Rosii,ardei si vinete

S6301511 MOVE

S6301512 GALBENE

S6301513 MOVE

S6301514 MOVE

S6301518 MARI TIMIS

S6301522  MICI SUA

S6301526 LUNGI

S6301528 LUNGI

S6301539  ARDEI

S6301547  SUA

S6301533  VINETE

S6301534 VINETE

S6301550 GOGOSAR

S6301540 bulgaresti

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta, plante și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Rosii,ardei si vinete

  1. Manole zice:

    Ehe, ai productie serioasa, nu gluma!
    Sa le tina Dumnezeu si sa le mancati sanatosi! 🙂

  2. Rosii zice:

    ce mari is rosiile! ale mele nu s-au inaltat prea tare plantele. cred ca nu mai au prea multe substante hranitoare in pamantul ala. am mai pus eu balegar… da cred ca nu-i destul un ghiveci totusi. 😀

  3. Elisa zice:

    Multumesc Manole! 🙂

  4. Elisa zice:

    Mihai,
    depinde si de soi si nu din cauza ingrasamantului nu au crescut ci poate fiindca sunt in ghiveci.Nu stiu,vinetele mele din saci sunt f mari,inalte si groase,dar am amestecat de la bun inceput pamant cu gunoi …mranita si stau jumate de zi la soare.Poate ca fiindca nu le-ai dat ingrasamant destul ar fi trebuit sa nu rodeasca si nu sa nu creasca in inaltime..Acum tu faci exp.dupa asta o sa scrii lucrarea cu tot ce-ai constatat 😆

  5. Alina zice:

    Cand ai plantat rosiile? Si au fost de la inceput in pamant?
    Instructiunile mele erau sa le pun la inceput in ghivece mici, dup-aia sa le mut in ghivece mai mari, dup-aia in unele si mai mari, etc.
    Nu m-a incantat foarte tare metoda asta, am reusit sa omor cateva dintre ele.

  6. Elisa zice:

    Alina,
    1.semanate in rasannita din lemn(o ladita)
    2.cand au 4 frunze se iau de acolo si se repica,adica se planteaza fiecare fir in cate-un pahar de smantana,din acelea mari,se vede cat de mari la posrul cu repicatul
    3.acolo se lucreaza,se uda,se scurma pamantul batatorit cam la o saptamana si cresc.
    4, cand este vremea ,in mai, se muta cu pamantul din pahat cu tot in gradina.
    Atat.
    Eu nu-ti pot vedea blogul ca zice ca adresa nu-i ok,la click.Deci te rog sa-mi dat link pt blogul tau,plz???

  7. Alina zice:

    Deci ce faceam eu nu era asa departe de metoda ta. Trebuie doar sa mai capat experienta la scos din ghiveci fara sa rup radacinile. 🙂

    Eu sunt la blogpentruacasa.wordpress.com, dar cred ca are o buba contul meu, nu vrea sa vada linkul.

  8. Elisa zice:

    Alina,
    cand vrei sa scotiplanta din ghiveci o scoti cu pamant cu tot,asa: starngi putin in tre degete ghiveciul din plastic,intorci cu fundu-n sus astfel ca planta sa-ti intre printe aratator si mijlociu,scuturi un pic si a iesit.Important este ca inainte de a le scoate din ghivece sa nu le uzi tare ca se imprastie pamantul,deci pamantul trebuie sa ramana in forma ghiveciului si asa il pui in pamant,in gradina.Eu nu am rupt nicio radacina niciodata,nu inteleg de ce zici asa.Ooo,daca e vorba de repicat,atunci la 4 frunze cand radacinile sunt firave,le scoti cu un betigas mai multe deodata si apoi le desparti,deci in niciun caz nu se smulg.:)

  9. Alina zice:

    Aah. Mersi. 🙂

  10. Elisa zice:

    Alina,
    am dat de tine prin cautari de blog cu gradina si mi-am amintit de ridiche…de la ridiche ne stim,sau mai bine zis de la florile ei 🙂
    Acum unde-ti tii plantele? tot afara langa bloc?

Lasă un răspuns

