Rândunicile mele

S6301638

UpDate: doua dintre ele se culca aici pe usa mea si nu o mai pot inchide noaptea ca nu vreau sa le deranjez.Toata ziua stau acolo pe bara de covoare si cand vine soare se inghesuie pe o sarma dincolo de batatorul de covoare.Cred ca celalalte dorm prin pomi insa astea doua sunt mai …cu puf si asa au stabilit parintii lor sa se fereasca de ploaia din timpul noptii.Ma simt ocrotita de ele,am un sentiment ciudat ca vor sa ma consoleze de ceva…ce nici eu nu stiu  🙂

Ieri,usa mea le-a servit drept …masa.Aici au fost hraniti puii,iar azi….dupa ce m-au vazut ca am facut curat pe trepte,ca am spalat pe jos, au avut bunul simt sa se mute

S6301657si parintii le-au hranit 3 ore in sir.Eu m-am uitat la ele,am trecut pe langa ele si nu s-au speriat ,nu au zburat.Sunt 5 pui si 2 adulti,deci 7.Cifra mea…mai stiti?  🙂

Unul mai are puf pe cap,iar adultii au barbiile rosii,rosii si cozile lungi,lungi…sunt adorabile!

S6301652Sapte randunici

doua mari si cinci mai mici

au venit aici,

frumoase de…pici!

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Rândunicile mele

  1. Laura zice:

    Ce dragute! 🙂 Da cum de au stat asa cuminti la pozat? Le-ai dat papica?

  2. Elisa zice:

    Le dadeau parintii lor,desigur si asteptau cumintei hrana.Eu nu stiu cum,ca i-as hrani si eu sa prinda mai repede puteri.Ei nu stiu sa ciuguleasca precum puii de gaina..doar sa dechida largi ciocurile,atata stiu 🙂

  3. Victoria zice:

    Minunat.Se spune ca randunicile isi fac cuibul numai la casa oamenilor buni.Si se vede ca asa este.
    Cand am construit magazinul in curtea surorii mele ,au venit si la noi o pereche de randunici si si-au facut cuibul chiar pe mijlocul terasei,sub acoperis.Pentru ca fusese o vara caniculara,ma urcam pe un scaun si ii bagam pe cei trei pui cu ciocul in apa.La incepur parintii erau disperati insa,cand au vazut ca puii sunt in siguranta,s-au linistit.Imi erau tare dragi.Si vad ca si tie.

  4. starsgates zice:

    şi cuibul? unde le este?
    Mereu mi-a plăcut să le privesc zborul sprinţar.)

  5. SuKăRiT zice:

    Unde-şi au cuibul, Elizo? Ai văzut când (şi cum) l-au „construit”? Buni constructori! 🙂
    Se spune că aduc noroc, să-ţi zic dară, Norocoaso?! (Acuma nu te grăbi să-ţi arunci banii pe beletele de loto, da? 😛 )

  6. Elisa zice:

    Victoria,
    au venit si anul trecut,stateau pe o crenguta de la marul asta din curte pana cand s-a rupt creanga de greutatea merelor,sau am tuns eu via si le-am stricat suportul si mi-a parut atat de rau ca anul asta n-o sa tund via pe acolo…numai unde-i musai,musai.Eu cred ca-s aceiasi parinti ca revin in acelasi loc.

  7. Elisa zice:

    Starsgates,
    sa stii ca mai amu ceva timp 🙂 le-am vazut rotundu-se si cautandu-si loc de cuib,insa nu stiu unde..poate undeva unde nu-s deranjate la clocit,dar eu ma bucur si pentru atat.Acum sunt tot acolo pe rastelul de batut covoare,asteapta papa 🙂

  8. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    stiu cum arata cuibul lor,am vazut chiar aici cand construiam casa,inainte de a pune ferestele si-au facut cuib in camera copilului,dar atunci eram asa de ocupata ca doar in trecere le-am vazut.Dupa ce am pus ferestrele ,in primavara urmatoare…era prin 84 nu au mai putut intra.Oare cat traiesc randunelele,nu stii? ca poate sunt tot aceleasi…
    Acum cand scriu fac dulceata de trandafiri si este un miros in bucatarie…nu pot sa-l descriu decat ca-mi produce o stare de euforie…Numai pentru asta si merita 🙂

  9. Victoria zice:

    Aceleasi sunt sigur.Ele,de obicei,daca nu le strici cuibul,vin in acelasi loc.Numai ele stiu cum gasesc drumul.

  10. Lulutza zice:

    Vaaai, anul asta nu am vazut rindunele decit acum, in pozele tale! 🙂 Inainte de a inchide balconul, am avut si eu un cuib de rindunele intr-un coltisor… 😦

  11. Elisa zice:

    Victoria,
    da,cele de anul trecut or fi aceleasi dar cele di 84,nu 😉 Ca traiesc cam 10 ani dragele de ele…

    Lulutza,
    ai avut in balcon la tine??Ce fain! Si nu se sperie de oameni ca alte pasari,nu…cred ca poti sa le iei si in mana,dar eu n-am incercat,doar ca m-am apropiat la 1 metru de ele si…nimic.Acum seara 2 s-au culcat pe usa mare de la bucatarie si i-am zis sotului meu sa nu inchidem usa sa nu le deranjam,ca doara avem cainii in curte si cine sa ne intre noaptea-n casa??

  12. penecolorate zice:

    Ce bucurie ca au ales sa stea la voi! Sunt tare dragalase, sa ne tii la curent cu viata lor domestica si… mare atentie la matze!!!

  13. Elisa zice:

    Penecolorate,
    asa-i, motanul negru din vecini se tara grapis pe liliac dupa ce ele se culcasera pe usa mea si l-am gonit.Ele doar cand dorm pot fi prinse de matze.Dar cum sa fac?Cum sa fiu atenta noaptea la matze,ca ziua sunt cu ochii pe ele…

  14. Madalina zice:

    Elisa,poti sa-mi spui si mie cam cand le e foame si somn puilor de randunica??Daca stii…te rog…raspuns cat mai urgent!!!

  15. Elisa zice:

    Madalina,erai la spam 😦
    Le e foame cand deschid ciocurile si tipa si cand le e somn dorm fara sa-ti ceara nimic 😀
    De ce?Ai gasit pui mici acum toamna?Incredibiiil!!!

Lasă un răspuns

