Flori in grădină

S6301573

S6301565 fasole

S6301570 maci

S6301575  zmeura

S6301563  fasole

S6301521  pe langa gard

S6301615 MACI

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Flori in grădină

  1. starsgates zice:

    Te încarci cu energie doar privind.

  2. Elisa zice:

    Starsgates,
    asa e,pacat ca dimineata am treaba,iar dupamasa cand sa ies si eu sa stau in gradina si gradinuta ploua…asta de ceva vreme incoace.Si cand ma gandesc ce ne mai alarmau astia cu prognozele ca iunie si iulie va fi mare seceta….hahahaha…preferam sa fie seceta,ca udam eu cu furtunul decat asa cu boli din cauza umezelii si caldurii.Per total este bine,sper sa apuc sa le stropesc si de uscarea vasculara care se manifesta la ardei si vinete si rosiile sa nu se strice ca-s asa de mari…gogonelele…

  3. Rosii zice:

    ce faina-i fasolea! cum era pe vremuri la bunici!!!

    p.s. merci pt comentariul si pt sfaturile de pe blog. ti-am raspuns acolo. o sa incerc sa pun niste poze mai clare cu varfurile.

  4. Elisa zice:

    si acum este la bunici :P,dece n-ar mai fi?!
    Ti-am raspuns si eu la proiect.Mai mult nu stiu ce sa zic.Fa poze cand este soare pe balcon ca asa zisesi ca-i soare toata ziua iar eu vad pe poze ca nu ar fi soare… 🙂

  5. thx, Elisa, am furat niste zmeura 🙂 mmmmmm

  6. Elisa zice:

    Draga mea,sa-ti fie de bine! 😉 Acestea in forma de cusma sunt un deliciu,crede-ma…spre deosebire de celelalte soiuri 🙂

  7. Dumi zice:

    Frumoasa GRADINA. Si cand te gandesti ca vedeai asa ceva peste tot in tara cu multi multi ani in urma. Pacat ca nu stiu cum sa pun un emoticon de oftat. Felicitari Elisa, esti o floare rara.

  8. Laura zice:

    Ce e aia cu flori rosii? Fasole?

  9. Elisa zice:

    Laura,
    da,este fasole din aceea cu bobul mare si colorata 🙂

    Dumi,
    😦 acesta se scrie …doua puncte paranteza deschisa ,fara spatiu intre ele

    sa stii ca pentru a vedea gradini trebuie sa mergi cu trenul si prin sate sau marginile oraselor vezi gradini,dar din viteza…eu le vad si acum cand calatoresc pana la Timisoara.Prin Banat cred ca sunt gradini mult mai frumoase si cu rod bogat.Tu te referi la campurile nelucrate,asa-i??Pai …alea nu pot fi gradini,ca la gradina iti trebuie o sursa de apa prin apropiere:)

  10. g1b2i3 zice:

    Flori frumoase din gradina de vis.Flori de inceput de vara…asa-i ca sunt si flori de marar/Daca nu ma insel,am vazut si galbenele si flori de fasole.
    Draga Elisa,cand ai timp,poate vrei sa vezi poze de la turul cu bicicleta de-a lungul Dunarii.A facut fiul meu cel mare un album cu cateva comentarii.
    te pup,
    Gabi.

  11. CELLA zice:

    Stau şi eu printre flori, mă vezi ?
    te îmbrăţişez

  12. Elisa zice:

    CELLA,
    of,mai…sunt atat de ocupata ca las tot si stau…nu mai stiu cu ce sa incep…si sunt necajita ca la chioscul de vis-a-vis nu a primit NECUVINTELE si mi-am pus speranta ca ma va salva de la treaba 🙂
    Te vad,te vad…esti o floare rara ,rasari de la distanta :)Te imbratisez

  13. Elisa zice:

    Gabi,
    draga mea…tu nu stii nimic despre cultura plantelor de gradina,dar poti sa postezi la subiecte cu flori,cu fructe,cu imagini asemenea tablourilor tale,doar ca astea sunt efemere…si tot odata vesnice prin repetitie.Te pup c-ai venit la mine 🙂

  14. Elisa zice:

    Da,Gabi,mararul a inflorit si este frumos. 🙂

  15. Manole zice:

    Foarte frumoase sunt florile de fasole!!! Am pus si eu, vreo doua cuiburi…pentru culoare! 🙂

  16. Elisa zice:

    Mile-a dat vecina hi,hi,hi..ca defo 10 ani ii admiram coloratia si anul trecut i-am zis la momentul potrivit,cand a cules-oDar eu as vrea s-o si folosesc…cred ca n-are nimic daca o mancam…:)

  17. Victoria zice:

    mmmmmmmmmm ce zmeura buna.Parca i-am simtit si gustul.

  18. Elisa zice:

    Da,tufa din curte. Si cea de sub vie,desi este la umbra are boabe mari si dulci,dar si cea din gradina ,mutata,doar cea de la umbra arata bine si este rodnica,pusa pe o parcela una langa alta,iar cele puse pe langa gard,cate-un fir..nu prea.De aici am tras eu concluzia ca zmeura traieste bine ca si pasarile in stol,ca animalele in haite,deci are nevoie sa relationeze cu aceeasi specie,nu cu altele… 🙂

  19. alexandra zice:

    foarte frumoase florile 🙂

  20. Elisa zice:

    alexandra,asa-i ca-s frumoase?Ca orice floare,nu-i asa?
    Bine-ai revenit! 🙂

Lasă un răspuns

