,asa ca de aia iau.Le pun intr-o tava de inox,putin,f putin ulei deasupra si pe la mijlocul timpului pun peste ele vin alb(si rosu daca n-am alb),de 2 ori .Nu pun nimic altceva,nici sare,nici piper,nici verdeturi,nici rosii si ardei cum pun la puii de romania,asa ca sunt atat de bune incat nu trebuie sa ajustez nimic.Le intorc de vreo 3 ori de pe-o parte pe alta si la sfarsit…uau….sunt atat de apetisanteeeeee..si frumos gratinate,aurii spre ciocolatiiu.Le mancam cu brocoli,conipida,mazare,fasole verde,varza si fff rar cu cartofi.Noi nu suntem consumatori de cartofi si nici grasi nu suntem,sper ca si sanatosi,Doamne-ajuta!
    Am uitat sa-ti spun ca la cuptor la 220 de grade fac asta.
    Te pup si te mai astept.Ma bucur ca ai depasit greul si da-i nainte cu sportul.Dacxa-ti spun ca voi alerga si eu de maine nu o sa ma crezi..daaaa??? 😛 😀

  26. Dumi zice:

    Na, ca iare ma bag in vorba cand nu e bine. Dar sa turtit fesul. cand eram aproape convins ca e bine sa maninci numai iarba, a venit ajutorul divin. Leul sa traiasca!

  27. Elisa zice:

    😛 😛 nu trebuie sa cadem in extreme,niciodata 🙂

Lasă un răspuns

